Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


I den här tråden får ni forumiter diskutera ALLT som har med kärlek att göra. Vad det nu är, lämnar jag helt åt er. Denna tråd har skapats efter önskan från några av er forumiter.

Sist Gamereactor hade en kärlekstråd i forumet spammades det ohutligt mycket, och om detta sker igen stängs den ned omedelbart.

För att undvika den sortens digital krigsföring, ber vi nu er seriösa forumiter som kommer skriva om era kärleksbekymmer alternativt framgångar, att skicka ett PM till en moderator så fort ni upptäcker att personer går way off topic, eller spammar.
Skicka namn och länk till spammet, så fixar vi resten!

I övrigt är det ingenting. Give it a shot!
Berätta om allt ni är med om i kärlekens enorma värld!
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Du är allt överraskande Poindaxter. Nu känner man mer förtroende eftersom en moderator startade tråden och Blattens65 tråd slutade väldigt illa. Hur som helst så är jag nöjd att jag är inte kär i någon än. (Penelope Cruz undantaget )
  • 0
Härligt med en seriös kärlekstråd. Och ja, jag är kär (för vem är inte det?).
  • 0
Jag själv är enormt kär. Lyckligt kär dessutom. Jag är tillsammans med min drömtjej!


Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Ah, underbart!
  • 0
Citerar Poindaxter:
Jag själv är enormt kär. Lyckligt kär dessutom. Jag är tillsammans med min drömtjej!


Fanken ochså!,Jag vill ochså vara med
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
Citerar Poindaxter:
Jag själv är enormt kär. Lyckligt kär dessutom. Jag är tillsammans med min drömtjej!



Jag med! (Durza)
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Skulle vara trevligt att vara kär, men singel känns inte så dumt just nu heller.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Det börjar bli dags att skaffa sig nån flicka nu... ;P
you are worthy
  • 0
Jag älskar min underbara flickvän som jag nu vart tillsammans med i 7 år.
When the going gets weird the weird turn pro
  • 0
Citerar Zheri:
Jag älskar min underbara flickvän som jag nu vart tillsammans med i 7 år.


Damn! Creds för det.
Sen du var 19 eller?
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
sen jag var 20, är 27 nu
When the going gets weird the weird turn pro
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Trodde den skulle stängas på direkten, efter tre trådar verkar det vara dömt att misslyckas!

Men trevligt, hoppas att tråden håller sig kvar!
  • 0
Ojoj, Tobbe har vart i farten ser man.

Angående kärlek... vad är det?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Citerar Gix:
Trodde den skulle stängas på direkten, efter tre trådar verkar det vara dömt att misslyckas!

Men trevligt, hoppas att tråden håller sig kvar!


I och med att det var en mod som startade tråden så är nog chansen rätt så liten att tråden stängs

Citerar Poindaxter:
Jag själv är enormt kär. Lyckligt kär dessutom. Jag är tillsammans med min drömtjej!


Can I please join the club?
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Kärlek är inte min grej, har aldrig riktigt varit och kommer nog aldrig vara heller
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Citerar Zapi0:
Angående kärlek... vad är det?

jag tror att kärlek är något som är till för att vi ska ha någon annan än oss själva att bry oss om, en kraft som gör världen mindre jävlig och som gör att vi tänker på de som är omkring oss.
"i am bussy puting dead birds in sexy Lingerie"
  • 0
Jag har varit kär, är inte det nu, eller kanske, vet inte, jag hade nåt på g men det rann ut ur sanden
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Citerar förälskad i sot:
jag tror att kärlek är något som är till för att vi ska ha någon annan än oss själva att bry oss om, en kraft som gör världen mindre jävlig och som gör att vi tänker på de som är omkring oss.


Jaha SÅNT! Nä det har jag aldrig upplevt...
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Citerar instant aim:
Kärlek är inte min grej, har aldrig riktigt varit och kommer nog aldrig vara heller

Inte ens du kommer att kunna undvika kärleken. Det är något som man inte väljer Mr.Aim, det vet du.
  • 0
Citerar instant aim:
Kärlek är inte min grej, har aldrig riktigt varit och kommer nog aldrig vara heller


Kärlek är överskattat ............
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Citerar Zapi0:
Citerar förälskad i sot:
jag tror att kärlek är något som är till för att vi ska ha någon annan än oss själva att bry oss om, en kraft som gör världen mindre jävlig och som gör att vi tänker på de som är omkring oss.


Jaha SÅNT! Nä det har jag aldrig upplevt...

Du får tolka gärna tolka kärlek på ditt eget sätt om du vill
"i am bussy puting dead birds in sexy Lingerie"
  • 0
Kärleken kan vara bra så länge den varar. Men den finns inte där för alltid.
Good things never last.
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
  • Missing Avatar
  • bazz
Jag gillar en tjej hon går i nian och jag i åttan
Adda min msn [email protected]
  • 0
Citerar -XandeR-:
Kärlek är överskattat ............


Hehe. "Love is overrated". Så sant.

Förresten var kommer den meningen ifrån? Har sett den på en film. >.<
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!