Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tv serier


Band of Brothers, Scrubs, That' 70s Show, Family Guy och Entourage är favoriterna.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Ikväll är det Criminal Minds på femman om jag inte minns fel, väldigt bra serie.

Om vi nu ska tala om personliga favoriter så är The Shield, Scrubs, Sanford & Son och That 70's Show de bästa, tveklöst. Synd att de inte visar varken The Shield eller Sanford & Son (längre).
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Har tröttnat på The Simpsons faktiskt.
Annars gillar jag Scrubs, Seinfeld, Arkiv x, Entourage, Lost och Band of Brothers.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Citerar fredde_fredde:
Har tröttnat på The Simpsons faktiskt.


Jag håller med. Simpsons är fruktansvärt tråkigt.
  • 0
bäst är the boondocks som klår upp alla andra serier på käften sen kommer varan tv från 90talet och sen robot chiken..... oj glömde south park
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Någon som sett nya Doctor Who Easter Special: Planet of the Dead ?

Om inte GÖR DET NU!

Se trailern här:

http://www.youtube.com/watch?v=EcPczdGWIB8
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Weeds, särskilt när man kan kolla gratis på tv6play
  • 0
Simpsons Smallville Xena Stargate atlantis prison break Lost
south park Heroes my name is earl Family Guy Dr Phil futurama House

24 Seinfeld weeds That' 70s Show
why drink and drive when you can smoke and fly
  • 0
Måste säga att jag är imponerad av Legend of the Seeker som visas i USA just nu. Bästa fantasy-serien som gått på TV, helt klart.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
1. The Sopranos
2. Band of Brothers
3. How I Met Your Mother
4. Spaced
5. Family Guy
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
American Horror History, Game Of Thrones, Simpsons, Family Guy, Breakin Bad har jag tittat på nyligast.
  • 0
Om man gillar fantasy så kanske denna kommande tv serie (visseligen från MTV) men ändå en serie baserad på Terry Brooks : The Shannara Chronicles.

https://www.youtube.com/watch?t=158&v=crjkQHnDYu0
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Kollar på den hyllade miniserien The Pacific och jag följer Sons Of Anarchy också.
  • 0

Game Of Thrones, Vikings, Outlander, Vis A Vis, Prison Break, 

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!