Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


Här disskuterar vi anime helt enkelt.

egen anime lista topp 5 lista

1full metal alchemist
2naruto
3hunter x hunter
4cowboy bebop
5love hina

anime nämnd i tråden
silver fang
berserk
trigun
love hina
gundam seed
love hina
hunter x hunter
naruto
hellsing
lian
neon genesis evangelion
grave of the fireflies
D.N.Angel
one piece
chobits
inuyasha

skulle inte svära på att jag fick me alla så påminn mig om jag missat någon

skriv helst inte saker som "anime är larvigt" eller liknandes utan att ge lite mer grund till sitt påstående.




signatur
  • 0
Finnas det inte redan såna här trådar?
Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
  • 0
Skitsamma, anime är alltid kul.

Själv sitter jag å kollar Naruto hela dagarna, fast har bara sett fram till avsnitt 80 . Annar är hellsing, trigun och berserk skitabra.
Rend me i roven!
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Det finns en anime som jag har spenderat otaliga timmar framför, en serie som jag aldrig har kunna sluta titta på, en serie som trollbundit och förvirrat mig till max... jag talar förståss om Lian.. bäst och så kommer det förbli
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Ja, Grave of the fireflies verkar ju ha försvunnit från jorden yta så jag gillar Castle in the sky mest.
Spelar just nu: Metroid Prime 2
  • 0
Gundam SEED är en fenomenal serie - Bör kollas in.
D.N.Angel är också en bra serie
  • 0
tack för tipsen jag skriver ner allihop
signatur
  • 0
skriv fler
signatur
  • 0
Sen finns det andra bra som:

Neon Genesis Evangelion(riktigt bra)
Ninja Scroll Jubei
Love Hina(dock bättre som manga)
Gundam Wing
Fruit Basket
Chobits
Hellsing

kunde inte komma på fler nu, sorry
  • 0
borttaget
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
har redan försökt ladda ner love hina men den ville inte
signatur
  • 0
YU-GI-OH! ,ONEPIECE ,DETECTIV CONAN,INUYASHA,RANMA½,GOLDEN BOY,
DRAGONBALL,Z,GT,DIGIMON FRONTIER,POKEMON
HAMTARO,WEDDING PEACH,BEYBLADE,SHIN CHAN,
DOREMI,KAMIKAZE KAITOU JEANNE
DEM E DEM BÄSTA SOM FINNS
*Insert Text Here*
  • 0
har sett alla one piece och ranma ville inte och resten verkar sådär men tack ändå
signatur
  • 0
DNA hunter 3, du kommer älska den.
Chainsaw Gutsfuck
  • 0
Såg precis Grave of the fireflies. Den var riktigt känslomässigt påfrestande precis som den sägs vara. Har en grop i halsen nu . Men den var riktigt bra, jag rekommenderar starkt men den var väldigt dryg, eller påfrestande, att se.
Rend me i roven!
  • 0
borttaget
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Trist för dig då, och du har redan påpekat det en gång.
Spelar just nu: Metroid Prime 2
  • 0
Hata är ett starkt ord... Har du någonsin satt dig ner med en anime film/serie och vekligen kollat, inte slökollat då utan verkligen varit possitiv och tänkt, "Detta sla allt bli kul". Då kan jag garantera att du tycker det är bättre. Sedan om du bara har sett på snimes som sailor moon och pokemon är det inte konstigt att du ogillar anime eftersom jag, som är anime tokig, inte ens gillar dem serierna. Jag kan tipsa dig att se Berserk, det var den första anime serien jag såg och den är verkligen något alldeles extra
Rend me i roven!
  • 0
Jag har sett några anime och det var så löjligt!
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Som vadå, digimon? då kan jag lungt säga att du fått botten napp
Rend me i roven!
  • 0
Det är så jävla fult, konstigt och trist! Jag kommer inte ihåg vad skiten jag har sett hette.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
men det finns mycket anime som är dåligt bara så du vet? du fiskar väll antagligen i fel skö
Rend me i roven!
  • 0
Jag kommer nog inte att gilla anime oavsett vad jag ser, så du behöver inte försöka övertyga mig.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Jag följer flitigt Naruto. Väntar nu ivrigt på manga nummer 216 och anime nummer 84.
  • 0
Hulken: Så när du såg den här tråden tänkte du "woaw nu måste jag berätta för alla att jag inte tycker om anime, dessutom måste jag påpeka det mer än en gång så alla förstår!!!1". Du får ursäkta om jag inte är allt för trevlig men jag förstår verkligen inte varför du skriver det flera gånger i tråden när tråden egentligen går ut på att man ska tipsa varandra om animes man tycker om. Bara ute efter att bråka eller?

Nåja. Många av de animes jag gillar har redan nämts i tråden men jag vill gärna tipsa om Get Backers som är en riktigt schysst anime, även Angelic layer är helt okej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!