Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Anime


Jag kollar på Kissanime. Riktigt bra sida
My signature this is.
  • 0
Så tog JoJo en paus på tre månader. DIO är nog fortfarande en av de tråkigaste antagonisterna i JoJo; så här efter 24 avsnitt så har han fortfarande inte riktigt gjort något för att etablera sig som skurken i serien. Typ poserat lite slumpmässigt när han märker att Joseph spionerar på honom.

Å andra sidan så har en del fighter varit underhållande (The Sun, Empress, Death 13). Och även om majoriteten har varit meh så vill jag minnas att jag gillade i princip alla ifrån Egypten och frammåt när jag läste mangan, så jag ser fram emot Januari.

Ser speciellt fram emot Oingo/Boingo, Anubis, D'arby the Gambler, och Vanilla Ice.
  • 0
Citerar phazon81:
Jag kollar på Kissanime. Riktigt bra sida
Är kissanime som .crunchyroll (Officiell stream sida som ger support till anime eller vanlig skum stream sida)?
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar gurage:
Vilka sidor kollar ni på? Om ni nu streamar alltså.
Jag kollar på animeram, för det var typ det som kom upp först när jag började kolla Full Metal.
Finns det bättre sidor enligt er?


Nu streamar jag rätt så sällan, men när jag gör så blir det oftast Otaku-Streamers. Dem brukar oftast ha rätt så kvalitet på sina videos och ingen jäkla reklam heller. Man måste dock bli medlem för att se på den sidan, men det är grattis.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Citerar dbmmm:
Citerar phazon81:Jag kollar på Kissanime. Riktigt bra sidaÄr kissanime som .crunchyroll (Officiell stream sida som ger support till anime eller vanlig skum stream sida)?


Det vet jag faktiskt inte, men jag hoppas att dom ger support till anime iaf.
My signature this is.
  • 0
Man får inte diskutera streams här.

Enda skulle väl vara Crunchyroll i så fall

Men utöver det så är det nog bäst att vara tyst.
  • 0
Citerar dinskugga:
Enda skulle väl vara Crunchyroll i så fall
Ja de är ju netflix av anime och sänder rätt bra serier + Hunter x Hunter
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar dbmmm:
Citerar dinskugga:Enda skulle väl vara Crunchyroll i så fallJa de är ju netflix av anime och sänder rätt bra serier + Hunter x Hunter


Ja jo men officiella siter som streama får man givetvis diskutera. Men inte sidor som är i gråzonen.
  • 0
Tror Funimation och Hulu är gilltiga också!
Fast i Sverige? Nja :/
  • 0
Är inte animeram giltig?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar phazon81:
Jag kollar på Kissanime. Riktigt bra sida
Citerar phazon81:
Jag kollar på Kissanime. Riktigt bra sida


Riktigt bra!

Btw, tror senaste avsnittet av mahouka vart för mig årets episode! Kan knappt bärga mig till nästa avsnitt?!? OP Tatsuya är för badass!
  • 0
  • over
  • over
Nån som sett Eden of the east och kan säga mig om det e nått bra eller dåligt ?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Nån som sett Eden of the east och kan säga mig om det e nått bra eller dåligt ?


Anime serien är hyfsad bra men anime filmerna som kommer efter är inte lika så. Inte bara blir tempot segare men själva användningen av det unika konceptet blir sämre samtidigt. Dom flesta karaktärer känns rätt medelmåtiga också
The strong people are the inhuman while the weaks are human but still the middle is still a blank hole of questions
  • 0
Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...


Kan det väl inte vara hoppas verkligen inte det
My signature this is.
  • 0
Jo, en episode kvar nu.
Jäklar, undra hur tom jag kommer känna mig nästa vecka ;(

Värt att läsa mangan efter den sista episoden?
  • 0
Citerar gurage:
Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...


Citerar phazon81:
Citerar gurage:Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...

Kan det väl inte vara hoppas verkligen inte det


Det dystra ödet som har drabbat flertals anime och HxH är tyvärr inget undantag...

Citerar Havsöring:
Värt att läsa mangan efter den sista episoden?


Om du vill se fortsättning, så ja. Visst kan det kanske komma en ny säsong eller en ny re-remake om några år, men man vet aldrig.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Ree
  • Ree
Sena.... nej, näst-sista Hunter X Hunter..........

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Lidandet skulle inte komma förrän nästa vecka, Gon! NÄSTA VECKA! Du har förlängt lidandet en vecka för alla HxH-fans!

SPOILERS (de största någonsin):

(De gjorde ett väldigt hjärtesorg-avsnitt där man får "ta farväl" av karaktärerna. Gon säger till och med "Hej då!" i sin peppigaste röst. Gnhhhh... *griper hjärtat*)
  • 0
Undrar bara vad som hände med Kurapika under denna arc. Finns han inte med i mangan under denna tidpunkt heller eller?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
  • Ree
  • Ree
Har hört att han tekniskt sett ska vara upptagen vid den här tidpunkten i mangan.... men, ja, mangan är bara ett par *kapitel* (dvs. veckoserier) framför animen, och den är på "indefinite" uppehåll just nu, så det är inte som om mangaläsarna vet mycket mer än oss.

Also ;_;
  • 0
  • over
  • over
USCH! vad jag nu är nära på att droppa den där ****** naruto serien. e ju för *** fillers hela ****** tiden.
Dessutom är dem så dåliga att man nästan skäms.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Ett HxH ep kvar då bara sniff......

Efter animen är klar så får dom för tusan fortsätta med mangan igen även om jag förstår mycket välls skaparens tillstånd just nu
The strong people are the inhuman while the weaks are human but still the middle is still a blank hole of questions
  • 0
Citerar over:
USCH! vad jag nu är nära på att droppa den där ****** naruto serien. e ju för *** fillers hela ****** tiden.
Dessutom är dem så dåliga att man nästan skäms.


Den här gången var avsnitten som reklam för det nya spelet som kom ut.. Så bättre än så här är det väl ändå "oftast" några sekvenser var faktiskt roliga, fast de behövde ju inte lägga fillerna efter värsta cliffhangern -.-
  • 0
Citerar jeppe5959:
Efter animen är klar så får dom för tusan fortsätta med mangan igen även om jag förstår mycket välls skaparens tillstånd just nu
Ja men hade det vart Gon som skrev hade det inte stoppat honom. Han borde ta inspiration från sina karaktärer och skriva vidare <.< För i den här takten lär det dröja runt 4 år tills vi ser något nytt från HxH animen.;(
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar Super Mario 128:
Citerar gurage:Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...

Citerar phazon81:Citerar gurage:Är de verkligen bara ett avsnitt kvar av HxH...

Kan det väl inte vara hoppas verkligen inte det

Det dystra ödet som har drabbat flertals anime och HxH är tyvärr inget undantag...

Dom måste ju fan komma med en ny säsong, Animen har ju blivit riktigt populär nu så det vore idiotiskt att inte fortsätta. Istället för att sluta helt så kan dom lägga till hunter uppdrag eller nåt som Gon och Killua och roa sig med. Eftersom det inte stör storyn då heller så tror jag att såna fillers kan bli riktigt kul .
My signature this is.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!