Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Detta med att folk har åsikter om andras liv är skrattretande. Varför måste folk kontrollera andras liv och kasta massa skit. Detta gjorde man när man var ett litet barn. Man brukar växa förbi såna fasoner men att det fortsätter in på ett stort forum för gamers är så jävla löjligt. Håller med PatrickSteve i hans inlägg. Att ger kritik ska vara på rätt sätt inte tracka ner personer på grund av små fasoner.

Påminns av facebook där allt kontrolleras av hela släkten och kommer med åsikter om allt sen sprids det vidare som ett brev på posten.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Ja, om han ändå kunde blogga mera "bara".


Jo, jag håller med. Tyvärr bloggar han väldigt sällan.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Vem är denne "Lurkman"?
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar NABIL:
Vem är denne "Lurkman"?


http://www.gamereactor.se/krypin/lurkman
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
En fortfarande så mystisk figur.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar NABIL:
En fortfarande så mystisk figur.


I maskopi med Självmordsblond kanske? Undrar vad de planerar för kupp. Lurkligan.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
On-topic från och med nu.
hånobing
  • 0
Lurkligan slår till igen. VI har hackat Nabils konto. Bläää Blääää Blää Neee men jag ville tycka till lite om Lurkman då jag har hört några fåglar kvittra här och där. Jag undrade bara vem han var.

Annars vill jag tycka till om Knasten för att han står upp för sig själv och för oss andra.

Jag vill även nämna Amelinde som jag tror är den högsta hönset i Lurkligan.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Varnad.
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar Farre V:
Varnad.


Hursom?

Tillagt 2014-09-29 20:07:
Eftersom ingen viljat ha tyckt till om Farre V så ska jag väl vara den första, eller inte. Han har funnits på GR ungefär lika länge som mig. Han gillar det mesta jag gillar. Dock tycker jag att verkligen lite grann för old fashion, nästa som sidans egna James May. Allt som är nytt är bara passe! Funk ska det vara! Så upplever jag honom alltför ofta vilket kan vara lite irriterande. Kan han bara vidga sina vyer kring musik får han säkert ännu mer uppmärksamhet. Kan hända att jag går för hårt på gröten nu, men för övrigt en rätt skön snubbe!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Farre V verkar vara en cool katt. Han är bra på att formulera sig.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Jag diggar xX C0d lover 4 l1fe II Xx, synd att han inte verkar vara lika aktiv som under sin förra användare. Eller är du det? Vi kanske inte hänger i samma trådar kom jag på.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
AG Jati verkar vara en skön snubbe. Han diggar hiphop, så jag diggar honom.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
AG Jati verkar vara en skön snubbe. Han diggar hiphop, så jag diggar honom.


Man tackar och bugar. Tipsar om Nehruviandoom.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Eftersom ingen viljat ha tyckt till om Farre V så ska jag väl vara den första, eller inte. Han har funnits på GR ungefär lika länge som mig. Han gillar det mesta jag gillar. Dock tycker jag att verkligen lite grann för old fashion, nästa som sidans egna James May. Allt som är nytt är bara passe! Funk ska det vara! Så upplever jag honom alltför ofta vilket kan vara lite irriterande. Kan han bara vidga sina vyer kring musik får han säkert ännu mer uppmärksamhet. Kan hända att jag går för hårt på gröten nu, men för övrigt en rätt skön snubbe!


Men jag lyssnar inte bara på funk/R&B/soul. Ibland så går jag in i en alternativ rock/pop-mode och då blir det allt från Alice in Chains till obskyra power pop-band. Men det stämmer att jag föredrar musik fram till början av 2000-talet (särskilt 80-tals funk). Sen kan jag gilla vissa låtar från moderna artister som t.ex. Bruno Mars "Treasure", Katy Perrys "Birthday", Lady Ga Gas "Fashion".
Färska grönsaker.
  • 0
Jag diggar Farre V, han har en humor som tilltalar mig. Vad jag vet har han varit på forumet ett bra tag, vilket så klart är bra då det är trevligt med lite veteraner som fortfarande håller till här på sidan.

Av det jag har sett så är han lätt att diskutera med, utan att det spårar ur - trevlig är han dessutom.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Jag vill ta tillfälle och hylla PatrikSeve. Han är verkligen i mina ögon redaktionsmaterial. Jag tycker om hans bloggar och det går inte beskriva hur mycket han skriver men det finns en anledning bakom alla ord, kunskap. Han är verkligen påläst och hans erfarenhet och intresse för spel är toppklass. Fortsätt med bloggarna och kommentarerna då jag alltid känner mig upplyst efteråt. Tack.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar Amelinde:
Lurkman är fantastisk.


<3<3<3
  • 0
Läste lite i MNC av en slump, kul att några medlemmar faktiskt diskuterade lite GR-historia. Tyckte det var mycket mer av den varan förr, så det är glädjande att se att den delen av forumet inte har dött ut!.

over är ett spralligt nytt tillskott (alla jag inte känner igen blev medlemmar igår) som lackade lite i MNC och fick sin första varning. Han tog det emellertid som en man och det var faktiskt det som blev orsaken till att History Channel slogs på i MNC.
It Can't Rain All the Time
  • 0
original verkar vara mer aktiv än tidigare på sidan. Bra att man får några veteraner tillbaka som kan göra lite ordning och reda. Extra plus för att behålla samma fina profilbild.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Ageless Force:
Han tog det emellertid som en man


lol'd

NABIL, vars namn jag alltid skriker, brukar ofta få mig att skratta. Är hittills osäker på om det är positivt eller negativt, men det är troligen positivt. Jag skrattar ju liksom.

Farre V lyssnar på sin jävla funk, blev dock imponerad när han uppvisade självinsikt angående det. Tycker om honom lite mer nu än innan.

Lurkman brukar felcitera Voltaire på twitter. Nä skoja, han är min ögonsten.

Puss.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Citerar

NABIL, vars namn jag alltid skriker, brukar ofta få mig att skratta. Är hittills osäker på om det är positivt eller negativt, men det är troligen positivt. Jag skrattar ju liksom.


Haha, tack. Mitt namn orsakar många skrik, främst positiva. Du är skön med! Hej.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
  • over
  • over
Citerar over:
Humanisten
Sluta vara så ******* bitter.

Fortsätt vara precis som du är, jag har lärt mig att tycka om den bittra lilla Humanisten <3
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
zaito är f.ö helt jävla underbar, skiter i om min internetkärlek inte är besvarad. SÅERE.
Avgångstidelag
  • 0
Känner för att sprida lite kärlek!

Jag gillar Straholic. Visst, det kunde bli lite trist stämning i hans blogg för några månader sedan när han skrev om livets alla problem. Men jag tycker att en blogg ska vara personlig och att skriva av sig kan faktiskt vara riktigt bra. Nu verkar det som att Straholics liv har ordnat upp sig lite och det glädjer mig verkligen. Verkar vara en skön människa!

Minilena har jag mest träffat på i Den STORA tråden om kärlek och jag måste säga att det är en helt fantastisk forumit med intressanta syner på livet. Dessutom väldigt välformulerade inlägg som ofta öppna för diskussioner av det trevliga slaget.

För snart en vecka sedan outade Frederic Piquionne i ett blogginlägg att han återvänder till Gamereactor. Det gör mig glad och varm inombords. En veteran från den gamla goda Fotbollstråden-tiden, då känd som The_gunners. Vi båda hyser kärlek för samma fotbollslag och jag måste säga att det är en sån där härlig person man skulle vilja sitta och ta några öl med på puben.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!