Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Räv:
När Straholic sedan verkar ha förmåner som inte vi andra medlemmar har, att han verkar vara untouchable i Petters ögon


Say what?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Straholic:
Say what?


Haha, låtsas mera, det är väldigt roligt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Haha, låtsas mera, det är väldigt roligt.


Förklara gärna/ge exempel.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Förklara gärna/ge exempel.


Som den gången då du fick komma tillbaka till den mörka sidan efter en bann. Vill minnas att INGEN moderator visste vad som hände och ingen fick något svar. Du var helt enkelt tillbaka och där med besked.

Önskar att man hade ett "get out of jail"-card också.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Straholic:
Förklara gärna/ge exempel.


Kanutus sade det, och du behöver inte spela dum, vi vet alla att det var det märkligaste beslut som tagits på denna sidan. Vi är inte alla lika värda, som sagt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Låt mig inte ta fram slangbellan gubbar. :p Haha skojar Ogge. Jag bloggar inte så mycket numera då jag hänger med bruden och tränar men då och då har jag mina stunder. Vill tycka till om,

Ogge Intressanta bloggar, skön skrivning och grymma kommentarer, kör på!
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar Nabil:
Låt mig inte ta fram slangbellan gubbar. :p Haha skojar Ogge. Jag bloggar inte så mycket numera då jag hänger med bruden och tränar men då och då har jag mina stunder. Vill tycka till om,

Ogge Intressanta bloggar, skön skrivning och grymma kommentarer, kör på!


Tackar så herrans mycket, men jag saknar faktiskt det där flödet du öste på med förr. Eftersom att det är få som verkligen är aktiva i bloggsektionen till och från. Blev liksom balans helt enkelt. Men mys med bruden din och pumpa musklerna!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Knasten kan mycket väl ha den bästa bloggen på hemsidan just nu, om inte så i alla fall den mest intressanta. Han har slängt alla skrivregler ur fönstret och hoppar fram och tillbaka mellan 500 olika perspektiv på bara ett par rader, hittar på nya ord och kastar om meningsföljden så det snurrar i skallen på mig. Knasten ser uppenbarligen någonting som jag inte kan se. Är han ett geni? Är Knasten den nya James Joyce? Är han en tralfalmadorian?

Jag vet faktiskt inte, men det känns mycket möjligt att litteraturstudenter om 50 år kommer att få läsa om den mystiska bloggaren på Gamereactor: Knasten.
  • 0
Citerar Braff:
Knasten kan mycket väl ha den bästa bloggen på hemsidan just nu, om inte så i alla fall den mest intressanta. Han har slängt alla skrivregler ur fönstret och hoppar fram och tillbaka mellan 500 olika perspektiv på bara ett par rader, hittar på nya ord och kastar om meningsföljden så det snurrar i skallen på mig. Knasten ser uppenbarligen någonting som jag inte kan se. Är han ett geni? Är Knasten den nya James Joyce? Är han en tralfalmadorian?

Jag vet faktiskt inte, men det känns mycket möjligt att litteraturstudenter om 50 år kommer att få läsa om den mystiska bloggaren på Gamereactor: Knasten.


Han är även en brudmagnet. Synd bara att han tagit bort alla sina bloggar om sina brudbravader.
Mustig som fan
  • 0
Är Livan en pakt mellan Kapten Varg och Räv? Kolla in profilbilden på hen.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Är Livan en pakt mellan Kapten Varg och Räv? Kolla in profilbilden på hen.


Hittar inte medlemmen.

Straholic gjorde som han brukar. När det uppstår motvind frågar han efter exempel och förklaringar för att sedan lämna diskussionen helt. Tråkigt att man inte kan stå upp för sig själv.

Moose är antagligen en av GR's bästa medlemmar för tillfället. Vad han än skriver så är det klockrent och genomtänkt.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Straholic gjorde som han brukar. När det uppstår motvind frågar han efter exempel och förklaringar för att sedan lämna diskussionen helt. Tråkigt att man inte kan stå upp för sig själv.


Blir väl den gamla vanliga ursäkten om att han har haft annat för sig.


5murfen För alltid en trevlig stämma med sig. Det är visserligen inte alltför ofta hennes bloggar fångar mitt intresse, men då och då skriver hon om något jag själv tycker om och då är det alltid kul att läsa.
Såg bl.a. en videoblogg hon gjorde där hon hade med lite gameplay ifrån Diablo III som jag tyckte mycket om.

Jag tycker att Petter Borde använda följande fras lite mindre:
X är den överlägset bästa/sämsta Y någonsin (alla kategorier).
Om han verkligen tycker så är det ju inget fel, men det verkar alltid vara någonting som är helt överlägset allt annat. Det känns ofta påtvingat.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Hittar inte medlemmen.


Så en medlem blir bara perma-bannad för att hen gjorde en skojsig bild?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Så en medlem blir bara perma-bannad för att hen gjorde en skojsig bild?


Va? Vad snackar du om?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar AG Jati:
Är Livan en pakt mellan Kapten Varg och Räv? Kolla in profilbilden på hen.


Citerar AG Jati:
Så en medlem blir bara perma-bannad för att hen gjorde en skojsig bild?


Nej.

En medlem blir bannad för att denne kort och gott inte har något här att göra.
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Va? Vad snackar du om?


Jag kan svura på att jag såg en användare vid namn Livan för två dagar sen. Syntes bland nya användare här på Gamereactor. Undrar just vad som hände henne/honom.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Jag kan svura på att jag såg en användare vid namn Livan för två dagar sen. Syntes bland nya användare här på Gamereactor. Undrar just vad som hände henne/honom.


Citerar Aaandy:
En medlem blir bannad för att denne kort och gott inte har något här att göra.


^

Jag tycker Aaandy är bra. Han är soft. Han går inte in och kväver diskussioner såfort de börjar lukta off-topic, det gillar jag.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Har alltid gillat moviefreak och hans blogg. En mycket trevlig och uppriktig herre. För ett tag sen startade han dock en härlig bloggserie med hans topp 10 TV-finaler som han tråkigt nog aldrig slutförde. Läser du detta så se till att slutföra det du påbörjat, vill se plats 4-1!

Aaandy är även han en trevlig filur som alltid håller en god ton på sidan.

AG Jati är en klurig en... Generellt sätt så är han en rolig typ men en del av hans videobloggar känns väldigt meningslösa och berättar inget intressant. När han berättar lite om böckerna han läst och att han nått 100% i Infamous går det an men när han endast står på perrongen och väntar på tåget känns inlägget ungefär lika intressant som att se på när målarfärg torkar.

Upplever också honom som väldigt stressad i sina videobloggar. Det kanske är så han pratar och i så fall är det såklart okej men jag hade gärna sett att han hade ett lugnare tempo när han pratade framför den extremt skakiga kameran. Jag är dock ingen expert inom området så jag ska egentligen inte säga något.

Annars är väl även han en trevlig snubbe som livar upp sidan.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Ekneh96:
Upplever också honom som väldigt stressad i sina videobloggar. Det kanske är så han pratar och i så fall är det såklart okej men jag hade gärna sett att han hade ett lugnare tempo när han pratade framför den extremt skakiga kameran. Jag är dock ingen expert inom området så jag ska egentligen inte säga något.

Annars är väl även han en trevlig snubbe som livar upp sidan.


Har bara lagt upp tre videologgar på perrongen och måste medge att dem inte är något vidare. Fungerar inte så värst bra nä. Största anledningen till varför att jag lägger upp vloggar är att de flesta lägger upp basic let's plays här på GR. Okej att det är en spelsida, men fler kan ju lägga upp lite mer personligt material. Diggar dina vloggar rejält Ekneh.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Roligt och höra! Tack så himla mycket!
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Brandon Mariano får pris för årets likuppgrävande i alla fall. Är inte upprörd på något sätt, jag tror nog att det tvärt om kan liva upp lite med några trådar som jag tror att en betydande andel av dagens aktiva på sidan inte sett (själv lurkade man ju på den tiden och vågade inte säga ett pip....)

Med tanke på aktiviteten i den här tråden måste jag säga att forumet ändå har potential så det förslår, bara folk får nåt att prata om annat än att diskutera varandras personligheter och stundom kasta pajer åt höger och vänster.

5murfen gör mig glad, du skriver intresseväckande om vardagen på ett väldigt trevligt sätt. Räv gör mig glad och ledsen på samma gång; blir fundersam på vad som snurrar runt i huvudet ditt.

Skulle gärna skriva några rader till men kudden kallar, återkommer~
  • 0
Kapten Varg, en person som oftast visar sitt missnöje på ett rättvist sätt. Ställer ibland någon lallare mot väggen vilket är bra, men ibland kan Kapten Varg även vara som på vem som helst oavsett vad som sägs. Men det kanske behövs för att upprätthålla en viss balans här på GR? Därför gillar jag människan mer än vad jag ogillar denne. Inte direkt någon gulligull gull människa, men en person som verkar vara på sin vakt minsann. Kapten Varg har med andra ord en vässad tunga som är beredd på nya tag. Keep it up!

Finns ju människor för allt som sagt.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar -Ogge-:
Ställer ibland någon lallare mot väggen


Hahahaha!

Citerar -Ogge-:
Finns ju människor för allt som sagt.


Jo men exakt, det är alltid intressant att se vad folk går för. Däremot hade folk betydligt lättare för att uttrycka någon form av personlighet och framförallt tro på vad de sysslade med, vare sig det var att lägga upp bilder i "Gissa spelet" hysterin som spred sig tack vare en tabbe från någon ur redaktionen. Folk hade lite tåga, inte som idag då alla är som fint placerade spikar - ingen sticker ut.

Citerar Minilena:
Med tanke på aktiviteten i den här tråden måste jag säga att forumet ändå har potential så det förslår, bara folk får nåt att prata om annat än att diskutera varandras personligheter och stundom kasta pajer åt höger och vänster.


Vi lite äldre forumiter betraktar det väl som en sorts relik från förr. Det var ofta här man hängde och skrev. Nivån är kaaanske lite högra nowdays (långt ifrån alltid, men för det mesta) men det var inte det som avgjorde trådens värde.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar -Ogge-:
vara som på vem som helst oavsett vad som sägs.


Förstår inte riktigt vad du menar här!
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Förstår inte riktigt vad du menar här!


Nej, men lite att du kan ställa krav på somliga helt enkelt. Vilket kan vara bra ibland.

Citerar Ageless Force:
Jo men exakt, det är alltid intressant att se vad folk går för. Däremot hade folk betydligt lättare för att uttrycka någon form av personlighet och framförallt tro på vad de sysslade med, vare sig det var att lägga upp bilder i "Gissa spelet" hysterin som spred sig tack vare en tabbe från någon ur redaktionen. Folk hade lite tåga, inte som idag då alla är som fint placerade spikar - ingen sticker ut.


Var som bäst när Petter körde sitt egna race och andra lirare försökte köra sitt. Men det blir ibland djävulskt kusligt när man ser tydliga Petter-kopior och det är klart Petter känner sig hedrad och smått stolt över detta. Men ja, samtidigt finns det ändå rätt många här på sidan som sticker ut.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!