Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter

Petter
GR®
Petter
Citerar Dusty:
Mig då?

Haha... Jadu Freddan, jag gillar dig. På Instagram är du tidshistoriens störigaste användare men här på siten skulle jag vilja kalla dig för en av de bästa. Läser din blogg och gillar dina kommentarer.

Petter Hegevall / Gamereactor
Dusty
Dusty
Citerar Petter:
Citerar Dusty:Mig då?
Haha... Jadu Freddan, jag gillar dig. På Instagram är du tidshistoriens störigaste användare men här på siten skulle jag vilja kalla dig för en av de bästa. Läser din blogg och gillar dina kommentarer.

Hahaha

ChrillZor
ChrillZor
Citerar Petter:
Tyvärr inte. Sorry..

rip

Lurkman
Lurkman
Citerar Räv:
Självklart, det har alltid varit min stora dröm att skriva lastgamla nyheter för en spelsida som (och detta är helt ärligt något jag tycker är riktigt synd, jag menar, jag har fortfarande en användare här efter 11 år av rent nostalgiska skäl, jag brukade älska detta forumet) helt enkelt inte har klarat av att hålla sig relevant i ett mediaklimat som just nu är jävligt tufft.

Hahaha, ja. Jag är sen på bollen här men avundsjuk-grejen är väl egentligen rätt passé? Nu har jag ingen koll på hur många som vill skriva för en speltidning som GR, men oavsett hur den siffran ser ut så är det idag förhållandevis svårt att se attraktionen, sett till arbetsvillkoren samt de alternativ som finns idag när det kommer till att jobba med spel.

"Säg till om du vill snacka. :)" - Sentinel Excess
Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Dusty verkar vara en rekorderlig karl, i alla fall att döma av vad jag sett av honom på sajten. Avataren är dessutom välkammad och tycks blicka bort mot evigheten på ett insiktsfullt vis.

Ageless Force
Ageless Force
Le Grand Blonde kan ha funnits på sidan en månad eller tre år. Det är svårt att avgöra eftersom användaren verkar dykt upp från ingenstans men ändå verkar besitta någon form av forumvana.

It Can't Rain All the Time
-Ogge-
-Ogge-
Citerar Ageless Force:
Le Grand Blonde kan ha funnits på sidan en månad eller tre år. Det är svårt att avgöra eftersom användaren verkar dykt upp från ingenstans men ändå verkar besitta någon form av forumvana.

Får lite Lapsang souchong vibbar från Le Grand Blonde. Lapsang souchong blev bannad för något år sedan om jag inte minns fel. Minns ej vad orsaken var.

Det här är inget illa menat mot just Le Grande Blonde, utan jargongen känns bara bekant på något vis.

En riktig gamer behöver inte äga allt utan en riktig gamer spelar det som behagar och ger mest glädje utan att glorifiera enbart det han eller hon äger. Sedan kan en gamer givetvis äga allt. Plånboken avgör inte om du är mer gamer eller inte. -Ogge
Petter
GR®
Petter
Citerar Lurkman:
samt de alternativ som finns idag när det kommer till att jobba med spel.

Om man, som i ditt fall, är CEO för Activision International samt VD för Ubisoft och Disney Animation (samtidigt) lär inte något uselt skribentjobb locka direkt, det förstår jag såklart.

Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Jäklar anamma. En annan som knappt klarar av att sköta jobbet som förste pissoarstädare på en finlandsfärja.

Ageless Force
Ageless Force
Citerar Petter:
CEO för Activision International

Under Guitar Hero-tiden hade det nog varit ganska bekvämt.

Dusty
Dusty
Citerar Le Grand Blonde:
Dusty verkar vara en rekorderlig karl, i alla fall att döma av vad jag sett av honom på sajten. Avataren är dessutom välkammad och tycks blicka bort mot evigheten på ett insiktsfullt vis.

Tack för det har inte sett så mycket av dig här på siten förren nu nyligen, men du verkar vara en trevlig prick du med! Och du skriver väldigt bra

AG Jati
AG Jati
Nineldo är en riktigt frisk fläkt på GR som bjuder på väldigt underhållande bloggar. Lite av den nya tidens 5murfen. Är typ den enda medlemmen som verkar tillföra något i dagsläget.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
6948
6948
Citerar Petter:
Om man, som i ditt fall, är CEO för Activision International samt VD för Ubisoft och Disney Animation (samtidigt) lär inte något uselt skribentjobb locka direkt, det förstår jag såklart.

Bra jobbat Lurkman!

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me." -Al Capone
Petter
GR®
Petter
Citerar 6948:
Bra jobbat Lurkman!

Han är omänskligt flitig, och kapabel.

Kapten Varg
Kapten Varg
Petter kan nog vara den mest passivt aggressiva person jag någonsin sett.

"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
DivineNerd
DivineNerd
Citerar Kapten Varg:
Petter kan nog vara den mest passivt aggressiva person jag någonsin sett.

Buhu :*( , det där var ju faktiskt roligt. Lite skämtsamma kommentarer gör väl inte annat än förgyller tillvaron?

Lurkman
Lurkman
Citerar Petter:

Det är såklart inte att förglömma - det finns inga mellanting mellan uppdragen högst upp i branschen och recensenter för traktorsimulatorer. Det glömde jag av.

Citerar 6948:
Bra jobbat Lurkman!

Citerar Petter:
Han är omänskligt flitig, och kapabel.

Tackar för de fina orden, men det handlar egentligen mer om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle och att ha en kvick och tillförlitlig kran för Adderal.

Kapten Varg
Kapten Varg
Citerar DivineNerd:
Buhu :*( , det där var ju faktiskt roligt. Lite skämtsamma kommentarer gör väl inte annat än förgyller tillvaron?

Du har såklart helt rätt. Fel av mig. Petter är en riktig skojare!

"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
DivineNerd
DivineNerd
Alltså i största allmänhet är inte Petter sådär värst kul och det är just därför hans kommentarer med "glimten i ögat" ganska ofta känns menlösa och lite töntiga. Den kommentaren han skrev till Lurkman var ju dock rolig och därför känns det som up-tight tråkmånseri att beklaga sig över han är elak. En av Petters bästa personlighetsdrag är att han inte bara tar den i anus av alla medlemmar. Vidrigt med offentliga ögontjänare som bara tackar sina fans för att det "tack vare er jag kan göra det här".

Lurkman
Lurkman
Citerar Kapten Varg:
Du har såklart helt rätt. Fel av mig. Petter är en riktig skojare!

Hahahaha men vafan! Var inte så jävla bitter nu!

Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.

DivineNerd
DivineNerd
Den här tråden är det forumets dödsbädd, de sista andetagen innan det totala mörkret. Visst, i Midnight club X kommer yonobi och Ridley i åratal i sitt lilla krypin i hopp om att någon forumit lever. Varje kväll falnar hoppet en aning när de enda trådarna som uppdaterats den senaste veckan är deras egna och: Vad tänker du när du hör ordet?" och "Vilken låt lyssnar du på?".

Ageless Force
Ageless Force
Citerar DivineNerd:
Visst, i Midnight club X kommer yonobi och Ridley i åratal i sitt lilla krypin i hopp om att någon forumit lever.

Uppenbarligen talar de ett helt främmande språk med. Förstår inte hur de kommunicerar med varandra. Synd eftersom MNC sedan länge förvandlats till en trasig sandlåda.

Citerar Lurkman:
Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.

Tack, jag tar det som en komplimang.

Lurkman
Lurkman
Citerar Ageless Force:
Uppenbarligen talar de ett helt främmande språk med. Förstår inte hur de kommunicerar med varandra.

Hahaha, har tänkt på samma sak

X
X
Citerar Lurkman:

Kanske man kan se något fint i en stor hög dynga om man verkligen försöker, men om det här verkligen är representant av det som var fint är mitt minne av forumets glansdagar väldigt snedvridet.

Kött är till för att ätas.
6948
6948
Citerar AG Jati:
Nineldo är en riktigt frisk fläkt på GR som bjuder på väldigt underhållande bloggar. Lite av den nya tidens 5murfen.

Håller med.

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me." -Al Capone

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!