Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Le Grand Blonde:
Dusty verkar vara en rekorderlig karl, i alla fall att döma av vad jag sett av honom på sajten. Avataren är dessutom välkammad och tycks blicka bort mot evigheten på ett insiktsfullt vis.


Tack för det har inte sett så mycket av dig här på siten förren nu nyligen, men du verkar vara en trevlig prick du med! Och du skriver väldigt bra
What a nice boat...
  • 0
Nineldo är en riktigt frisk fläkt på GR som bjuder på väldigt underhållande bloggar. Lite av den nya tidens 5murfen. Är typ den enda medlemmen som verkar tillföra något i dagsläget.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 6948
  • 6948
Citerar Petter:
Om man, som i ditt fall, är CEO för Activision International samt VD för Ubisoft och Disney Animation (samtidigt) lär inte något uselt skribentjobb locka direkt, det förstår jag såklart.


Bra jobbat Lurkman!
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
Citerar 6948:
Bra jobbat Lurkman!

Han är omänskligt flitig, och kapabel.
Petter Hegevall / Gamereactor
Petter kan nog vara den mest passivt aggressiva person jag någonsin sett.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Citerar Kapten Varg:
Petter kan nog vara den mest passivt aggressiva person jag någonsin sett.


Buhu :*( , det där var ju faktiskt roligt. Lite skämtsamma kommentarer gör väl inte annat än förgyller tillvaron?
Citerar Petter:
Om man, som i ditt fall, är CEO för Activision International samt VD för Ubisoft och Disney Animation (samtidigt) lär inte något uselt skribentjobb locka direkt, det förstår jag såklart.


Det är såklart inte att förglömma - det finns inga mellanting mellan uppdragen högst upp i branschen och recensenter för traktorsimulatorer. Det glömde jag av.

Citerar 6948:
Bra jobbat Lurkman!


Citerar Petter:
Han är omänskligt flitig, och kapabel.


Tackar för de fina orden, men det handlar egentligen mer om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle och att ha en kvick och tillförlitlig kran för Adderal.
  • 0
Citerar DivineNerd:
Buhu :*( , det där var ju faktiskt roligt. Lite skämtsamma kommentarer gör väl inte annat än förgyller tillvaron?


Du har såklart helt rätt. Fel av mig. Petter är en riktig skojare!
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Alltså i största allmänhet är inte Petter sådär värst kul och det är just därför hans kommentarer med "glimten i ögat" ganska ofta känns menlösa och lite töntiga. Den kommentaren han skrev till Lurkman var ju dock rolig och därför känns det som up-tight tråkmånseri att beklaga sig över han är elak. En av Petters bästa personlighetsdrag är att han inte bara tar den i anus av alla medlemmar. Vidrigt med offentliga ögontjänare som bara tackar sina fans för att det "tack vare er jag kan göra det här".
Citerar Kapten Varg:
Du har såklart helt rätt. Fel av mig. Petter är en riktig skojare!


Hahahaha men vafan! Var inte så jävla bitter nu!

Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.
  • 0
Den här tråden är det forumets dödsbädd, de sista andetagen innan det totala mörkret. Visst, i Midnight club X kommer yonobi och Ridley i åratal i sitt lilla krypin i hopp om att någon forumit lever. Varje kväll falnar hoppet en aning när de enda trådarna som uppdaterats den senaste veckan är deras egna och: Vad tänker du när du hör ordet?" och "Vilken låt lyssnar du på?".
Citerar DivineNerd:
Visst, i Midnight club X kommer yonobi och Ridley i åratal i sitt lilla krypin i hopp om att någon forumit lever.


Uppenbarligen talar de ett helt främmande språk med. Förstår inte hur de kommunicerar med varandra. Synd eftersom MNC sedan länge förvandlats till en trasig sandlåda.

Citerar Lurkman:
Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.


Tack, jag tar det som en komplimang.
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Uppenbarligen talar de ett helt främmande språk med. Förstår inte hur de kommunicerar med varandra.


Hahaha, har tänkt på samma sak
  • X
  • X
Citerar Lurkman:
Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.


Kanske man kan se något fint i en stor hög dynga om man verkligen försöker, men om det här verkligen är representant av det som var fint är mitt minne av forumets glansdagar väldigt snedvridet.
Kött är till för att ätas.
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar AG Jati:
Nineldo är en riktigt frisk fläkt på GR som bjuder på väldigt underhållande bloggar. Lite av den nya tidens 5murfen.

Håller med.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
Citerar X:
Citerar Lurkman:Måste förresten framhålla att den här tråden är fantastiskt. Allt det fina som försvunnit ur forumet lever vidare här i koncentratform.

Kanske man kan se något fint i en stor hög dynga om man verkligen försöker, men om det här verkligen är representant av det som var fint är mitt minne av forumets glansdagar väldigt snedvridet.


Jag tror på det sista! Sedan vet jag inte direkt om jag var aktiv här under vad som brukar kallas "forumet glansdagar". Det var nog före min tid skulle jag tro. På min tid bråkade man bara. Folk retade tapto, Diabetiker (ännu oöverträffat som användarnamn) skapade intriger, Ree länkade till avpixlat, folk blev bannade för att de pratade om droger, etc.
Citerar Lurkman:
Jag tror på det sista! Sedan vet jag inte direkt om jag var aktiv här under vad som brukar kallas "forumet glansdagar". Det var nog före min tid skulle jag tro. På min tid bråkade man bara. Folk retade tapto, Diabetiker (ännu oöverträffat som användarnamn) skapade intriger, Ree länkade till avpixlat, folk blev bannade för att de pratade om droger, etc.


Kommer inte ihåg dig alls. Besökte du MNC regelbundet? Själv var jag bannad under tiden som blev nådastöten för forumet och när jag väl var tillbaka hade luften gått ur både forumet, redaktionen och medlemmarna.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Jag minns Lurkman som en bitter typ. Men vi behöver alla typer på sidan, så han bidrog med det.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Är det någon som kommer ihåg Gamereactor runt 2010-11? Jag var på riktigt 11 år när jag skapade mitt konto. Finns det någon kvar från den tiden?
"Övriga inställningar"
Citerar Schmackadoodle:
Är det någon som kommer ihåg Gamereactor runt 2010-11? Jag var på riktigt 11 år när jag skapade mitt konto. Finns det någon kvar från den tiden?


Ja, men jag skulle nog säga att GR var på sin höjd tidigare än så. Jag hade ett annat konto 2006 som jag skapade bara för att. Men jag var då extremt inaktiv och blyg. 2009 skapade jag detta och tänkte då, "Nej jag kan fan inte bara sitta här och skåda allt som sker här. ".

Många sköningar från redaktionen har slutat och papperstidningen bidrog också till ett annat klimat. Som på något vis påverkade hemsidans innehåll och aktivitet (inbillar jag mig nu). Tidningen var ju stora anledningen till att jag bland annat hittade hit. 2003 plockade jag upp min första GR-tidning (nummer 3) i alla fall. Stod i en monter i en Expert-butik. Unika med tidningen var väl att den var gratis dessutom. Saknar tidningen som fan.

Nej, jag inbillar mig också att redaktionen kändes mer tight då när papperstidningen existerade.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Citerar -Ogge-:
Ja, men jag skulle nog säga att GR var på sin höjd tidigare än så. Jag hade ett annat konto 2006 som jag skapade bara för att. Men jag var då extremt inaktiv och blyg. 2009 skapade jag detta och tänkte då, "Nej jag kan fan inte bara sitta här och skåda allt som sker här. ".

Många sköningar från redaktionen har slutat och papperstidningen bidrog också till ett annat klimat. Som på något vis påverkade hemsidans innehåll och aktivitet (inbillar jag mig nu). Tidningen var ju stora anledningen till att jag bland annat hittade hit. 2003 plockade jag upp min första GR-tidning (nummer 3) i alla fall. Stod i en monter i en Expert-butik. Unika med tidningen var väl att den var gratis dessutom. Saknar tidningen som fan.


Måste erkänna att jag inte märkt att de plockat bort tidningen (vem fan går till Gamestop eller Game längre?). När exakt började forumet dö av? Jag flyttade väl så småningom över till Reddit men det är ju verkligen inte samma stämning som i det lilla GR-samhället där alla kände varandra.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Måste erkänna att jag inte märkt att de plockat bort tidningen (vem fan går till Gamestop eller Game längre?). När exakt började forumet dö av? Jag flyttade väl så småningom över till Reddit men det är ju verkligen inte samma stämning som i det lilla GR-samhället där alla kände varandra.


Kan inte ge exakt årtal, men fram till kanske ~2010-2013. Sen har det väl funnits perioder där forumet är mer livat än vanligt. Men ja, GR var väl alltid lite mer familjärt och mysigt på så vis.

Idag finns det tokigt många alternativ som Reddit, Discord, Facebook, Twitter och annat där man kan byta ord med många många andra. Men det finns guldklimpar kvar här på sidan och nya ansikten dyker också upp. Så GR är ju inte dött direkt i sin helhet.

Hittade min gamla användare nu. Haha Darkmonol nickade jag och skapades tydligen 2007 och inte 2006.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Citerar Schmackadoodle:
Är det någon som kommer ihåg Gamereactor runt 2010-11? Jag var på riktigt 11 år när jag skapade mitt konto. Finns det någon kvar från den tiden?


Har besökt sidan regelbundet sedan 2007 och det var en bra tid vill jag minnas. Mycket intressant folk.
It Can't Rain All the Time
Citerar Schmackadoodle:
Är det någon som kommer ihåg Gamereactor runt 2010-11? Jag var på riktigt 11 år när jag skapade mitt konto. Finns det någon kvar från den tiden?



Besökt sidan på daglig basis sedan 2006, alltid varit (och antar att jag fortfarande är) en lurker, så särskilt aktiv har jag aldrig varit.
Av det jag kan minnas så var forumet som mest aktivt under åren 07-08.
09-10 var dock ganska trevliga år det också. Då kolmilan, echo lake och ett gäng andra började dra igång GR-träffarna. Det var ganska mysigt att följa på forumet och i blogg-form.

Men som sagt, åren 07-08 fanns det absolut flest intressanta filurer på forumet som var intressanta att följa. Var väl även under 2008 som "Angel Force" skrev bloggen om sin kompis, som stenat en rullstolsbunden. Med 500+ kommentarer så tog det ett tag att läsa allas högkvalitativa kommentarer. Mycket popcorn gick åt den kvällen.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
Citerar Ageless Force:
Citerar Lurkman:Jag tror på det sista! Sedan vet jag inte direkt om jag var aktiv här under vad som brukar kallas "forumet glansdagar". Det var nog före min tid skulle jag tro. På min tid bråkade man bara. Folk retade tapto, Diabetiker (ännu oöverträffat som användarnamn) skapade intriger, Ree länkade till avpixlat, folk blev bannade för att de pratade om droger, etc.

Kommer inte ihåg dig alls. Besökte du MNC regelbundet? Själv var jag bannad under tiden som blev nådastöten för forumet och när jag väl var tillbaka hade luften gått ur både forumet, redaktionen och medlemmarna.


Ganska ofta i alla fall. Minns när du var Artillery Force.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!