Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Fredagen den 13:e - Vad har drabbat er?


Besökte min lokala bowlinghall för att spela några rundor, gick riktigt uselt.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Alla mina lärare var sjuka utom den jag skulle ha sist på dagen , så jag fick vänta i 6 timmar
  • 0
Det värsta som hänt idag skulle väl vara att det regnat hela dagen. Annars har det varit trevligt att kunna få sitta hemma och slappa efter en vecka med resande och flängade hit och dit. Andra år har varit betydligt värre.

Tillagt 2010-08-13 23:26:
Dagen är dock inte slut än så jag bör väl kanske vara tyst.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Öroninflammation, fyfan.
Jag är mamma.
  • 0
Jag blev mördad.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
En man med hockeymask blängde på mig i joggingspåret. Annars hände väl inget speciellt.
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Alla Scrubs säsonger jag tänkt köpa var slutsålda...
  • 0
Det gick skitdåligt i Unreal Tournament III.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Blev fruktansvärt sugen på flertalet spel, och jag har inte en enda krona D:
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Inte hänt något speciellt förutom att jag har slagit i tån 4 gånger i mitt bord.
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Jag skulle återförenas med gammal god vän till mig igår, men det blev inte av. Vi har dock bra kontakt via Facebook så det går planera inför en annan dag. =)

Skulle dock inte skylla på oturen. Tror inte på sånt skit. Fredag den 13:e? Otursdag? Pffffff.
  • 0
Det gick jättebra för mig för första gången i SSF4
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Dödsfall.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Dödsfall.


Jösses!
  • 0
När jag var liten så lekte klassen Dunken på skolgården. Såklart så ramlade jag och skrapade upp mitt ben, där jag fortfarande har ett stort, fult ärr.

Fredag den 13:e. *dramatic music*
  • 0
Eftersom man förväntar sig att något dåligt ska hända så är det också större chans att man ställer till det
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!