Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Din Dröm Tjej/Kille


Citerar Sir Wazza:
Mjo, vaknade upp på vardagar med det monstret i sängen och insåg att ´jag inte riktigt än vill bli alkis.


Ha ha, Its a trap!!

Tillagt 2009-05-06 17:22:
Citerar Heroif:
Du, jag har fan mardrömmar ännu! Skulle jag ha tagit en bild på saken så skulle fan jag blivit hemsökt och kameran hade ruttnat sönder.


Vart hittade du henne då? och hur kunde du, ens på fyllan, krypa till kojs med na'?
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Ha ha, Its a trap!!

Hhaha ungefär något sånt.

Citerar Chaos_Lord:
Vart hittade du henne då? och hur kunde du, ens på fyllan, krypa till kojs med na'?


Hittade henne genom en polare, vi var ju tillsammans ett tag, riktigt vacker när hon hade smink och sånt på sig, utan smink är en skräck historia...
  • 0
Citerar Heroif:
Du, jag har fan mardrömmar ännu! Skulle jag ha tagit en bild på saken så skulle fan jag blivit hemsökt och kameran hade ruttnat sönder.



Och det hände vid upprepade tillfällen?

Citerar Heroif:
Hittade henne genom en polare, vi var ju tillsammans ett tag, riktigt vacker när hon hade smink och sånt på sig, utan smink är en skräck historia...


Förklarar lite. Läskigt att smink gör så mycket. Kommer aldrig känna mig säker med en tjej förrän jag sett henne osminkad.

(Notera mitt inlägg på föregående sida, om ni ej gjort det)
I Like!!1
  • 0
Citerar Heroif:
Hittade henne genom en polare, vi var ju tillsammans ett tag, riktigt vacker när hon hade smink och sånt på sig, utan smink är en skräck historia...


Alltså, hur kan en tjej som är "ful" annars bli snygg med smink?, det fattar inte ens jag?

Måste ha vart en djävla massa smink då.
  • 0
Min drömtjej skulle va någon som gillade Red Hot Chili Peppers
  • 0
Citerar Sir Wazza:
Och det hände vid upprepade tillfällen?


Inte mitt fel att King Kong har mer att säga än jag.

Citerar Sir Wazza:
Förklarar lite. Läskigt att smink gör så mycket. Kommer aldrig känna mig säker med en tjej förrän jag sett henne osminkad.

(Notera mitt inlägg på föregående sida, om ni ej gjort det)

Citerar Chaos_Lord:
Alltså, hur kan en tjej som är "ful" annars bli snygg med smink?, det fattar inte ens jag?

Måste ha vart en djävla massa smink då.


Den där skiten de sätter på ansiktet så de blir brunt, ja de döljer en jävla massa finnar, sedan såg det risigt ut när hon var utan smink för hon hade läskiga påsar under ögonen och kroppen såg sliten ut (undra varför liksom) och hon hade gropar i ansiktet förmodligen för att hon röker, sedan hade hon ett fin fint ärr över ena ögonbrynet som man kan sminka ner ganska regält och massa sånt skit.

Bli inte tsms med en tjej fören ni har duschat tillsammans! Då vet ni deras sanna jag!
  • 0
Citerar Heroif:
Den där skiten de sätter på ansiktet så de blir brunt, ja de döljer en jävla massa finnar, sedan såg det risigt ut när hon var utan smink för hon hade läskiga påsar under ögonen och kroppen såg sliten ut (undra varför liksom) och hon hade gropar i ansiktet förmodligen för att hon röker, sedan hade hon ett fin fint ärr över ena ögonbrynet som man kan sminka ner ganska regält och massa sånt skit.


Du verkar ha råkat ut för skräckscenariot, tror jag.

Citerar Heroif:
Bli inte tsms med en tjej fören ni har duschat tillsammans! Då vet ni deras sanna jag!


Mmm, tjejer får gärna komma och duscha med mig om dem vill...
  • 0
Citerar Heroif:
Bli inte tsms med en tjej fören ni har duschat tillsammans! Då vet ni deras sanna jag!


Amen to that.

I insist:

Citerar Sir Wazza:
Ålder? Stad? MSN? Vad väntar du på?
I Like!!1
  • 0
Citerar Sir Wazza:
Sir Wazza
Online

Citerar Heroif:

Bli inte tsms med en tjej fören ni har duschat tillsammans! Då vet ni deras sanna jag!



Amen to that.

Ja, men då måste man ju (oftast) ha legat med na' först. Vet inte hur "villiga" brudarna är där du bor men...
I insist:
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Du verkar ha råkat ut för skräckscenariot, tror jag.


Ohja, men hon hade världens sötaste personlighet och var asgullig med smink. <3
  • 0
Citerar Heroif:
Ohja, men hon hade världens sötaste personlighet och var asgullig med smink. <3


Låter najs, men hur fan kunde hon vara så avslagen utan smink?
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Ja, men då måste man ju (oftast) ha legat med na' först. Vet inte hur "villiga" brudarna är där du bor men...
I insist:


Är väl bara att ligga med dom då? Ser inga problem med de, eller så ser du till att ta jungfru turen i duschen?
  • 0
Citerar Heroif:
Är väl bara att ligga med dom då? Ser inga problem med de, eller så ser du till att ta jungfru turen i duschen?


Ok, I get it, brukar inte satsa på det sättet direkt, då dem brukar var alltför oreserverade i sin smak om dem gör det.
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Låter najs, men hur fan kunde hon vara så avslagen utan smink?


Tror de var chocken att faktist se henne utan smink i början. Sedan så var det väl mycket med att världens mest morgontrötta person vaknar upp med håret som något som inte är från denna värld och var bakfull och hade vidirig andedräkt gjorde mycket med bilden av henne. Men som sagt så var hon duktig på att dölja allting med smink, hon såg inte översminkad ut heller men tog då fan i mig flera timmar på sig att sätta på masken.

Tillagt 2009-05-06 17:46:
Citerar Chaos_Lord:
Ok, I get it, brukar inte satsa på det sättet direkt, då dem brukar var alltför oreserverade i sin smak om dem gör det.


Mjo, men som du vet så om du är kär i dom riktigt så spelar det ingen roll hur de ser ut utan smink.
  • 0
Helt otroligt, hade jag tyckt så bra om en tjej sminkad så hade jag älskat henne osminkad, har du kvar hennes nummer?
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Helt otroligt, hade jag tyckt så bra om en tjej sminkad så hade jag älskat henne osminkad, har du kvar hennes nummer?


Mjo tror de. Jag tkt hon var helt otrolig men hade ju problemet med de alkoholhaltiga i mina ögon, hon drog sig inte från att dricka på vardagar och innan prov eller mitt på dagen.
  • 0
Citerar Heroif:
Mjo tror de. Jag tkt hon var helt otrolig men hade ju problemet med de alkoholhaltiga i mina ögon, hon drog sig inte från att dricka på vardagar och innan prov eller mitt på dagen.


Så hon var alkis i unga år?
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Så hon var alkis i unga år?


Vill inte säga att folk är alkis innan de fyllt 25 men hon har inte den ljusaste framtiden i alla fall. Det var ju just för att hon såg ut såhär allt för många morgnar som jag dumpade henne. När hon inte hade druckigt var hon jättesöt på morgonen. Fast då sminka hon sig innan jag vakna eller var någorlunda klar när jag vakna.
  • 0
Citerar Heroif:
Vill inte säga att folk är alkis innan de fyllt 25


Nej, föratår det men när du skrev:

Citerar Heroif:
hon drog sig inte från att dricka på vardagar och innan prov eller mitt på dagen.


Så uppfattade jag det som att hon var alkis, men men. Hon låter, på dif iaf, inget vidare, så håll dig ifrån henne.
  • 0
Citerar Chaos_Lord:
Så uppfattade jag det som att hon var alkis, men men. Hon låter, på dif iaf, inget vidare, så håll dig ifrån henne.


Mjo uppfattar henne också lite som alkis. Du kan vara lugn, inte träffat henne på månader. Men nog var de kul tid med henne, galna fester hade hon alltid.
  • 0
Citerar Heroif:
Mjo uppfattar henne också lite som alkis. Du kan vara lugn, inte träffat henne på månader. Men nog var de kul tid med henne, galna fester hade hon alltid.


Ja, dom brukar ha det, ursäkta min fördomsfullhet...
  • 0
Heroif:

Du kände inte nån som stämde överens med bilden av min drömtjej, eller hur? Du djävlades bara med mig.
I Like!!1
  • 0
Hon ska vilja äta mitt bajs!
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Hon ska vilja äta mitt bajs!



Grattis herr eremit.
  • 0
Citerar Sir Wazza:
Heroif:

Du kände inte nån som stämde överens med bilden av min drömtjej, eller hur? Du djävlades bara med mig.


Nej jag skojar inte, pratar med henne i detta nu i telefonen.

Citerar Chaos_Lord:
Ja, dom brukar ha det, ursäkta min fördomsfullhet...


Chill mannen.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!