Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Logga in medlem
amigo

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
Välj forum
Sök forum
Tråd:

Din Dröm Tjej/Kille

Antal inlägg: 446
The Vision
Citerar Sweetwater:
Keira Knightley
http://imageshack.us/photos/keira%20knightley/294/keira47yt.jpg/

Keira i London Boulevard. <3

Jag skulle inte vilja att min drömtjej har en sångröst. Eller, det skulle inte skada men jag vill inte att hon ska sjunga hela tiden. Hellre får hon spela något instrument. Fast inte munspel eller flöjt. Och inte trummor. Och beatboxa ska hon inte heller kunna göra.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
Inarion
http://www.youtube.com/watch?v=KQejeG2yUJQ

MFW Nigella Lawson är 51.

Annars Alyson Hannigan.
Quotation is a serviceable substitute for wit.
jsven
http://www.imdb.com/name/nm1312575/

Olivia Wilde, galet vacker. Alla filmer med henne blir bra endast pga utseendet.
X
En vacker dam som tycker om mig och vice versa.
Kött är till för att ätas.
Angela Raven
Min drömkille är den jag är tillsammans med.

Utseende har allra minst betydelse för mig även om jag tidigare konstant drogs till mörkare killar med korpsvart hår och bruna eller "annorlunda" ögonfärg.

Därför har min kille verkligen tagit mig med storm, helt oväntat. Han är precis tvärtemot det jag brukar falla för. Därför älskar jag honom också mycket mer.

Han är yngre än mig (dras normalt bara till äldre), ljus, blåögd och helsvensk (ja, jag brukade dras till invandrare om det inte redan har framgått tidigare).

Min kille har en underbar personlighet som är det jag föll först för. Han är omtänksam, försiktig, trygg, uppmärksam på mina känslor och tankar. Han lyssnar om jag vill prata om bekymmer eller problem utan att ta över, domdera eller försöka lösa mina problem. Lösa dem kan jag göra själv. När man inte känner sig på topp finns han alltid där och stöttar en bara genom att vara där. Jag vet att när han säger något så är det också så. Jag känner en otrolig tillit till honom som jag inte har kunnat göra på nån annan människa tidigare.

Hans humor är underbar och likadan som min. Vi har samma intressen även om han är mer kunnig inom de flesta områdena. Jag är bara en simpel novis. Vi matchar varandra på ett sånt sätt att det nästan är kusligt ibland.

Fast, eller trots att vi egentligen inte varit tillsammans så länge (tycker jag i alla fall) så drar vi redan åt samma håll för en gemensam framtid och pratar redan om vad vi vill ha i vår framtid. Det är det allra bästa med honom. Man kan prata med honom om precis vad som helst, allt det bra och framför allt det dåliga som har funnits i ens liv och han accepterar det utan att döma eller förändra sig på något sätt.

Det är min drömkille. Jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra.
momolä
Citerar Hydra:
Oavsett vilket vet jag inte riktigt var sångrösten kommer in i bilden.

Vet inte varför du tror att det är rösten jag är attraherad. Kika på henne en stund så förstår du nog.
There's no "I" in team, but there's a "U" in cunt.
-Frostbite-
Rödhåriga tjejer brukar jag dras till eller så dras dom till mig med tanke på att mina två senaste seriösa förhållanden har varit med rödhåriga tjejer.

Gillar när en tjej har fräknar, men bara lite smått (över näsan exempelvis), brunett/rödhårig, klarar av min ganska sjuka humor, har mål i livet och ser bra ut.
Frostbite - With licence to chill!
Trials of Carson Beckett
En tjej.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
Strife
Citerar Trials of Carson Beckett:
En tjej.

http://www.facebook.com/GLFront
Hydra
Citerar momolä:
Vet inte varför du tror att det är rösten jag är attraherad. Kika på henne en stund så förstår du nog.

Du postade en video där hon sjunger tillsammans med gråtande smileys som man kan tolka som att du blev rörd av henne eller något liknande, tycker inte att min slutsats var ologisk. Dock skrev jag ju faktiskt längre ner att det kanske inte var så i ditt fall.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
Baxter
Min drömtjej:

Utseendet är inte viktigt, helt klart ett plus om hon är någorlunda atteraktiv dock. Min drömtjej skulle varit en tjej som är en bra lyssnare och kan sätta sig in i andra personers situationer, någon med känslor. Hon får gärna vara blyg, gillar blyga tjejer som inte gör så mycket liv omkring sig. Hon måste vara en bra lyssnare som accepterar andras intressen och traditioner.

Hon får absolut inte vara någon östermalm bitch!
Halo! You were supposed to destroy COD not join it! You were supposed to save the FPS genre, not leaving it in darkness! You were my brother Halo, I loved you...
Axxorz
Citerar X:
En vacker dam som tycker om mig och vice versa.

Word!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
Arrolito
Citerar -Frostbite-:
Rödhåriga tjejer brukar jag dras till eller så dras dom till mig med tanke på att mina två senaste seriösa förhållanden har varit med rödhåriga tjejer.

Redheads <3
Då menar jag iofs inte gingers... utan redheads.
I'm too old to die young now.
DaniPoo
Drömtjejen tycker om: Mig, Sex, Hårdrock/Metal och ser bra ut! <3
GW Jocke
En söt liten oskyldig tjej som är omtänksam, känslosam och som gillar djur.
Hon ska kunna stå upp för sig själv och gärna vara öppen av sig, hur hon känner, mår osv.
Och ja, en bonus är om hon älskar musik och kan sjunga eller spela något instrument. <3
Vissa säger att jag är kall, andra kallar mig dum i huvudet. Själv kallar jag mig moraliskt rättfärdig.
Blue the Kid
Fastkedjad vid spisen. Bugar och tackar när hon får laga mat och när hon eventuellt får vistas utomhus vid grillen.
Until our games are over.
The Patriot
Citerar Blue the Kid:
Fastkedjad vid spisen. Bugar och tackar när hon får laga mat och när hon eventuellt får vistas utomhus vid grillen.

Best ever
Arrolito
I'm too old to die young now.
Evolve
Sluta.
Svesve
Småmullig.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
Glass Simon
E.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
Skriv ett inlägg

För att diskutera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Omröstning Vilket spel/spelserie har de bästa zombierna?
  • 10% Dead Rising
  • 13% The Walking Dead
  • 1% The Walking Dead: Survival Instinct
  • 11% Plants vs. Zombies
  • 4% Call of Duty: Black Ops
  • 4% DayZ
  • 6% Dead Island
  • 1% House of the Dead
  • 25% Left 4 Dead
  • 2% Lollipop Chainsaw
  • 14% Resident Evil
  • 7% Minecraft
  • 2% Zombi U
Resultat
Williamo: SVERIGE LEVERERAR!!!! HELVETE VAD KUL!!!!!!!Följ
2013-05-19 21:19
Patrikseve: Heja Sverige! :DFölj
2013-05-19 21:08
Chaos Spirit: Nytt Guilty Gear! Fuck me, that's rad!Följ
2013-05-19 20:41
YumeLord: Instagram har också tagit min själ.Följ
2013-05-19 19:59
AG Jati: Rondellen var trots allt jätteenkel att hantera under övningskörningen. Bara att se efter så att man själv inte bli krockad av en annan bil.Följ
2013-05-19 19:46
Siegfried: Hur såger man upp PSN plus medlemskapet?Följ
2013-05-19 17:04
Bamsetrams78: Är riktigt sugen på att se vad Microsoft har att säga om nästa generations xbox på tisdag :-) Följ
2013-05-19 15:33
baathen: Spelar igenom Metro: Last Light för andra gången. Imo är det läckrare än Crysis 3 när man lirar på högsta inställningarna ;)..Följ
2013-05-19 15:23
Patrikseve: I recensions-avdelningen! :)Följ
2013-05-19 13:58
Bjorvy: Skriver ni medlemsrecensioner i era bloggar eller i recensions-avdelningen?Följ
2013-05-19 01:04
AG Jati: Bioshock recensionen kommer imorgon! Ska försöka göra mitt bästa för att summera ett mästerverk.Följ
2013-05-19 01:02
Humanisten: Snabba tankar om Metro: Last Light http://www.gamereactor.se/blog/humanisten/549231/Följ
2013-05-18 23:08
KentaKobbe Jr: I Juli börjar det! När Deadpool dödar.. Deadpool?! http://www.gamereactor.se/blog/KentaKobbe+Jr/549191/Följ
2013-05-18 22:04
YumeLord: Del 4 av ritbloggen finns tillslut uppe med bild! http://www.gamereactor.se/blog/YumeLord/549151/#commentsFölj
2013-05-18 20:20
YumeLord: Konstigt, jag kan inte lägga upp min blogg.Följ
2013-05-18 20:12
-Rayman-: Det var ett tag sedan sist jag var här!Följ
2013-05-18 19:53
dimentio: Lindar in mig i silvertejp. Finns inget annat att göra.Följ
2013-05-18 19:20
metroid_prime: Top Ten Comic-Book Heroes: http://www.gamereactor.se/blog/metroid_prime/549061/Följ
2013-05-18 18:40
Airosisme: Stackars mig...Följ
2013-05-18 18:09
Airosisme: Har intebhunnit spela på flera dagarFölj
2013-05-18 18:05
Bjorvy: Sommaren har nått Luleå.Följ
2013-05-18 17:34
czaros1994: Varför finns det så många 20-30 -åringar här som beter sig värre än p12:or?Följ
2013-05-18 15:40
czaros1994: VarförFölj
2013-05-18 15:39
weirdwolf81: När man har varit duktig och storstädat hela den gigantiskt stora lägenheten på 34 m² då har man gjort sig förtjänt av en kall en...Följ
2013-05-18 14:42
GoWmaster 360: Ligger ute i trädgården och solar. Ibland är livet skönt. Måste dock snart ta tag i de sista skolarbetena innan studenten.Följ
2013-05-18 14:14
BETA +