Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Din Dröm Tjej/Kille


Citerar Sweetwater:
Keira Knightley
http://imageshack.us/photos/keira%20knightley/294/keira47yt.jpg/

Keira i London Boulevard. <3

Jag skulle inte vilja att min drömtjej har en sångröst. Eller, det skulle inte skada men jag vill inte att hon ska sjunga hela tiden. Hellre får hon spela något instrument. Fast inte munspel eller flöjt. Och inte trummor. Och beatboxa ska hon inte heller kunna göra.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
http://www.imdb.com/name/nm1312575/

Olivia Wilde, galet vacker. Alla filmer med henne blir bra endast pga utseendet.
  • 0
  • X
  • X
En vacker dam som tycker om mig och vice versa.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Min drömkille är den jag är tillsammans med.

Utseende har allra minst betydelse för mig även om jag tidigare konstant drogs till mörkare killar med korpsvart hår och bruna eller "annorlunda" ögonfärg.

Därför har min kille verkligen tagit mig med storm, helt oväntat. Han är precis tvärtemot det jag brukar falla för. Därför älskar jag honom också mycket mer.

Han är yngre än mig (dras normalt bara till äldre), ljus, blåögd och helsvensk (ja, jag brukade dras till invandrare om det inte redan har framgått tidigare).

Min kille har en underbar personlighet som är det jag föll först för. Han är omtänksam, försiktig, trygg, uppmärksam på mina känslor och tankar. Han lyssnar om jag vill prata om bekymmer eller problem utan att ta över, domdera eller försöka lösa mina problem. Lösa dem kan jag göra själv. När man inte känner sig på topp finns han alltid där och stöttar en bara genom att vara där. Jag vet att när han säger något så är det också så. Jag känner en otrolig tillit till honom som jag inte har kunnat göra på nån annan människa tidigare.

Hans humor är underbar och likadan som min. Vi har samma intressen även om han är mer kunnig inom de flesta områdena. Jag är bara en simpel novis. Vi matchar varandra på ett sånt sätt att det nästan är kusligt ibland.

Fast, eller trots att vi egentligen inte varit tillsammans så länge (tycker jag i alla fall) så drar vi redan åt samma håll för en gemensam framtid och pratar redan om vad vi vill ha i vår framtid. Det är det allra bästa med honom. Man kan prata med honom om precis vad som helst, allt det bra och framför allt det dåliga som har funnits i ens liv och han accepterar det utan att döma eller förändra sig på något sätt.

Det är min drömkille. Jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra.
  • 0
Rödhåriga tjejer brukar jag dras till eller så dras dom till mig med tanke på att mina två senaste seriösa förhållanden har varit med rödhåriga tjejer.

Gillar när en tjej har fräknar, men bara lite smått (över näsan exempelvis), brunett/rödhårig, klarar av min ganska sjuka humor, har mål i livet och ser bra ut.
With licence to chill!
  • 0
En tjej.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
En tjej.


  • 0
Citerar momolä:
Vet inte varför du tror att det är rösten jag är attraherad. Kika på henne en stund så förstår du nog.


Du postade en video där hon sjunger tillsammans med gråtande smileys som man kan tolka som att du blev rörd av henne eller något liknande, tycker inte att min slutsats var ologisk. Dock skrev jag ju faktiskt längre ner att det kanske inte var så i ditt fall.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Min drömtjej:

Utseendet är inte viktigt, helt klart ett plus om hon är någorlunda atteraktiv dock. Min drömtjej skulle varit en tjej som är en bra lyssnare och kan sätta sig in i andra personers situationer, någon med känslor. Hon får gärna vara blyg, gillar blyga tjejer som inte gör så mycket liv omkring sig. Hon måste vara en bra lyssnare som accepterar andras intressen och traditioner.

Hon får absolut inte vara någon östermalm bitch!
  • 0
Citerar X:
En vacker dam som tycker om mig och vice versa.


Word!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar -Frostbite-:
Rödhåriga tjejer brukar jag dras till eller så dras dom till mig med tanke på att mina två senaste seriösa förhållanden har varit med rödhåriga tjejer.

Redheads <3
Då menar jag iofs inte gingers... utan redheads.
I'm too old to die young now.
  • 0
Drömtjejen tycker om: Mig, Sex, Hårdrock/Metal och ser bra ut! <3
  • 0
En söt liten oskyldig tjej som är omtänksam, känslosam och som gillar djur.
Hon ska kunna stå upp för sig själv och gärna vara öppen av sig, hur hon känner, mår osv.
Och ja, en bonus är om hon älskar musik och kan sjunga eller spela något instrument. <3
  • 0
Fastkedjad vid spisen. Bugar och tackar när hon får laga mat och när hon eventuellt får vistas utomhus vid grillen.
Until our games are over.
  • 0
Citerar Blue the Kid:
Fastkedjad vid spisen. Bugar och tackar när hon får laga mat och när hon eventuellt får vistas utomhus vid grillen.

Best ever
  • 0
Småmullig.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
E.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!