Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Rösta på Gamereactors MyBurger 2014!


Hej,

Syftet med denna tråden är att ta fram en burgare som ska avspegla vad Gamereactors medlemmar vill se i en hamburgare. Viktigt att tänka på dock är att nästan alla tycker olika och därför kommer inte alla gilla den slutgiltiga hamburgaren, men jag hoppas ändå att alla röstar för en Gamereactor-burgare 2014.

Vem som ska representera burgaren väljer jag, det kommer bli någon här på Gamereactor som många känner till.


Så här gör du för att rösta:
Skapa din burgare här: http://myburger.mcdonalds.se , sedan skriv här i tråden vad du valde för ingredienser eller länka till din burgare.


Det är fritt att diskutera med andra medlemmar i denna tråden om olika förslag, och sedan kommer jag läsa igenom alltihop och avgöra vad vi tillsammans tycker. Hoppas du röstar
  • 0
Haha skoj!
The fuzz is here!
  • 0
Bra och roligt initiativ.
Antar att den kommer heta något med gamereactor också?

Här är mina röster:

Modern sesam bröd
Kött
Inlagd gruka
Gul lök
Bacon
Två cheddarsmältost
Bbq sås och majonäs
Karamelliserad löksås
  • 0
Jag gjorde en supertrist burgare som heter "Hot Meat".
Nötkött, dubbel cheddarost och chilisås i ostbröd. Inget direkt inspirerande men jag är hungrig och då tänker jag inte direkt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag vill ha:

Bröd med Paprika/chili/tomat
Amerikansk BBQ-sås och majonäs
Tomat
Paprika
2 st Cheddar-skivor
Nötkött

Tillagt 2014-04-08 22:12:
Citerar Cempan:
Bra och roligt initiativ.
Antar att den kommer heta något med gamereactor också?


Självklart!

Tillagt 2014-04-08 22:14:
Citerar Humanisten:
Jag gjorde en supertrist burgare som heter "Hot Meat".
Nötkött, dubbel cheddarost och chilisås i ostbröd. Inget direkt inspirerande men jag är hungrig och då tänker jag inte direkt


Det är ju när man är som hungrigast som man tänker godast! ;)
  • 0
"Bröd med Paprika/chili/tomat
Amerikansk BBQ-sås och majonäs
Tomat
Paprika
2 st Cheddar-skivor
Nötkött"

Lät som en höjdare i mitt tycke!
If you're surrounded you won't have to aim
  • 0
  • hl2
  • hl2
Flodhäst
Metal up Your Ass
  • 0
Bomba skiten med vitlök så är jag nöjd. Man luktar som ett arsle i käften efteråt, men det är fan något man får ta för en stund i himmelriket.

Mitt förslag är alltså att ha "majonäs med vitlök i"-såsen.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Waiiwan:
Bomba skiten med vitlök så är jag nöjd. Man luktar som ett arsle i käften efteråt, men det är fan något man får ta för en stund i himmelriket.

Mitt förslag är alltså att ha "majonäs med vitlök i"-såsen.


Det tycker jag också verkar vara en riktigt god sås.
  • 0
Hej själv tycker jag min burgare är god.

Men då ska man gilla gurka, paprika och vitlök-majo.

Burgaren i sig heter "Giff me mana" som är en kul meme från dota 2.

Vill ni ha en gamerburgare till final kan ni ta en titt här. Den ligger redan som finalist. Men den behöver fler röster för att hålla placeringen. Just nu bårkar jag med massa counter strike burgare från fragbite ;)

http://myburger.mcdonalds.se/burger/66b932208c211b15cb7b44a9
7c7ea0da545c9c1e1
  • 0
Citerar hl2:
Flodhäst

Mmm...
Citerar Waiiwan:
Bomba skiten med vitlök så är jag nöjd. Man luktar som ett arsle i käften efteråt, men det är fan något man får ta för en stund i himmelriket.

Mitt förslag är alltså att ha "majonäs med vitlök i"-såsen.

Den låter god, man borde också kuna välja att ha vitlök i sin hamburgare, och sedan vitlöksbröd. Mums!
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!