Var köper du den godaste snabbmaten? 
Antal inlägg: 308![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Pizza på Restaurang Berget When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Homer S: Burger King är gott, McDonalds är gott ibland och det ska bli spännande att se om MAX-hamburgare är goda när de öppnar i Karlstad den 7 December. Skitgott ju! "Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur" |
| |
![]() ![]() ![]() | 1. Pizza Hut 2. McDonalds 3. Pizzeria Victoria i Nässjö www.sistabossen.se || When I say "Art" it's short for Arthur |
| |
är det bara jag här som uppskattar en smarrig falafel? :> öpö? | |
| |
Evil Chicken![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar birthright: är det bara jag här som uppskattar en smarrig falafel? :> Ja. Evil Chicken @ Rädda Raeven |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11:ans (Sibylla) i Östersund. Mellanstrips, bearnaisesås, stripsdip, apelsinjuice och mellanmjölk. 40:-! Underbart! Henry har åt dig! For you! |
| |
chili thai i vetlanda..mums | |
| |
Citerar Evil Chicken: Citerar birthright:är det bara jag här som uppskattar en smarrig falafel? :> Hur är detta möjligt? Det finns ingen mat som är så prisvärd som en falafel öpö? | |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() | La Empanada Näst bäst är BK dock.. We wear our wounds like badges of honor. |
| |
Francesc![]() ![]() ![]() | Corner i Eskilstuna. Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe. |
| |
| halo fan boy 01 | bUrger king |
| |
| Stern | På en lokal Thaisrestaurang, sjukt gott och inte allt för fett! |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dannes Gatukök. Fantastiska hamburgare. ...and on the sixth day, God created football. |
| |
AllEwO![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tre vänner i Oskarshamn, världens godaste kebab och kebabsås!!! Eller Tre bränder(ibland +och en bomb) som den brukar kallas då det har brunnit där tre gånger och sen har man hittat en bomb där inne. Tror det är för att dem håller på med knark och sånt där som det händer så mycket skit där, den konkurrerande knark-ligan ska nog take them out. En gång när jag var där såg jag nämligen en snubbe lämna fram ett par hundralappar, tillbaka fick han en ihop vikt liten handduk, sen gick han...hmmmm Sticks and stones may break my bones...but I doubt it. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Korv med rivet chili, ketchup... Himmelskt gott. Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Burger King har man börjat tröttna på nu, men ändå säger jag det. |
| |
| Numenorean | Hamburgare, mhmmm. |
| |
Mcdonalds! Älskar chicken burgaren. What's done is don you leave it alone and don't regret it | |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Burger King of course. I don't envy you. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hemma. Med sommarstövlar. With summer boots. Mit Sommer-Stiefel. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Cruzen: En limpa och en flaska T-röd på den lokala macken. Klockren. Burger King. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Subway är the one and only. Bara att acceptera, en 6 ich sub med skinka, ost, sallad, tomat och gurka, grillad i italienskt lantbröd är det inte mycket som slår. Framför allt inte McDonald's torra så kallade "hamburgare". I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Just nu äter jag helst på Mcdonalds. Där kan man ju köpa den underbara El Maco. Mums! It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() | Subway är bäst. Helt klart! |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nu när de har el maco och el nacho så blir det donken No need to run... You will only die tired - L33T Sniper !!!11!! |
| |

Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark