Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


72 kg drygt. Gick upp stabila två kilo under de senaste två månaderna tack var Nutella-diet.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
19år, 185cm, 75kg. Skulle nog må bra av att lägga på mig lite muskler och gå upp till 80 pannor.
Zurgmurg
  • 0
110! Jag tränar fem pass i veckan, mer än någonsin, och ligger runt mina gamla personbästa gymlyft. Jag har börjat få bukt med huvudvärk och nausea som jag haft mycket under vintern, men har kvar förkylningssymptom. Att jag trots dåligt immunförsvar kan träna så mycket beror på timtals av lätt motion för cirkulationen. Ni vet, det gamla talesättet som doktorer brukade använda: mycket promenader, för att bli frisk, fast jag vågar inte vara ute bland bilarna så mycket.

Jag har även en amerikansk bok om en kille som precis som jag inte känner sig trygg någonstans, bosätter sig i en bunkerliknande lägenhet, och går till gymet två gånger om dagen. På detta sätt botar han sin lunginflammation.

Ni kanske minns att jag skrev i en annan tråd, förra året, att jag inte vågade mig till Stockholms innerstad trots nära avstånd. Jag har fortfarande inte, men behöver deras proteinpulver. Jag kände mig rätt så trygg där när jag vägde 105 och tränade styrkelyft 2012, men blev ändå överfallen på en uterestaurang av ett fyllo. Det var inte första gången, återstår att se om det var sista. Jag har inte vågat gå till tvättstugan heller där flera muckat (brottsprovokation).

I alla fall firade jag och köpte en ny våg för 99:- Den är väldigt känslig och stannar inte, bestämmer sig inte, men den startar bättre än den gamla.

Siktar på 112-115 kilo nu, det måste finnas en osynlig gräns där det inte längre är kul att trakassera mig. Om friska personer slutar, så kommer sinnessjuka bli lättare att upptäcka i mängden. Sinnessjuka skiter i hur stor jag är, men förhoppningsvis blir de lättare att hantera om massan backar.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Blev glad när jag för ett par dagar sedan kollat mitt BMI. Jag är inte längre underviktig! Hela livet har man vart det och nu verkar det vara slut med det

Ligger på 180/181 någonting. Vikten är 59. (Tror jag skrev runt 60 i min senaste post, men jag menade 56).

Det har löst sig med att gå till gymmet!
  • 0
172 cm. 84 kg fett/muskler. Dock pga. ryggskada. Kommer gå undan snabbt när jag börjar träna igen. 27 år
Gamertag: WirreXx
  • 0
Citerar Linus98:
Det har löst sig med att gå till gymmet!


Jupp, vägde själv som mest runt 82 kg när jag styrketränade mycket. Nu väger jag runt 76 kg och styrketränar väldigt lite för tillfället men känner mig ändå fetare o.O
  • 0
181cm, 70kg, vältränad.
  • 0
112! Jag har inte blivit trakasserad på tre dagar vilket inte hänt på ett år. Gjorde armhävningar med klapp och filmade, såg inte tjock eller ens grov ut, bara lite muskulös, inget särskilt Låren mäter dock 71 cm.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Jag är 22 år gammal, är ca 185 lång och väger 60kg (Har vägt lika mycket i 5-6 år nu...

Jag vill väga mellan 70-100Kg, inte i muskler, utan fläsk! Jag skulle bli lycklig om jag blev lite rundare, ingen vanlig önskan men så är det!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
22 år, 58 kilo fördelat på 178 cm. Inga muskler att tala om. Ser väldigt tunn ut nu. Annat var det ett år sen, då vägde jag 67. Bara fett, och det mesta var mage, vilket såg rätt äckligt/roligt ut. Skulle kunna behöva lite bröst och magmuskler.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
106kgkg på 190cm
  • 0
Citerar Snoken:
22 år, 58 kilo fördelat på 178 cm. Inga muskler att tala om. Ser väldigt tunn ut nu. Annat var det ett år sen, då vägde jag 67. Bara fett, och det mesta var mage, vilket såg rätt äckligt/roligt ut. Skulle kunna behöva lite bröst och magmuskler.


Samma ålder, samma vikt och samma längd!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
  • over
  • over
24år , 82 kg , 188 cm , lagom fett lagom muskler.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
20 år, 182 cm, 94 kg, ja jag behöver gå ner i vikt men jag oroar mig inte alltför mycket pga att jag har legat still på +-95 kg i typ 2 år. Skulle det skena iväg så tar jag dock tag i det.
  • 0
Vägde 86 före en vecka i RHodos med all inclusive och festande, igår på gymmet vägde jag 84,5 kg :/ För mig som bulkar är detta negativt, men nya tag nu!
  • 0
Själv är jag 20 år, väger 80 kg och är 180 cm lång.
  • 0
115! Jag tränade så hårt tidigare att jag fortfarande gainar trots uppehåll. Min gissning är att inga mer bilister kommer gasa mot mig nu, dock tycker stockholmarna fortfarande att jag inte är mycket att se, jag finns bara om jag står inom två meters avstånd och mitt framför. Därför är det fortfarande livsfarligt att vistas utomhus. Vissa bilar hörs inte trots 110 km/h (på 30-vägen). Vid 118 kommer jag kanske fastna bättre på näthinnan.

Fett cirka 14%, ser inte otränad ut i t-shirt.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Jag har långsamt gått ner till 110.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
29 år, 184cm, 78kg
  • 0
21 år, 170 cm, 115 kg.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
20 år, 180 cm, 70 kg. Lättvikt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
20 år 170 cm 42 kg
  • 0
26år, 181cm, 100kg

Vill ner till 85kg.
  • 0
21 år 180cm 64kg jag vill såklart väga mer, men kroppen verkar säga nej
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!