Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Enkätundersökning om videospel


Hej! Jag gör en undersökning till mitt universitetsarbete om hur tv- & dator-spel kan hjälpa att förbättra språkkunskaper i engelska.

Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde ta er tid att svara på mina 10 frågor i undersökningen. Din medverkan är anonym men gör otroligt stor skillnad!

Behöver svar från människor som vet spel

Här är länk till undersökningen:
https://sv.surveymonkey.com/s/52K2ZS7

Stort tack för din medverkan!
  • 0
Svarade på frågorna. Hoppas det hjälper
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
tack så mycket!
  • 0
Inte varje dag man hör ordet videospel.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
haha nej jag är inte så insatt i tv-spel och liknande så jag använder säkert massor med fel termer. hoppas det inte stör så mycket
  • 0
Svarade på frågorna. Hoppas att det hjälper.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Fråga 6 är väldigt underligt formulerad. Jag vet inte riktigt vad du frågar efter. Du frågar om det finns en koppling mellan att skolundervisning är teoretisk medan datorspel involverar mer praktiskt tillämpad engelska. Vad exakt ska kopplingen vara emellan? Fråga känns lite som "Vad är kopplingen mellan att Stockholm är Sveriges huvudstad medan Köpenhamn är Danmarks huvudstad?", om du förstår vad jag menar.

Kanske bara jag som feltolkar något (jag lider av Aspergers syndrom).
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
Citerar esse123:
Kanske bara jag som feltolkar något (jag lider av Aspergers syndrom).


Jag förstod inte heller den, så jag antar att det rör sig om en felformulering.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!