Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Äckligaste drycken?


Vilken dryck avskyr ni mest, det kan vara allt ifrån alkohol till vanlig läskedryck eller kanske någon äcklig saft ni har druckit, berätta om eran äckligaste dryck och varför?

Jag får nog välja Explorer Vodka, jag provade t.o.m att blanda spriten och smakade skit ändå, utan utspillt med cola eller vad som helst så är det ren gift och borde förbjudas att säljas på Systembolaget, för man vill inte dricka denna drycken.
DR pepper är riktigt vidrig, och cocusvatten
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Root beer är nog den äckligaste smörja jag har smakat.
  • 0
Citerar Genera:
Root beer är nog den äckligaste smörja jag har smakat.


Kan bara hålla med till 100%
Zurgmurg
  • 0
  • over
  • over
Dr.Pepper / Cherry coke. de smakar lika illa.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Cherry Cola, Celsuis, Redbull och Powerking.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Ungefär alla sportdrickor
  • 0
Citerar NABIL:
Cherry Cola, Celsuis, Redbull och Powerking.


Va? Powerking klår alla läskedrycker!

Vodka däremot måste vara värst, som en alldeles för torr version av Gin.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Som ensamma drycker är ju gin och icke smaksatt vodka äckligast (Crystal Lake yuck).

Förutom alkohol, så tycker jag inte så mycket dryck är äckligt.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Ramlösa. Renaste vatten med bubblor som smaka beskigt!
  • 0
Jag drack en så kallad foodie på en sallads bar här om dagen....

Den innehöll följande: Brokoli, sparris, lime, ingefära, apelsin, och mer konstiga saker som var grönt. XP

Den smakade som....... Surt gräs. Den som dricker en sån och sedan påstår att det är gott har nog aldrig ätit något sött eller ens provat rent vatten.

Vi satt kvar på stället, jag och min tjej (som valde hallon <_<) så jag kände mig rätt tvunget att dricka upp skiten. Det blev inte bättre..... Kompenserade detta med en fet pizza på kvällen och lite hemma gjord kladdkaka med mjölk!!! Det är något som är gott och bra för själen :p
When life knocks you down.. Camly stand up and say: you hit like a bitch
  • 0
Finns många kandidater. All form av lightläsk, svagdricka, root beer, ananasjuice... Pratar man drinkar så är Mint julep och Negroni verkligen inget att hänga i granen.
  • 0
Citerar Xan_90:
Jag drack en så kallad foodie på en sallads bar här om dagen....


Är det typ inte som helt vanliga naturjuice? Finns betydligt godare och billigare i valrfri ICA.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Bland det äckligaste jag druckit var någon random ekologisk fattig-cola jag testade för några år sedan. minns inte namnet tyvärr men det smakade typ kall tomatpurré eller något liknande...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Xan_90:Jag drack en så kallad foodie på en sallads bar här om dagen....

Är det typ inte som helt vanliga naturjuice? Finns betydligt godare och billigare i valrfri ICA.


Nja det skulle väll mer vara en sallads lunch i flytande form xP
Tror att det mesta rå juicer från butik smakar bättre. Älskar juicer med både grönsaker och frukt men den där......
When life knocks you down.. Camly stand up and say: you hit like a bitch
  • 0
Citerar Misternice:
Vilken dryck avskyr ni mest, det kan vara allt ifrån alkohol till vanlig läskedryck eller kanske någon äcklig saft ni har druckit, berätta om eran äckligaste dryck och varför?

Jag får nog välja Explorer Vodka, jag provade t.o.m att blanda spriten och smakade skit ändå, utan utspillt med cola eller vad som helst så är det ren gift och borde förbjudas att säljas på Systembolaget, för man vill inte dricka denna drycken.

Om man dricker den rent får man skylla sig själv. Blanda den med lite likör 43 och sprite så blir man både full och nöjd med smaken

Den äckligaste drycken jag vet är nog penicillin (en form av antibiotikum). Kanske inte en dryck egentligen men man tvingas dricka den.
Mary Jane, one love.
  • 0
Cocillana, typ en stark hostmedicin, smakar dock värre.
  • 0
NOCCOs/NIPs cola, helt klart. Bedrövligare dryck får man verkligen leta efter.

Tillagt 2017-02-16 20:04:
Citerar AG Jati:
Citerar NABIL:Cherry Cola, Celsuis, Redbull och Powerking.

Va? Powerking klår alla läskedrycker!

Vodka däremot måste vara värst, som en alldeles för torr version av Gin.


Mer Powerking åt folket!
Frälst pop-nörd
  • 0
NOCCO's cola är väldigt äcklig, gillar dem annars, typ Cassis och Persika.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Coke vanilla är ett riktigt snedsteg om jag får säga det själv.
Håller med Partillen med, NIPs cola med NOCCO är bedrövlig!!
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Kranvatten är ju faktiskt aldrig gott om man inte är mycket törstig. Och det är ju egentligen inte gott då heller, bara fysiskt tillfredsställande, likt att lägga sig i sängen när man är trött. All form av likör tycker jag också är riktigt hemskt. Smakar flytande fett med en frän bismak av alkohol.


ÄLSKAR kranvatten, men det smakar så olika beroende på bostad... Skulle fan säga nej till ett fint hus om vattnet smakade äckligt.
Mountain Dew & Gatorage (eller vafan skiten heter). Root Beer ger ju inte en heller direkt ståfräs. Men ni som säger att Dr.Pepper suger. Jag trodde att lobotomi var förbjudet.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Smackade Pepsi max ginger för någon dag sen. Den var rätt så vidrig.
  • 0
Citerar M0tVind:
Smackade Pepsi max ginger för någon dag sen. Den var rätt så vidrig.


Definitivt smakade den också för ett tag sedan smått odrickbar... min första tanke var sött diskmedel.

En annan icke favorit är Fantas Mezzo.. jag älskar cola och jag tycker om apelsin drycker så sett men mixen och smaken i denna var horribelt syntetiskt och hemsk. De har lyckats att få smakerna att skära sig och smaka syntetiskt vilket är märkligt då framförallt deras apelsin läsk är genuint bra.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!