Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Det DUMMASTE du har sagt till en tjej...


Citerar Chaos_Lord:
Att jag älskade henne, sedan låg hon med sitt ex.

Stackare där. Jag har sagt samma misstag. Jag har även varit exet.
Hur funkar egentligen din livssituation - När ingenting du gör idag blir riktigt kanon?
  • 0
Kanske inte det dummaste men..

Tjejen (har glömt sina skolböcker hemma eller dylikt): "Åhh, vad dum jag är!"

Jag: "Ja, det är du.." Vet inte om hon hörde..
Glory to Arstotzka!
  • 0
Jag sa nej en gång...
Då bröt helvetet lös.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Kom på en sak som jag sade en gång:

Tjejen: Åhh, jag ser ful ut idag!
Jag: Naej, du är ju snygg jue!
Tjejen: Va?!
jag: Öhh, naej, jag skojade bara!

*Folk skrattar.*

Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Tjejen: Åhh, jag ser ful ut idag!
Jag: Naej, du är ju snygg jue!
Tjejen: Va?!
jag: Öhh, naej, jag skojade bara!


Hahahah!
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Citerar sega-råttan:
Mötte tjej.. Skulle säga hej.. Blev nervös.. Visste inte om jag skulle säga "tjena" eller "hej"... Sa "tjej!"


Det värsta var att jag faktiskt en gång råkade säga det åt en kille också .. Han var hårdrockare och långhårig (i det fallet berodde det dock på trötthet och inget annat)
Pessimisten: Det kan inte bli värre... Optimisten: Jo då, det kan det! :-)
  • 0
  • Emii
  • Emii
Det dummaste jag sagt till en kille är "Jag älskar dig" fast jag egentligen inte gjorde det.
  • 0
Citerar Emii:
Det dummaste jag sagt till en kille är "Jag älskar dig" fast jag egentligen inte gjorde det.


Råkade också säga det en gång, fast det var mest ett missförstånd, skulle säga "jag älskar mig" men stavade fel
Nobody is perfect but I'm pretty fucking close
  • 0
Citerar Ethos:
Råkade också säga det en gång, fast det var mest ett missförstånd, skulle säga "jag älskar mig" men stavade fel

Vad menar du med att du älskar mig?
Hur funkar egentligen din livssituation - När ingenting du gör idag blir riktigt kanon?
  • 0
Citerar Alexis:
Kom på en sak som jag sade en gång:

Tjejen: Åhh, jag ser ful ut idag!
Jag: Naej, du är ju snygg jue!
Tjejen: Va?!
jag: Öhh, naej, jag skojade bara!

*Folk skrattar.*


Har också sagt liknande.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
sa en gång att jag älskade henne, hm det kanske inte var läge för det men va fan jag gjorde ju det. Dumma brudar som inte fattar något. Tur att jag har träffat världens bästa brud som gör varje dag som en dröm.
Metal is my religion, Judas is my Priest
  • 0
Jag älskar tjejer! Speciellt deras kroppar!
Hur funkar egentligen din livssituation - När ingenting du gör idag blir riktigt kanon?
  • 0
Det dummaste jag sagt till en tjej var när jag fick damp på en skoldag och sa till en klasskompis (tjej) att fula tjejer var inget att ha och då riktade mig mot henne.

I efterhand ångrar jag det så ofantligt mycket då jag egentligen tycker att hon är väldigt snygg.
  • 0
Var finns alla brudar då, fan finns de inte eller? De är så jäkla blyga, klart brudar gillar tv-dataspel. Kom igen nu ge er tillkänna. Mer brudar på detta forum skulle uppskatta det super mycket
Metal is my religion, Judas is my Priest
  • 0
En Söt tjej frågade mig hur hennes nya väska såg ut. (Det här hände för längesen.)
Jag sa som jag tyckte, och på den här tiden hade jag helt enkelt inte lärt mig att hålla käft.

"Vad tycker du om min nya väska? Köpte den i helgen på H&M."
Funderade ett tag för att sen svara nåt i stil med:
"Eh.. Jaa... Den... Ser lite gammal ut..."

Resultatet blev att hon inte pratade med mig på hela veckan.
Sandberg speaks from heaven: "Vi Sandbergjanzoninar livnär oss på epik. Och för att skapa epik, krävs uppoffring. Hehuhåhehehe. http://open.spotify.com/track/7ycz6sgZWp4wvF53BZVTjE GRÅT!"
  • 0
Detta jag tänker berätta är inte kanske något som sagts utan, mer en pinsam händelse. Har ingen större aning om historiens trovärdighet.

Det var i alla fall så att en kille hade dejtat en tjej ett tag. Nu skulle kille hälsa på i tjejens lägenhet en gång. Han känner redan när han ringer på dörren hur bajsnödighan länner sig.

Han kommer in. Det kallpratas lite om allt möjligt. Tillslut kan killen inte hålla sig längre utan frågar vänligt om hon möjligtvis har en toalett i närheten. Han blir visad till ett duschdraperi som hänger i rummets hörn. Han hade tänkt på att det varit konstigt att draperiet hängt där mitt i rummet. Han går bakom och ser till sin förvåning att toan bara står där. Han kan ju inte göra något annat än att sätta sig och "klämma på". För att undvika vissa plaskljud tar han en bit papper och lindra runt handen. Han tänker fånga korven och sakta och ljudlöst lägga den i vattnet! Eftersom det är ganska trångt bakom skynket får han svårt att hålla balansen, men det går till en början bra tycker han. Han får in balansen.

När sedan första korven kommer och landar i handen tappar han plötsligt balansen. Bakom den stora duken finns inget att ta tag i så det som händer är att han faller ut. Rätt ut genom duschdraperiet med en brun illaluktande korv i handen. Till råga på allt står tjejen precis framför där han landar. Givetvis blir det så där pinsamt tyst... och vad som sedan händer vet ingen. Det förtäljer inte historien
Never gonna give you up...ever! Mvh Rick Astley
  • 0
jag har hela svenska ordboken tatuerad på min penis, jag kanske kan stoppa några ord i din mun
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
Citerar Ricky_A:
Detta jag tänker berätta är inte kanske något som sagts utan, mer en pinsam händelse. Har ingen större aning om historiens trovärdighet.

Det var i alla fall så att en kille hade dejtat en tjej ett tag. Nu skulle kille hälsa på i tjejens lägenhet en gång. Han känner redan när han ringer på dörren hur bajsnödighan länner sig.

Han kommer in. Det kallpratas lite om allt möjligt. Tillslut kan killen inte hålla sig längre utan frågar vänligt om hon möjligtvis har en toalett i närheten. Han blir visad till ett duschdraperi som hänger i rummets hörn. Han hade tänkt på att det varit konstigt att draperiet hängt där mitt i rummet. Han går bakom och ser till sin förvåning att toan bara står där. Han kan ju inte göra något annat än att sätta sig och "klämma på". För att undvika vissa plaskljud tar han en bit papper och lindra runt handen. Han tänker fånga korven och sakta och ljudlöst lägga den i vattnet! Eftersom det är ganska trångt bakom skynket får han svårt att hålla balansen, men det går till en början bra tycker han. Han får in balansen.

När sedan första korven kommer och landar i handen tappar han plötsligt balansen. Bakom den stora duken finns inget att ta tag i så det som händer är att han faller ut. Rätt ut genom duschdraperiet med en brun illaluktande korv i handen. Till råga på allt står tjejen precis framför där han landar. Givetvis blir det så där pinsamt tyst... och vad som sedan händer vet ingen. Det förtäljer inte historien


Sandberg speaks from heaven: "Vi Sandbergjanzoninar livnär oss på epik. Och för att skapa epik, krävs uppoffring. Hehuhåhehehe. http://open.spotify.com/track/7ycz6sgZWp4wvF53BZVTjE GRÅT!"
  • 0
Citerar Scratching Gamer:
Jag älskar tjejer! Speciellt deras kroppar!


Couldn't agree more.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Ricky_A:
Detta jag tänker berätta är inte kanske något som sagts utan, mer en pinsam händelse. Har ingen större aning om historiens trovärdighet.


Va? Är det sant? Vem var det?
Jag har fisk i fickorna
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar Chaplin:
- Elias, du glömde bort mig hur tror du att det känns?

Tänkte att jag skulle skämta lite.

- Emma, jag glömde inte bort dig, jag prioriterade bara bort dig.

Hon tyckte inte det var lika roligt som jag.


Hade jag vart din flickvän hade jag brustit ut i gråt.
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar pajman:
jag har hela svenska ordboken tatuerad på min penis, jag kanske kan stoppa några ord i din mun


o fan

Tillagt 2009-02-15 17:01:
Citerar Dark Archangel:
Tjejer är bara ute efter sex. Jag pratar inte med de.


VAFAN!
  • 0
Jag sa kanske. Det ska man aldrig säga, säg ja. Inte nej heller.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Jag sa kanske. Det ska man aldrig säga, säg ja. Inte nej heller.

"Allt för dig älskling" brukar också gå hem.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
"Allt för dig älskling" brukar också gå hem.

jag använde mig också av det. Tills jag insåg att de faktiskt kräver Allt.
Luke, mah boi!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!