Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Låtar som tåls att spela om och om igen.


Vad har ni för låtar som ni ofta spelar? Gärna flera gånger om dagen för att den är så jävla bra.

Kom med idéer.
  • 0
Brukar hålla mig till att spela låtar högst en gång per dag, för att inte tröttna på dem.
Däremot spelar jag oftast ett gäng mer eller mindre varje dag.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
  • Prey
  • Prey
För min egen del just nu så är det i princip bara Ed Sheerans senaste platta som spelas. Varje dag i bilen är den igång, men den är sjukt bra!
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Citerar Prey:
Ed Sheeran


Kygos remix är rätt hygglig.

Kan bitvis lyssna på all musik flera gånger.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Turbonegro Hate The Kids kan jag lyssna flera gånger i sträck. Älskar den låten.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
snarling black marble av hallucinogen
  • 0
Wish You Were Here - Pink Floyd
For What It's Worth - Buffalo Springfield

Två låtar som går varmt i flertalet spellistor.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Markus Krunegårds första och senaste låtar är väl de låtar som spelas uppe på rummet varje dag, Hellström och Hurula smyger sig också in i princip varje dag.
Frälst pop-nörd
  • 0
Slayer låtar kan man spela om och om igen, det finns inget som heter tröttna med detta band i lurarna och bara för det måste jag ju höra dem. Detsamma gäller Sodom och Kreators musik.

Jag satte in skivan Show No Mercy nu. Råa grejer, Black Magic är så rysligt bra.

Tillagt 2017-03-06 15:46:
Citerar T-Boy:
Wish You Were Here - Pink Floyd


Detta är en a världens bästa låtar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!