Arsenal FC 
Antal inlägg: 58![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Arsenal FC. Världens, enligt mig och många andra, bästa fotbollsklubb. Arsenal har alltid varit min favoritklubb. Sen jag var liten har klubben legat varmt om hjärtat. Jag har älskat hur laget har spelat, och jag har dyrkat alla spelare som har spelat i laget under åren. I den här tråden kan alla ni Arsenal-fans ute i stugorna samlas och diskutera allt som har att göra med den engelska toppklubben att göra. Stjärnorna som spelar i Arsenal, klassiska matcher, härliga turneringsminnen, hemmaarenorna, och mycket, mycket mer! Kort Fakta om Arsenal FC: • Arsenal grundades 1886. • Hemmaarenan är Emirates Stadium, med en kapacitet på 60 432 åskådare. • Tränare är Arsène Wenger, Frankrike. • Smeknamn: The Gunners. • Flest mål i klubben har Thierry Henry gjort, hela 226 stycken! Länkar: • Arsenal.com: Officiell hemsida • Arsenal.se: Officiell Supporterklubb Sverige Jag hoppas vi kommer att ha mycket roligt i den här tråden! /Teddan It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. | ||
| |||
Munich![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ashley Cole är eran bästa egna produkt på mycket länge. Blue | ||
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Är det här verkligen nödvändigt? Jag tycker att det räcker med fotbollstråden. ...and on the sixth day, God created football. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag hejar på dem. Dock inte speciellt seriöst. Ischlo Pischlo! | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Om den här tråden skulle komma igång på allvar så skulle jag spamma sönder skiten, låt oss hålla oss till fotbollstråden So the floodgates open but nothing comes out. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kom igen, det är väl bra med en tråd om The Gunners Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar ricorodriguez: Kom igen, det är väl bra med en tråd om The Gunners Det är mycket bra med en tråd om The Gunners! Intresset för Arsenal är enormt, så den här tråden kan bli en succé! It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. | ||
| |||
Ribcage![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Teddan: Det är mycket bra med en tråd om The Gunners! Intresset för Arsenal är enormt, så den här tråden kan bli en succé! Det finns ju trådar om olika band så varför skulle det inte finnas om olika fotbollslag? "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Ribcage: Citerar Teddan För allt som man snackar om i fotboll är nästan aktuellt. Allt inför matcher, under och efter dem brukas tas upp i fotbollstråden. Vi (jag) vill få igång diskussioner mellan lagens olika fans och verkligen känna samma känsla som under riktig fotboll. Om alla lag ska ha olika trådar så kommer det bara att bli tråkigt. Ska alla aktiva Arsenalfans (alla tre) ha en egen tråd medans alla aktiva Unitedfans (alla fyra) har en egen? Visst, om man vill snacka om Arsenals historia, deras smeknamn och varför Wenger visar ett så pass överdrivet läskigt intresse för små Franska gatubarn (om man nu får diskutera sånt) så kan man ta det här. Enligt mig så blir det roligare om transferrykten och kommentarer inför och under matcher tas i den officiella fotbollstråden. Men men, det är inte upp till mig So the floodgates open but nothing comes out. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Janis// Håller med. Blir lite jobbigt om alla andra som inte hejar på Arsenal öppnar trådar om deras lag osv, blir för mycket.. Fotbollstråden ftw. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() | Så onödig tråd The one thing that can end your life, and then start it over again: ZOMBIES! | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Tipon: Så onödig tråd Nej. It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. | ||
| |||
Prodigy![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Teddan: Nej. Jo. SERIELEDNING FÖR UNITED BTW!!! "My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tyst med dig Prodigy. Vi mutar inte domaren som ni när ni inte kan göra mål. Era äckliga svin Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Domarna i Premier League är ett stort skämt. Citerar The_gunners: Tyst med dig Prodigy. Vi mutar inte domaren som ni när ni inte kan göra mål. Era äckliga svin Haha, så sant... It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. | ||
| |||
Munich![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men kan ni låta den här tråden ----->självdö? Blue | ||
| |||
Francesc![]() ![]() ![]() | Munich din äckliga Chelksi supporter Hur som helst så tycker jag det var svagt med 0-0 mot pompey. Tillagt 2007-12-28 16:56: FABREGAS! Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Visst gillar jag Arsenal, väldigt mycket. Dock så är Djurgården alltid nummer 1. Support your local team! SD 2010! | ||
| |||
Francesc![]() ![]() ![]() | Djurgården? Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe. | ||
| |||
Durden![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Cesc_Fabregas: Djurgården? Kickar röv med Arsenal varje dag i veckan. | ||
| |||
Francesc![]() ![]() ![]() | Citerar Durden: Kickar röv med Arsenal varje dag i veckan. mmmm.... Sure man Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Durden: Kickar röv med Arsenal varje dag i veckan. Dra den om Rödluvan också... It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll. | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Screw Arsenal. Äh, jag ba skoja. Själv gillar jag dock Chelsea mer. Men visst är Arsenal bra. Det känns dock som att de inte har några coola lirare i laget just nu. Men look who's talkin', jag har ju inte direkt stenhård koll på fotboll... | ||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Cesc_Fabregas: Munich din äckliga Chelksi supporter Klart världens bästa fotbollsklubb ska ha en egen tråd. Ni får diskutera Afrika FC i Fotbollstråden (nej, jag e inte rasse). iPwn noobs on the internet | ||
| |||
Francesc![]() ![]() ![]() | Bra att vi tog Everton i helgen gubbar! Nu är nästa mål ligaseger. Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe. | ||
| |||

Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark