Välj forum
Sök forum
Tråd:

Arsenal FC

Antal inlägg: 58
Till första sidanTill föregående sida (1)Till sista sidanTill nästa sida (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Teddan
Arsenal FC. Världens, enligt mig och många andra, bästa fotbollsklubb.

Arsenal har alltid varit min favoritklubb. Sen jag var liten har klubben legat varmt om hjärtat. Jag har älskat hur laget har spelat, och jag har dyrkat alla spelare som har spelat i laget under åren.

I den här tråden kan alla ni Arsenal-fans ute i stugorna samlas och diskutera allt som har att göra med den engelska toppklubben att göra. Stjärnorna som spelar i Arsenal, klassiska matcher, härliga turneringsminnen, hemmaarenorna, och mycket, mycket mer!

Kort Fakta om Arsenal FC:
• Arsenal grundades 1886.
• Hemmaarenan är Emirates Stadium, med en kapacitet på 60 432 åskådare.
• Tränare är Arsène Wenger, Frankrike.
• Smeknamn: The Gunners.
• Flest mål i klubben har Thierry Henry gjort, hela 226 stycken!

Länkar:
Arsenal.com: Officiell hemsida
Arsenal.se: Officiell Supporterklubb Sverige

Jag hoppas vi kommer att ha mycket roligt i den här tråden! /Teddan
It's a long way to the top if you wanna rock 'n' roll.
Munich
Ashley Cole är eran bästa egna produkt på mycket länge.
Blue
Detta är en annons:
Denari
Är det här verkligen nödvändigt?

Jag tycker att det räcker med fotbollstråden.
...and on the sixth day, God created football.
Tihtala Isil
Jag hejar på dem. Dock inte speciellt seriöst.
Ischlo Pischlo!
Janis_Joplin
Om den här tråden skulle komma igång på allvar så skulle jag spamma sönder skiten, låt oss hålla oss till fotbollstråden
So the floodgates open but nothing comes out.
ricorodriguez
Kom igen, det är väl bra med en tråd om The Gunners
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
Teddan
Citerar ricorodriguez:
Kom igen, det är väl bra med en tråd om The Gunners

Det är mycket bra med en tråd om The Gunners! Intresset för Arsenal är enormt, så den här tråden kan bli en succé!
Ribcage
Citerar Teddan:
Det är mycket bra med en tråd om The Gunners! Intresset för Arsenal är enormt, så den här tråden kan bli en succé!

Det finns ju trådar om olika band så varför skulle det inte finnas om olika fotbollslag?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
Janis_Joplin
Citerar Ribcage:
Citerar Teddan et är mycket bra med en tråd om The Gunners! Intresset för Arsenal är enormt, så den här tråden kan bli en succé!

Det finns ju trådar om olika band så varför skulle det inte finnas om olika fotbollslag?

För allt som man snackar om i fotboll är nästan aktuellt. Allt inför matcher, under och efter dem brukas tas upp i fotbollstråden. Vi (jag) vill få igång diskussioner mellan lagens olika fans och verkligen känna samma känsla som under riktig fotboll. Om alla lag ska ha olika trådar så kommer det bara att bli tråkigt. Ska alla aktiva Arsenalfans (alla tre) ha en egen tråd medans alla aktiva Unitedfans (alla fyra) har en egen?

Visst, om man vill snacka om Arsenals historia, deras smeknamn och varför Wenger visar ett så pass överdrivet läskigt intresse för små Franska gatubarn (om man nu får diskutera sånt) så kan man ta det här.

Enligt mig så blir det roligare om transferrykten och kommentarer inför och under matcher tas i den officiella fotbollstråden. Men men, det är inte upp till mig
So the floodgates open but nothing comes out.
Arcade
Janis//

Håller med.

Blir lite jobbigt om alla andra som inte hejar på Arsenal öppnar trådar om deras lag osv, blir för mycket.. Fotbollstråden ftw.
Tipon
Så onödig tråd
The one thing that can end your life, and then start it over again: ZOMBIES!
Teddan
Citerar Tipon:
Så onödig tråd

Nej.
Prodigy
Citerar Teddan:
Nej.

Jo.

SERIELEDNING FÖR UNITED BTW!!!
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
The_gunners
Tyst med dig Prodigy. Vi mutar inte domaren som ni när ni inte kan göra mål. Era äckliga svin
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
Teddan
Domarna i Premier League är ett stort skämt.

Citerar The_gunners:
Tyst med dig Prodigy. Vi mutar inte domaren som ni när ni inte kan göra mål. Era äckliga svin

Haha, så sant...
Munich
Men kan ni låta den här tråden ----->självdö?
Blue
Francesc
Munich din äckliga Chelksi supporter Klart världens bästa fotbollsklubb ska ha en egen tråd. Dock så finns det risk att den blir en kopia av fotbollstråden
Hur som helst så tycker jag det var svagt med 0-0 mot pompey.

Tillagt 2007-12-28 16:56:
FABREGAS!
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
Lanky
Visst gillar jag Arsenal, väldigt mycket. Dock så är Djurgården alltid
nummer 1.

Support your local team!
SD 2010!
Francesc
Djurgården?
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
Durden
Citerar Cesc_Fabregas:
Djurgården?

Kickar röv med Arsenal varje dag i veckan.
Francesc
Citerar Durden:

mmmm.... Sure man
Teddan
Citerar Durden:

Dra den om Rödluvan också...
G-Force
Screw Arsenal. Äh, jag ba skoja. Själv gillar jag dock Chelsea mer. Men visst är Arsenal bra. Det känns dock som att de inte har några coola lirare i laget just nu. Men look who's talkin', jag har ju inte direkt stenhård koll på fotboll...
Saigon
Citerar Cesc_Fabregas:
Munich din äckliga Chelksi supporter Klart världens bästa fotbollsklubb ska ha en egen tråd.

Ni får diskutera Afrika FC i Fotbollstråden (nej, jag e inte rasse).
iPwn noobs on the internet
Francesc
Bra att vi tog Everton i helgen gubbar! Nu är nästa mål ligaseger.
Till första sidanTill föregående sida (1)Till sista sidanTill nästa sida (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv ett inlägg

För att diskutera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- <b>Fet text</b> <i>Kursiv text</i> <u>Understruken text</u>

Omröstning Läser du ett spels instruktionsbok innan du börjar spela?
  • 15% Ja, nästan alltid
  • 62% Nej, nästan aldrig
  • 24% Ibland
Resultat
Store locator
oskwish: Kolla in IQ's debutvideo http://www.youtube.com/user/TheClanIQ Följ
2010-07-30 09:24
-Ogge-: Utan att ens tänka på det så väljer man lätt svart färg.Följ
2010-07-30 06:56
Zime: VIT!Följ
2010-07-30 06:17
ExagoN95: Vit eller svart Iphone 4?Följ
2010-07-30 02:02
skogis_psp: Efter att ha lyssnat genom Rush's 2112 ökade suget inför GH:Warriors of Rock avsevärt.Följ
2010-07-29 23:39
trancedream: Skulle någon med en LG pk950n kunna uttala sig om den? Funderar starkt på att köpa men vill ha någons omdömme :)Följ
2010-07-29 23:03
Glass Simon: Analoga Stereoider.Följ
2010-07-29 22:52
maakasu: Förtillfället rankad 685 i TD på Transformers WFC :) Följ
2010-07-29 22:49
Gamesrule: Jag blir galen!Följ
2010-07-29 22:46
Sonicman: Var med några polare till bio idag och såg på inception, Riktigt grym film. Ska blogga om min biosommar vid slutet av sommarlovet. :DFölj
2010-07-29 22:28
Cadaverique: Vill köpa en kontroll med bra d-pad till 360... Vill någon sälja en?Följ
2010-07-29 22:27
Cadaverique: Vill köpa en kontroll med bra d-pad till 360... Vill någon hjälpa mig att Följ
2010-07-29 22:26
Chuckyflash: Alltså, de skickar inte allt samtidigt?Följ
2010-07-29 21:44
Chuckyflash: Okej, nu har jag beställt Batman: AA samt bokat Mafia 2 och Assassins Creed: Brotherhood från WH. Jag får AA så snart som möjligt va?Följ
2010-07-29 21:43
M_Balzary: Sun Kil Moon - Heron blue Följ
2010-07-29 21:00
Linus Ohlsson-99: Har sådan otrolig längtan efter iPhoneFölj
2010-07-29 20:37
Aztec: Och där blev Order status "Skickad". Det är bra :3Följ
2010-07-29 20:25
Mc Gregor: Nu skall jag pröva en sådan där grytaFölj
2010-07-29 19:52
BoNne123: Ofta AvP är så dyrt begangnat. Man får det ju nytt för 398.Följ
2010-07-29 19:39
ingenmansland: Alien vs predator inhandlat. 349kr begagnat på GAME. Hoppas den e bra. :)Följ
2010-07-29 19:33
LoaMcLoa: Kapbloggen får vänta :O Har så mycket spel som måste... spelasFölj
2010-07-29 19:28
Valerin: Det är inte lätt att åka inlines i regn.Följ
2010-07-29 19:17
Gijimu: Just nu så håller mina föräldrar på att måla om i mitt rum! :D Följ
2010-07-29 19:03
Manga Freak: Dricker Pepsi Twist, sjukt god :DFölj
2010-07-29 18:57
Aztec: TB: Svarade i ditt krypin.Följ
2010-07-29 18:26
Nyheter | Förhandstittar | Recensioner | Artiklar | Hårdvara | Tema | Dvd | Blu-ray | Tidningen | Prenumerera | Ladda hem PDF | Hitta butik | Forum | Bloggar | Brev | Medlemsrecensioner | Tävlingar | Bli medlem | Grupper | Grupper | Kontakt | Annonsera | Redaktionen | Cookies | Copyright |
Gamereactor Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark