Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Annihilator


På något sätt är det alltid Evil Chicken som kommer med trådar om en massa okända metalband som ingen bryr ett smack om.
"Jag har alltid undrat över den extremvänster som vill avskaffa alla betyg, tror den att det kommer leda till att alla får lika lön eller vad är det frågan om?"
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Set The World On Fire




- Det måste ha varit en av de mest ointelligenta låtarna inom metallen jag har hört på länge. Smörig och töntig i en grötig symbios. i lol'd. Solot var däremot trevligt, om än kort.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Vad jag vet så är Annihilator inte särskilt okända, dock inget band jag lyssnat på. Många f.d medlemmar
  • 0
Thrash til' DEATH! \m/

King of the Kill var riktigt, riktigt bra. Blir helt klart att kolla in det här bandet.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar B0skefjork3n:
På något sätt är det alltid Evil Chicken som kommer med trådar om en massa okända metalband som ingen bryr ett smack om.


Ord.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Haha, jag i stort sätt bara scrollade igenom texten och tog en liten bedömning sådär.
Thrash är nog det bästa inom metal, får väl ta och kolla en video då.
"Jag har alltid undrat över den extremvänster som vill avskaffa alla betyg, tror den att det kommer leda till att alla får lika lön eller vad är det frågan om?"
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Asch. Set The World On Fire är ju bäst. ^_^


Den var skabb låtifierad.
  • 0
Citerar B0skefjork3n:
På något sätt är det alltid Evil Chicken som kommer med trådar om en massa okända metalband som ingen bryr ett smack om.


Det tråkiga är väl att vi bara får se hur flink han är med att kopiera och klistra in från Wikipedia, istället för att med egna ord beskriva saken i fråga.
Föds du till arbetare, då kan du hälsa hem. Du ska göda kapitalet, du ska offra liv och lem. Och när du går i graven, bruten av din värk, väntar andra maskar att få fullborda sitt verk.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Så Wiki var enda alternativet.


Wikipedia heter det.

Rätt nice band annars, fast sångaren sög.
Heil.
  • 0
Citerar Capuccino:
Rätt nice band annars, fast sångaren sög.

De har en ny sångare på i stort sett varje skiva... så
Three thousand guitars, they seem to cry.. my ears will melt, and then my eyes!
  • 0
Citerar Hemispheres:
De har en ny sångare på i stort sett varje skiva... så


Ah, syftade på låten "Set the world on Fire"
Heil.
  • 0
Citerar Capuccino:
, syftade på låten "Set the world on Fire"

Kolla in mina länkar några poster upp
Three thousand guitars, they seem to cry.. my ears will melt, and then my eyes!
  • 0
http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=66455&page
=1&last=2007-08-06+00%3A43%3A22




Jävligt bra band, btw.


Citerar Hemispheres:
Det är för övrigt en skam att de har varit förband åt Trivium.


Kanske det. Det var på en Trivium-spelning förra året jag upptäckte Annihilator.

Synd dock att deras senaste album inte alls är något att speciellt...
complications of a mastermind
  • 0
Har en av deras senaste skivor, Waking The Fury. Inte alls speciellt bra, men de där äldre låtarna som det länkades till i startinlägget verkade bättre.
  • 0
Annihilator är ett väldigt trevligt band. Älskar King of the Kill
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Skulle du inte kunna skriva startinlägget själv istället för att kopiera i stort sätt allting från Wikipedia? Om du nu verkligen måste göra det så borde du ha källan utskriven i alla fall.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!