Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Loadings hata-Petter tråd


Var inne på Loadings forum häromdagen och råkade se denna tråd:

http://loading.se/forum.php?thread_id=131013&page=1

En tråd som från början handlade om Gamereactor men som helt övergått i att snacka skit om Petter här på GR.

Bisarrt är bara förordet!
  • 0
Haha, Loading. Spelsveriges mötesplats för pretto-nissar där halva communityn försöker skriva som Oskar Skog (Loadings chefredaktör). Nä, usch och fy.
What a nice boat...
  • 0
Användaren skapades igår.

Är du en gammal lurker som helt plötsligt fått för dig att skapa en användare eller är du själv del av tråden och fiskar avvikande åsikter?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Med tanke på Loadings i övrigt skyhöga svansföring är det högst märkligt att den tråden fortfarande lever. Mest det jag reagerade på.
  • 0
Citerar bruno:
Mest det jag reagerade på.

Fair enough.

Välkommen säger jag då!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Att jag är en polariserande redaktör och en person med starka, ibland provokativa åsikter - vet vi allihopa. Att jag ibland även slarvar lite väl mycket på grund av överdriven stress och att jag "tyckt" så mycket om så många produkter, och förädlat min spelsmak (och filmsmak) under GR:s 15 år - att jag ibland backtrackar på mina egna (gamla) åsikter, vet vi också. Ingen är perfekt. Jag försöker så gott jag kan och gör alltid mitt bästa. Men att jag skulle vara en genuint usel människa som enbart ljuger och gör folk illa samt att jag skulle vara landets sämsta chefredaktör - känns ju mer än nådigt hårt, även fast jag såklart kan ta det. Hatet flödar fritt där borta och en del av "sanningarna" verkar bara före detta medlemmar som bannats på grund av tydliga regelbrott och nu skyller mig för all världens orättvisor. Och ja, någon ska ju hatas - bevisligen. Då kan det väl lika gärna vara jag.
Petter Hegevall / Gamereactor
Citerar Petter:
Att jag är en polariserande redaktör och en person med starka, ibland provokativa åsikter - vet vi allihopa. Att jag ibland även slarvar lite väl mycket på grund av överdriven stress och att jag "tyckt" så mycket om så många produkter, och förädlat min spelsmak (och filmsmak) under GR:s 15 år - att jag ibland backtrackar på mina egna (gamla) åsikter, vet vi också. Ingen är perfekt. Jag försöker så gott jag kan och gör alltid mitt bästa. Men att jag skulle vara en genuint usel människa som enbart ljuger och gör folk illa samt att jag skulle vara landets sämsta chefredaktör - känns ju mer än nådigt hårt, även fast jag såklart kan ta det. Hatet flödar fritt där borta och en del av "sanningarna" verkar bara före detta medlemmar som bannats på grund av tydliga regelbrott och nu skyller mig för all världens orättvisor. Och ja, någon ska ju hatas - bevisligen. Då kan det väl lika gärna vara jag.


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."

― Winston S. Churchill
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Citerar swedish_jedi:
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."

― Winston S. Churchill

Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jag tror att dem på Loading tar det här med forumliv lite FÖR seriöst, vissa användare verkar typ bosatta där. De kan inte riktigt hantera casual-aspekten av ett internetforum och tar allting på liv och död som skrivs. Men men.
  • 0
Nu har jag bemött mycket ev kritiken mot mig som person och chefredaktör och därmed gjort debut på Loadings forum. Det kändes först inte som något jag egentligen ville göra - men sen ångrade jag mig. Tråden stängdes av moderator tidigare ikväll eftersom Loading tydligen (helt plötsligt) inte vill uppmana till renodlade personangrepp men mina inlägg där jag förklarar hur vi arbetar och hur jag tänker i mitt arbete - finns såklart kvar.

Fortsatt trevlig tisdagskväll allihopa.
Petter Hegevall / Gamereactor
Med tanke på att den tråden som denna tråd handlar om stängts nu hos Loading av deras moderator kår, att Petter bemött den kritiken både där och här är ämnet för tråden avklarat, därför stänger jag den här tråden så kan medlemmar som vill fortsätta att diskutera dessa frågor göra det i pm etc.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Med tanke på att den tråden som denna tråd handlar om stängts hos Loading av deras moderator kår, att Petter bemött den kritiken både där och här på ett sakligt sätt med deras och medlemmarna här så är ämnet för denna tråd avklarat. - Moderator