Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Stol


  • Missing Avatar
  • K_77
Hej,

Jag är lite nyfiken på vilken typ av stol folk sitter på? Bättre kontorsstol, renodlad gamingstol eller IKEA? Hur mycket ska man lägga på en bra stol? Någon som har tips? Stolen ska ju hålla några år så jag tänker att kvalitet är viktig.
  • 0
  • X
  • X
Sitter på MARKUS, från IKEA, till en början en väldigt bekväm och trevlig skapelse tyvärr började MARKUS uppvisa förslitningsskador i redan i mycket unga år. Vid 2 års ålder var varken svankstöd eller stjärtdel mycket att bruka, och idag, vid något över 4 års ålder ger MARKUS, vid längre användning, upphov till värk i såväl rygg som nacke och bakdel.

Jag har själv funderat på en ny stol ett tag nu, mitt öga har fastnat något för DXRacers stolar men jag är tveksam till kvaliteten på dessa skapelser. Att lägga ut hundratals pengar på stolar med några års mellanrum är inget som varken intresserar eller min ekonomi håller.
Kött är till för att ätas.
  • Missing Avatar
  • K_77
Jag kikade på lite dyrare stolar som kontorsstolar som ska ha bra ergonomi om man sitter länge. ( sitter ju still ganska många timmar på jobbet redan) Har en bra på jobbet men vet att den kostar några tusenlappar. Men den har å andra sidan längre garanti än en DX racer skulle jag tro.
  • 0
Sitter numera i Stresslessfåtöljer i mitt spelrum. Finns som kontorsstolar också, kolla ekornas.se . Duktigt sköna!
Ei saa peittää
  • 0
Jag snubblade över den här gamingstolen/kontorsstolen.

Inget märke jag känner till sen innan, men jag har beställt en på vinst och förlust. Galet bra pris och ser riktigt schysst ut.

Kolla in den vettja:
https://www.chilli.se/m%C3%B6bler/stolar/kontorsstol-skrivbordsstolar/skrivbordsstol-sport-gaming-svartvit-gamingstol-p132319
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!