Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 3: ODST


Det går mycket rykten på senaste tiden vad nästa spel från Bungie, skaparna av Halo-triologin, ska handla om. De få teaser bilder man sett ryktar om städning(?) med tag-linen "Keep it Clean".

Om du nu för tillfället går in på http://www.bungie.net/ kommer du inte långt. Startsidan verkar vara "Out of order" med en klocka nere till höger som för tillfället visar att det är 1 dag, 19 timmar och 59 minuter kvar tills... Vad? Antagligen utannonseringen till deras nya spel, lagom till E3.

Vad tror ni det kommer handla om? Vad man ska göra? Än så länge vet vi inte, men i sinom tid...
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Längtar! Även om man inte vet så möcke om det.
42
  • 0
ETT STÄDSPEL TILL WII!?
But I survived, and I know it was only a dream
  • 0
Citerar April Tårar:
ETT STÄDSPEL TILL WII!?


Microsoft har fortfarande copyright på Bungies spel, så det går inte.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Jag hoppas på Halo 4. Men om det kommer, kommer det säkert inte heta halo 4...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Om du nu för tillfället går in på http://www.bungie.net/ kommer du inte långt. Startsidan verkar vara "Out of order" med en klocka nere till vänster som för tillfället visar att det är 1 dag, 19 timmar och 59 minuter kvar tills... Vad? Antagligen utannonseringen till deras nya spel, lagom till E3.


Sidan fungerar som vanligt, klicka på länken längst ner...
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Sidan fungerar som vanligt, klicka på länken längst ner...

Wow du smartare än du verkar Sybbe.

Är verkligen spännande. Men om det är ett jäkla städningsspel som jag inte tror så blir jag förbannad.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Wow du smartare än du verkar Sybbe.


I know!
We own your fucking dreams!
  • 0
Keep It CLean... Hm, ett spel i Halo-universumet där man´ska rensa upp en Brute-invaderad människokoloni?

Keep it clean
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Det står flera olika saker i det röda sträcket Bl.a: Obey posted limts och Emergency lights on.
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
Det skulle kunna vara riktigt koolt om det blir något Battlefield-liknande spel i Halo-Universumet där man får välja sida med mera. Eller en taktisk shooter där man kör som en ODST/Hell Jumper.
  • 0
Ytterst märkligt..
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Oj oj oj, mycket, mycket (mycket!!!) spännande!
  • 0
har läst en artikkel om att de ska göra ett squad baserat halo spel (utan master chief) som kommer vara 3rd person (som gears) och ha en mycket mörkare ton över det. Vad jag läste lät otroligt grymt, men det var bara ett rykte.

har även läst att de ska göra STORA halo 3 uppdateringar.
  • 0
Hoppas på något Halo från Bungie.
Free Agent
  • 0
Citerar JOHN-117:
Hoppas på något Halo från Bungie.


Hoppas inte det, vill ha något nytt från Bungie nu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar JOHN-117:
Hoppas på något Halo från Bungie.


Hoppas inte det, vill ha något nytt från Bungie nu.


Jojo det hade varit kul med något annat... också.
Free Agent
  • 0
Personligen tror jag det är ett städ-spel med first person view. Man styr damsugaren / trasan och får poäng ju mer damm man städar upp.

Förklarar loggon "keep it clean".
Typ som finish the fight med halo 3.
  • 0
Ett nytt Halo-spel? Nä ni, det är jag fanken 100 på att det inte är.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Är verkligen spännande. Men om det är ett jäkla städningsspel som jag inte tror så blir jag förbannad.


Bäst att du förbereder dig ju!
Du ska ju bli min nya hemmafru.

Om det vore ett nytt Halo så skulle nog MS ha visat up det igår,det är ju ett ganska stort spel det där Halo...
Awesomeness would ensue.
  • 0
"Keep it Clean" tror jag bara har med att hålla deras forums rena, trots att användarna vet att någonting är på gång pga startsidan. Det har Bungie misslyckats med dock.
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0
Citerar Medley:
"Keep it Clean" tror jag bara har med att hålla deras forums rena, trots att användarna vet att någonting är på gång pga startsidan. Det har Bungie misslyckats med dock.


De har gömt detta medelande i deras senaste Halo 3-video, samt att teaserbilderna från spelet har varit på en grön, fyrkantig snubbe med sopkvast. Jag tror det har spelet att göra.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Hoppas inte det, vill ha något nytt från Bungie nu.

Abosolut! Jag vill inte att Chief ska vara med i detta spel.
Gamer FL <3
  • 0
Hade varit kul att spela personen som är master chief innan han fick sin dräkt.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Bad_mongo:
Abosolut! Jag vill inte att Chief ska vara med i detta spel.


Om något är han med som ett Easter Egg.

Citerar The_gunners:
Hade varit kul att spela personen som är master chief innan han fick sin dräkt.


Och typ träna för att bli Spartan? Kanske det kunde vara kul. Mycket blev ju utelämnat i böckerna, så. Men inte detta spel.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!