Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 3: ODST


Det är bara 21 minuter kvar.
  • 0
Citerar Th3 End:
Det är bara 21 minuter kvar.


Tyvärr måste jag informera om att det är timmar, inte minuter.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Tyvärr måste jag infromera om att det är timmar, inte minuter.


AH SHIT!
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar Tom 2mat:Tyvärr måste jag infromera om att det är timmar, inte minuter.

AH SHIT!


Nåja, imorgon kväll får vi se. Sjukt spännande ^^.
  • 0
Citerar Fakil:
Nåja, imorgon kväll får vi se. Sjukt spännande ^^.


Mindre än 18 timmar nu...
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
bara det är fps så blire nog bra, helst nåt med halo kanske... eler njaae du
... vi får se vettu
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar The_gunners:
Hade varit kul att spela personen som är master chief innan han fick sin dräkt.

Jag gillar boken The Fall of Reach som tusan men jag vill absolut inte att man ska få se Master Chiefs ansikte. Iof så skulle det kanske funka att skippa mellansekvenser och spegelbilder som i typ Half Life.
Gamer FL <3
  • 0
00:16:57: kvar fan längtar att se vad det är
  • 0
  • Roo
  • Roo
Men så blev det ingenting, failure.


" From: Harold Ryan
Sent: Tuesday, July 15, 2008, 07: 00 PM
Subject: E3 announce

For the last several months, We`ve been building towards something exicting that Bungie is working on. We were looking forward to sharing that with our fan community during the week of E3. However, those plans were changed by our publisher.

We realize that many of our fans is disappointed with this turn of events; members of the Bungie team share that dissapontment.

When the right time comes, we look forward to sharing this exciting announcement with you. Untill then, we appreciate your continued support and patience

Harold Ryan
President
Bungie LLC"

Sköntåse.
  • 0
Hade sett fram emot det. Synd.
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0
Nu återstår bara frågan om det bara var något PR-trick för att hypa eller om det helt enkelt var tänkt att det skulle annonseras ut något...
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The Sheriff:
Nu återstår bara frågan om det bara var något PR-trick för att hypa eller om det helt enkelt var tänkt att det skulle annonseras ut något...


Jag tror att det var ett trick, jag vet inte du hur ofta utvecklare ångrar sig om att visa ett spel när det är bara tolv timmar kvar.
  • 0
Det är kanske ett trick för att hypa oss lite extra inför när de visar sitt spel.
  • 0
Sen kanske dom hade planerat hela tiden att inte visa något spel. Men jag är helt klart besviken.
  • 0
jo, jag såg också fram emot detta

Men vi kommer nog få höra något innom den senaste månaden.
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Jag hade sett framimot det så mycket och nu blir det inget!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Citerar Tirion:
http://gamereactor.se/nyheter/14572/Nytt+Halo+fr%E5n+Bungie%
3F/


Det skulle ha suttit fint med ett nytt Halo spel.
  • 0
Ett helt nytt spel skulle jag föredra från Bungie, men det är så svårt att lämna Halo. Halo är det bästa som hänt mig i spelväg. Jag älskar Halo-serien.

Ett nytt Halo skulle göra mig otroligt nöjd iaf.
  • 0
Men argh! Jävlar vad besviken man blir .
  • 0
Naaaajj. Jag som hade fixat popcorn.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Th3 End:
Ett helt nytt spel skulle jag föredra från Bungie, men det är så svårt att lämna Halo. Halo är det bästa som hänt mig i spelväg. Jag älskar Halo-serien.

Ett nytt Halo skulle göra mig otroligt nöjd iaf.


Eftersom de jobbar på ett Halo-spel och ett nytt spel så är väl det väl så bra som det kan bli =)
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Eftersom de jobbar på ett Halo-spel och ett nytt spel så är väl det väl så bra som det kan bli =)


Kvalificerad gissning eller något som sagts?
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Tirion:
Kvalificerad gissning eller något som sagts?


Common knowledge, really. De har sagt att de är ett "multi-game company" nu. De har också sagt att nyckelpersonerna i Halo jobbar på nya Halo-koncept, och att de vill göra någonting nytt. "Keep it Clean"-snacket är ju rätt självfallet deras nya IP.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
If I had a Rocket Launcher, I'd make somebody pay
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!