Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 4 - Officiell tråd


Citerar Fierce_Swe:
Jag fick mitt ex idag av Spelbutiken, vågar man lira idag eller blir man bannad då eftersom det är en dag kvar till release???


F*n vilken tur du har, på min står det bara beställning skickad och ingen uppdatering sedan 30 oktober
Never talk to much bullshit
  • 0
Citerar Dom Santiago:
Citerar BAD_AXY:det roliga med halo spelen har vart att alla e så jävla väderlösa i början inte för jag e bäst o så men aldrig kul när det hänger på en kille som förstör för hela laget

Sant, men spela med mig o mina polare på releasen så behøver vi inte oroa oss før det ;) // Krabba


haha jaaa de va ett tag sen måste jag säga..
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Hoppas spelet ligger hemma nu och väntar på mig, vore så sjukt roligt, är verkligen helt sjukt peppad sitter på jobbet och värmer upp genom att lyssna på soundtracket på Soundcloud! Har nog aldrig känts så episkt att jobba förr!
  • 0
sorry man frågar ingen men vilka har förhandsbokat på webbhallen ? spelet finns inte i lager , vill ju ha det i mörn ...
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Är två timmar in i kampanjen och finner det helt underbart än så länge. Känns nytt och fräscht, faktiskt, till min lilla förvåning. Lirar såklart på Legendary, lagom utmanande.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Förhandsbokade på Webhallen, dom skickade det i torsdags men det har inte kommit än, räknar med att få det imorrn. Om inte blir det en stor sorg
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
  • 0
Citerar Fierce_Swe:
Jag fick mitt ex idag av Spelbutiken, vågar man lira idag eller blir man bannad då eftersom det är en dag kvar till release???


Tror jag drar igång med singleplayer nu och väntar med multiplayer tills imorgon. Hände inget när jag lirade Reach i förväg så det är nog lugnt.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Corfixeen:
Woho, äntligen har jag spelet i min hand!


Trevligt! Jag borde få mitt snart.
  • 0
Var ju kanon att beställa på Megastore.se! Bokade i torsdags, betalade 450kr och håller nu mitt exemplar i handen. Segt att behöva gå tillbaks till jobbet, dock.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Någon mer som ska på Are You worthy-eventet ikväll?
  • 0
  • JS
  • JS
Fan va warthogen låter maxad
Big.
  • 0
Citerar Fafner:
Någon mer som ska på Are You worthy-eventet ikväll?


Vad är det för något?

Fick mitt nu med ^.^. Installerar disc 2. Har dock ett spel, AC3 närmare bestämt, som jag vill spela ut först annars finns risken att jag börjar spela Halo och glömmer bort story/aldrig spelar AC igen. För många spel som jag "fördärvat" så.

Men måste testa lite MP ikväll! Sjukt skön atmosfär/musik vid startmenyn.
  • 0
jag har spelet hemma idag. Kan jag spela det utan att bli bannad? Jag fick det genom Dustin. Spelet släpps om 5h...
Mina annonser http://www.tradera.com/profile/items/722641/sebastian-4444444
  • 0
Klart ni kan spela spelet lol. Är det erat fel att ni fått spelet tidigare? Är det första gången ni fått ett spel dagen innan?

Lirade Fifa 13 2 dagar innan release. notasinglefukwasgiventhatday/10 /badass
  • 0
Fick spelet idag men får inte spela det innan min kompis får det
Har bläddrat lite i instruktionsboken än så länge.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Sebastard3:
jag har spelet hemma idag. Kan jag spela det utan att bli bannad? Jag fick det genom Dustin. Spelet släpps om 5h...

Jag fick spelet i fredags och har i helgen blev alla bannade pga en bug. 343 bad om ursäkt för det och sa att det var av misstag så då kan nog vara lugn. Har fått många spel före release och har aldrig haft några problem.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Själv får jag vänta tills imorgon. Jag trodde verkligen att det skulle trilla ner i brevlådan under dagen då det skickades redan i fredags. Nåja, det är ju trots allt imorgon det släpps. Laddar upp med att kolla på Are You Worthy-eventet och spela lite Halo: Anniversary.

  • 0
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.


Du får gärna förklara varför.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.
Elaborate!
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.


Så jag antar det är en dålig version av det redan dåliga FF?
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Så jag antar det är en dålig version av det redan dåliga FF?


Körde det aldrig i Reach men i ODST var det väl ändå rätt roligt, jag kommer ihåg att det var rätt kul med täta banor och liknande. Men jag är inte helt säker
  • 0
Citerar metroid_prime:
Körde det aldrig i Reach men i ODST var det väl ändå rätt roligt, jag kommer ihåg att det var rätt kul med täta banor och liknande. Men jag är inte helt säker


Ja precis, FF i ODST är mycket bättre än det vi fick i Reach.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar properskillz:
Spartan-ops var det sämsta jag någonsin har spelat. Så sorgligt dåligt.

Nu vet jag inte mycket om det men
NÅGONSIN är väl ändå att ta i?
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Angående slutet:

Spoiler:Herregud alltså, sitter här med gåshud än. Hoppas Cortana får någon chans att komma tillbaka till John i framtiden
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!