Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guild Wars 2


jag hoppas att det kommer vara olika storyn för alla raser
  • 0
Citerar Solid Worm:
Men som sagt, de tycker ju fortfarande inte om varandra så jag blir inte förvånad om något sådant skulle hända ändå.

Skulle faktiskt inte förvåna mig heller
I'm too old to die young now.
  • 0
I de tidigare spelen slaktar man ju männiksor samtidigt som man spelar som människor, så varför skulle man inte kunna slakta charr i tvåan? Antagligen finns det några utbrytargrupper med Charrs som är sura på Ascalonierna fortfarande, men dom man spelar som kommer antagligen vara lite mer vänligt inställda mot dom.

Tror inte att dom kommer göra alla antingen onda eller goda, alla raser kommer nog ha både och. Världen är inte svart och vit, den har en helvetes massa gråskalor också.

Skulle nästan kunna satsa på att relationen mellan Ascalonierna och Charrsen är ungefär som Luxon och Kurzick.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Citerar Mysko-Munken:
I de tidigare spelen slaktar man ju männiksor samtidigt som man spelar som människor, så varför skulle man inte kunna slakta charr i tvåan?

White Mantels, onda personer som följer Varesh, Am Fah osv.
Dvs, folk som vill förstöra världen. Charr vill ju inte förstöra världen, utan bara ta över Ascalon.
Nu är ALLA raser hotade, så det vore lite dumt om dom fortfarande försökte slakta varandra då dom hellre nog vill överleva än att döda på varandra och vara sist i världen.

Hoppas dom iaf gör något bra iaf.
Jag måste spela som Norn och Sylvari Och antagligen human
I'm too old to die young now.
  • 0
Skulle gissa att det finns några Charrs som tycker att dom ska jävlas ändå. Vi måste ju ha någonting att slakta, och om det ska vara som ni säger, att alla går tilsammans, så blir det ju slutbossen pang på i första området.

Dessutom kanske White Mantel får för sig att drakarna är de riktiga gudarna nu. Man kan ju hitta sämra saker att dyrka.

Men men, det blir säkert skitfint det dom bestämmer sig för. Tror det kommer bli ett riktigt fint spel det här.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Citerar Mysko-Munken:
Men men, det blir säkert skitfint det dom bestämmer sig för. Tror det kommer bli ett riktigt fint spel det här.

Håller med dig Mysko.
Vi borde nog skapa en [Argh] guild i GW2 med fan
I'm too old to die young now.
  • 0
Jag ska återskapa min gamla guild tror jag ^^

Tillagt 2008-08-31 13:13:
Citerar Mysko-Munken:
Dessutom kanske White Mantel får för sig att drakarna är de riktiga gudarna nu. Man kan ju hitta sämra saker att dyrka.


Frågan är ju om Mantle fortfarande existerar i stor utsträckning längre, om alls.
Hela mänskligheten skall ju mer eller mindre vara slagen i spillror.
  • 0
Dom har säkert en liten bas någonstans. Fast dom kanske inte är särskilt många. Nåja, bara jag får något att banka på så blir jag nöjd. Gärna något fluffigt.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Jag tror faktiskt att någon enstaka Mursaat som överlevt alla Titans kommer försöka bilda en ny armé igen eller något sånt.
Ibland har man svårt att tro att The Mursaats verkligen är livrädda för Titans, då dom verkar vara så brutala och farliga.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar zonetic:
jag hoppas att det kommer vara olika storyn för alla raser


Håller med, det skulle vara grymt!
  • 0
Jag hoppas verkligen att jag blir en av dom som får testa betan.
Brukar få mail från guildwars.com, så jag väntar konstant på att få ett mail angående betan, så får man bara sign up och hoppas på att bli en av beta testarna
I'm too old to die young now.
  • 0
Fan va nice det låter. : O Blir nog ett köp. För det är väl gratis, bara startavgift sedan spela hur mycket man vill utan månadskostnad? Blir definitivt ett köp i så fall. Älska.
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Citerar Dagon:
Fan va nice det låter. : O Blir nog ett köp. För det är väl gratis, bara startavgift sedan spela hur mycket man vill utan månadskostnad? Blir definitivt ett köp i så fall. Älska

Självklart!
Ingen månadskostnad eller något sånt skit. Dom kör som gamla Guild Wars. Köp spelet och sedan är det bara att njuta utan att oroa sig över att någon jävla månadskonstant
I'm too old to die young now.
  • 0
jag undrar om man kan ha Mount, om det kommer någon ny värld och om det blir ny bra grafik
When there is no more room in Hell, the dead will walk the earth!
  • 0
Citerar icepepsi:
jag undrar om man kan ha Mount, om det kommer någon ny värld och om det blir ny bra grafik


Mount tvivlar jag på att man kan ha, men det har inte hörts mycket information om spelet så vem vet. Men med tanke på att GW2 till största delen kommer att vara byggt som GW1 så tycker jag att det bara skulle bli bökigt med mount.

Nej det är samma värld som de nuvarande, men miljön kommer att ha förändrats en hel del på vissa platser. Ny ögrupp för att nämna en...

Och grafiken bör vara bra, fattas bara
  • 0
Citerar icepepsi:
jag undrar om man kan ha Mount, om det kommer någon ny värld och om det blir ny bra grafik

"Guild Wars isn't a hassle to play. Fundamentally, we made a choice to not build a game around time-sinks and inconvenience. Our streaming updates, instant map travel, character templates, account-wide storage, easily removed death penalty, and myriad of core features are all based on this principle. Although some details would need to change, we wanted the sequel to stay true to this tradition.
http://www.plaync.com/us/news/2007/10/dev_corner_imag.html


Tror inte dom tar med Mount... Dom verkar vilja hålla Guild Wars som Guild Wars, fast nytt.
Om dom tar med mount så vet jag inte hur det kommer funka, då dom vill ha kvar map travel...
I'm too old to die young now.
  • 0
kommer man kunna ha mount på gw 2 och simma o hoppa och allt sånt kan ni säg vad som blir nytt .. ?
''The world may only see you as one person. But one person may see you as the world!''
  • 0
Citerar adamviko:
kommer man kunna ha mount på gw 2 och simma o hoppa och allt sånt kan ni säg vad som blir nytt .. ?


Mount: Läs posterna alldeles ovanför din; ingen vet än så länge. Hoppa kommer att vara möjligt, simma vet jag inte men det är inte omöjligt.

Men det har överhuvudtaget inte släpps mycket info om GW2, den info som finns kan du hitta antingen på:

http://www.guildwars.com/products/guildwars2/default.php
eller
http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars_2
  • 0
Läste nyligen att Elvena här i GR skrev i "Guild Wars 2 utannonserat" att betan för Guild Wars 2 kommer komma ut våren 2009, ett kort tag innan spelet släpps.
http://www.gamereactor.se/nyheter/10112/Guild+Wars+2+utanno
nserat/

Nu vet jag ej vart Elvena fått den informationen ifrån och vad för källa det kommer ifrån, men jag letar runt just nu efter någon säker källa som kan bekräfta detta.
Hoppas det är sant, för jag vill verkligen se att GW2 kommer ut våren 2009.
Förstås vill jag se att det kommer ut tidigare, men våren 2009 låter ändå bra. Det är trotsallt bättre än 2010 ^^


Min längtan efter Guild Wars 2 blir mer och mer för varje dag.
Alla dessa underbara idéer får verkligen mig att känna att jag vill ha Guild Wars 2 exakt NU.
Guild Wars är nog det ända MMORPG som jag verkligen fastnat för väldigt länge. Beror antagligen på att det inte är en klon av alla andra MMORPG, utan dom kör sitt egna. Egna raser, eget strids-system, eget PvP-system, eget PvE-system.
Och det bästa dom har är förstås det dom kallar "Anti-Grind systemet".

Guild Wars <3 ^^
I'm too old to die young now.
  • 0
Kommer lugnt att testa detta, jag hoppas på att världen blir lite mindre instanserad den här gången. Spontanmöten är sjukt kul (så länge det inte är elaka danskar som snor ens mobs).
derp
  • 0
Citerar Arrolito:
Läste nyligen att Elvena här i GR skrev i "Guild Wars 2 utannonserat" att betan för Guild Wars 2 kommer komma ut våren 2009, ett kort tag innan spelet släpps.
http://www.gamereactor.se/nyheter/10112/Guild+Wars+2+utanno
nserat/
Nu vet jag ej vart Elvena fått den informationen ifrån och vad för källa det kommer ifrån, men jag letar runt just nu efter någon säker källa som kan bekräfta detta.
Hoppas det är sant, för jag vill verkligen se att GW2 kommer ut våren 2009.
Förstås vill jag se att det kommer ut tidigare, men våren 2009 låter ändå bra. Det är trotsallt bättre än 2010 ^^


Skulle också bra gärna vilja veta varifrån den informationen kommer, särskilt med tanke på att ingen annan verkar ha hört någonting om vare sig beta eller själva spelet.

Men våren 2009, vore kul om det kom då eller till sommaren... fan, hoppas jag hinner mina 3 sista titles tills dess >.>
  • 0
"Arenanet planerar att beta-testet för Guild Wars 2 ska starta under den andra hälften av 2008. Här nedan kan du spana in artwork från spelet och loggan här nedan."

Ändrat eller stavfel?
The Sun is purple. 3D dimensions. I am for mental extensions.
  • 0
Citerar Vulnificus:
"Arenanet planerar att beta-testet för Guild Wars 2 ska starta under den andra hälften av 2008. Här nedan kan du spana in artwork från spelet och loggan här nedan."

Ändrat eller stavfel?


Måste nästan vara stavfel i så fall, är ju liksom andra hälften av 2008 nu och ingen verkar ha hört något
  • 0
oh hade varit rktigt nice att få testa betan.
Det finns ingenting som inte är någonting.
  • 0
Citerar Zekarth:
särskilt med tanke på att ingen annan verkar ha hört någonting om vare sig beta eller själva spelet.

Jo, och det är därför jag känner att det kanske inte är sant.
Jag verkar inte hitta något mer än vad jag redan läst, så det kanske är bara något rykte som spridits någonstans och kommit hit tillslut.

Citerar Vulnificus:
Ändrat eller stavfel?

Inte ändrat eller stavfel.
Artikeln skrevs då ArenaNet faktiskt planerade på att ge ut en beta under andra halvan av 2008, men dom ändrade sig senare och ville ge ut en mycket mer ordentlig beta. Förväntningarna är höga om Guild Wars 2, och ArenaNet vill ge något extra bra som beta då.
I'm too old to die young now.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!