Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Citerar Siberia:
Citerar JohnnyK krev jag nånstans att healern skulle DPSa? Lägg inte ord i min mun, tack.
Skriver igen, bara för att något är svårt och tar lång tid för dig, betyder inte att alla tycker det är svårt. Att du vägrar tro på mig är inte mitt problem, väx upp, lär dig spela.



Om du menar så: det är inte möjligt att klara Directive 7 utan en healer. Så enkelt är det. Har ingenting med att växa upp att göra. Samma sak gäller med tank... Utan en tank kommer du rullas. Med en välorganiserad grupp kanske du tycker det är enkelt, visst. Men 30 minuter är och förblir för lite.


Frågar er andra, har jag skrivit något som kan missuppfattas som att jag tyckte man skulle göra instancer utan tank och healer?
  • 0
Citerar JohnnyK:
Frågar er andra, har jag skrivit något som kan missuppfattas som att jag tyckte man skulle göra instancer utan tank och healer?



Otroligt trevlig kompromiss:

Vi lägger ner diskussion nu och alla är glada.

Eller så bevisar du dig, och det. Välj själv.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar JohnnyK:
Konstigt, iom att jag kunde det.

http://imageshack.us/photo/my-images/828/screenshot201201242
3135.jpg/


Vad ska bilden säga mig. Och är du seriös med att du fortsätter...
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Innan du ändrade ditt inlägg frågade du om jag var lvl 10 innan jag slutade, nej, bilden är på min karaktär.

Är helt på att lägga ner, du hade fel, jag rätt, let's leave it at that.
  • 0
Citerar JohnnyK:
Innan du ändrade ditt inlägg frågade du om jag var lvl 10 innan jag slutade, nej, bilden är på min karaktär.



Det var ett skämt, nu, seriöst. Bra nu kan alla vara glada ^_^.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Siberia - mästare på att missförstå allt man skriver.
  • 0
Citerar Wrench:
Siberia - mästare på att missförstå allt man skriver.


Diskussionen är nerlagd. Låt det vara.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Diskussionen är nerlagd. Låt det vara.


Tur att du ändrade dina inlägg då, var ju ganska så pinsamt.
Det gör ju dock inte så stor skillnad att radera det när Johhny har allt citerat.
  • 0
Citerar Wrench:
Tur att du ändrade dina inlägg då, var ju ganska så pinsamt.


Alla har sina dagar. Just nu är du pinsam tycker jag.
Det handlar inte om att 'radera sina spår'. Diskussion är nerlagd och ska förbli det. Trots detta fortsätter du nu, vad vill du egentligen kan jag fråga mig, vet du inte när man ska sluta? Tydligen inte.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Om du verkligen vill att diskussionen ska vara över, sluta skriv.
Det är svårt för mig att göra det när du medvetet provocerar mig, och dessutom finner jag dina inlägg ytterst roliga att läsa då du bara gräver ner dig mer och mer.
  • 0
Citerar Wrench:
Om du verkligen vill att diskussionen ska vara över, sluta skriv.
Det är svårt för mig att göra det när du medvetet provocerar mig, och dessutom finner jag dina inlägg ytterst roliga att läsa då du bara gräver ner dig mer och mer.


Jag provocerar dig? Det första jag skrev var:


Citerar Siberia:
Diskussionen är nerlagd. Låt det vara.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Det här är ett öppet forum, inte ditt sovrum. Det är du som får sluta skriva om du tycker det är slutdiskuterat, inte jag. Nu tyckte jag det var kul att påpeka din pinsamhet, därför gör jag det.
  • 0
Citerar Wrench:
Det här är ett öppet forum, inte ditt sovrum. Det är du som får sluta skriva om du tycker det är slutdiskuterat, inte jag. Nu tyckte jag det var kul att påpeka din pinsamhet, därför gör jag det.


Jag tycker att du är pinsam. Vi kan diskutera om du vill, vilket du verkar vilja.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Gå on-topic igen.
  • 0
[The Red Eclipse - Imperial] Optima Metus recruting

Imperial (only)
http://optimametus.guildlaunch.com/
Officers: Inmate, Berzak/Iancormac, Acik/Acika

We are currently open for recruiting ALL classes
Ops Progression: HM Ops - see website for details

We are currently an all Swedish guild with around ~9 active raiders (15 active players), we are looking for more to fill raid spots for both 8man and upcoming 16man ops. We will recruit English speaking but preferred is Swedish... 2 weeks as recruit with minimum 2 ops attendances before member.

Ops schema: Mon/Tue/Thu - 20:00-24:00 CET

Come join the fun!
//4bsylon
  • 0
Citerar I:
Rösti gav mig det här, och det har gjort under för min framerate.
OK, märker ingen större skillnad.

Jag har AMD II X3 450 3,2 GHz processor
ATI Radeon HD 5700 series
64 Bit OS
700 Gb
4 GB RAM

Tillagt 2012-02-29 12:17:
Och jag kan knappt köra på medium-inställningarna.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
På tal om spec och dator, har beställt spelet nu och undrar om jag kommer kunna köra det utan någon särksild drop i framerate med min bärbara?

Sony Vaio F13L8
Intel® Core™ i5-480M-processor
4 GB RAM DDR3 SDRAM
NVIDIA® GeForce® GT 425M GPU

Någon som kan ge en "hint"?
  • 0
  • I
  • I
Citerar Siberia:
Ingen kantutjämning?


Det fungerar.

Tillagt 2012-02-29 22:16:
Citerar 4bsylon:
Optima Metus


Latin-fail.

Citerar Krysslåda:
Och jag kan knappt köra på medium-inställningarna.


Testa Low då.
Ad finem ambulo.
  • 0
  • I
  • I
För övrigt, jag vill spela igenom både SW- och JK-storyn, men är det någon särskild AC man bör välja för SW respektive JK? Juggernaut och Guardian ser roligast ut, men jag tror inte att jag kommer vilja spela två gånger med samma combat.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
För övrigt, jag vill spela igenom både SW- och JK-storyn, men är det någon särskild AC man bör välja för SW respektive JK? Juggernaut och Guardian ser roligast ut, men jag tror inte att jag kommer vilja spela två gånger med samma combat.


Spela Maurader/Sentinel en av gångerna då.
  • 0
  • I
  • I
Citerar JohnnyK:
Spela Maurader/Sentinel en av gångerna då.


Det var min plan, men jag funderade ju på vilken AC jag ska välja på vilken klass...
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Det var min plan, men jag funderade ju på vilken AC jag ska välja på vilken klass...


Personligen så tycker jag att en Sith Juggernaut ser mycket bättre ut än en Jedi Guardian, men samtidigt att en Jedi Sentinel ser mycket bättre ut än en Sith Maurader på de högre levlarna, så för mig är valet ganska givet!
  • 0
  • I
  • I
Citerar Sudden Death:
Personligen så tycker jag att en Sith Juggernaut ser mycket bättre ut än en Jedi Guardian, men samtidigt att en Jedi Sentinel ser mycket bättre ut än en Sith Maurader på de högre levlarna, så för mig är valet ganska givet!


Jag håller med om att Sith Juggernaut är väldigt cool. Och dessutom vill man ju få känna sig som Darth Vader, så det blir nog en Juggernaut och en Sentinel.
Ad finem ambulo.
  • 0
Jag kör Bounty Hunter då jag ville känna mig som Boba Fett.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!