Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Star Wars: The Old Republic


Jag slutade för ungefär en månad sen, försökte hålla glöden vid liv fram tills 1.2 men det var bara för tråkigt. Mina guildies har fortfarande stått ut men spelar bara mindre och mindre, är tveksamt om 1.2 kommer återuppliva servern och spelet, jag tror det är för sent nu. 100% säker på att GW2 blir sista spiken i kistan.
  • 0
Men Guild of Wars 2 kommer väl inte än på ett tag?
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Krysslåda:
Men Guild of Wars 2 kommer väl inte än på ett tag?


30 Juni, så inte allt för långt bort. Diablo 3 där emellan, men det är ju en helt annan genre trots allt.
  • 0
OK, det tråkigaste är ju att det är så få spelare på varje server. Var de verkligen tvungna att ha sådär många olika servrar från början? Kunde de inte haft färre och större servrar istället? Jag har fortfarande inte gjort särskilt många flashpoints eller ops på lv 50 trots att jag spelat 6 dagar ytterliggare sedan jag levlade upp...
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
playtime alltså...
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Ingen ranked WZ i 1.2, BioWare, what the hell are you doing.

(Inte för att jag spelar, men seriöst, de börjar bli löjligt nu).
  • 0
Haha, och det kommer dom ut med dagen innan patchen. Vilket skämt, är otroligt lättad över att jag inte är en av dom som fortsatte spela i väntan på 1.2.
  • 0
Citerar Wrench:
Haha, och det kommer dom ut med dagen innan patchen. Vilket skämt, är otroligt lättad över att jag inte är en av dom som fortsatte spela i väntan på 1.2.


Jäkligt kul för dem som re-subbade idag för att köra ranked WZ.
  • 0
Men va?? Herregud det här börjar ju bli löjligt..
Tur att jag inte var så hypad på just rankad wz, men surt för dem som var...
Skäms BW..
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Nu har jag inte vart inne på länge i spelet, men det verkar ju som att det har tappat en massa prenumeranter "redan". Antar väl iofs att spelet går med vinst fortfarande. Men trots allt är det kanske ett litet tecken på att MMO guldåldern är över. Dessa spel är alltid som bäst innan de släpps. Detta spel fick ju dessutom höga betyg men trots allt är inte folk intresserade. (Tror dock på överbetyg från Gamereactors sida, deras recensenter är ju trots allt vanliga dödliga de med)
  • 0
Jahapp, nu är 1.2 släppt. Vad säger ni?

Jag har inte hunnit testa så mycket men nya PvP-banan var rolig...och möjligheten att anpassa layouten hur man vill var också ett stort plus, även de olika default-alternativen som BioWare gjort. Mycket lättare att se hur mycket HP man har och det underlättare i speciellt warzones.

Tråkigt att man inte kunde justera färgen på kompanjonens utrustning. Det är oftast han eller hon som ser ut som en pajas.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
En oförberedd patch igår för att fixa de problem som uppstod när 1.2 släpptes, och BW bjussar på 30 dagars speltid till de som nått level 50 eller legacy level 6, not bad!
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Mm, det var bra. Det har varit för mycket skit i spelet nu ett bra tag.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Loggade in och spanade in alla nya PvP och PvE sets, sen loggade jag ut.
  • 0
Jag spelar alltid MMORPG för rollspelandets skull. Har inte lirat på ett tag nu och lär väl vänta tills mer quests och planeter kommer i en eventuell expansion.
  • 0
Finns väl ingen spelare här som gått miste om det nya World Eventet som pågår i swtor just nu! En Rakghoul pest som spridit sig över universumet och verkar ha kommit från en kraschat rymdskepp på tatooine.

Sådana här grejer är just en av de grejer swtor behövde enligt mig, det fick servrarna att kännas lite mer levande igen. Det tillkom endel nya quests på tatooine som har med Rakghoul pesten att göra, verkligen roligt och intressant!

Kudos till Bioware för det här!
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Det ända som sög med 1.2 var det nya endgame gearet.
  • 0
Suck, man hinner inte ens tanka spelet förrän det uppstår problem.

Okej, har fått en invite till trial av en kompis och tillslut kommit till delen då man får ett verification-mail.

Jag trycker på knappen och vad händer? Jo; "Page not found. This page is not available. This may be because you are currently not logged in."

Så jag försöker logga in, men då uppmanar den till "VALIDATE ACCOUNT".

tl;dr. Jag kan inte logga in för jag har inte verifierat och jag kan inte verifiera för att jag inte har loggat in.

edit:
http://www.swtor.com/support/helpcenter/2001
Löste det.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Dark Xion:
Kudos till Bioware för det här!
Ja, det här var sannerligen roligt.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Vilka här spelar fortfarande och vilken server är de flesta på? Är det fortfarande Bloodworthy som det finns många svenskar på?

Tillagt 2012-08-04 12:17:
Ah, Bloodworthy är låst såg jag nu.
Någon Server som folk kan rekommendera?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Vilka här spelar fortfarande och vilken server är de flesta på? Är det fortfarande Bloodworthy som det finns många svenskar på?

Tillagt 2012-08-04 12:17:
Ah, Bloodworthy är låst såg jag nu.
Någon Server som folk kan rekommendera?


Finns bara 1 Engelsk PvP, PvE osv server. Spelet är dött.
  • 0
Citerar Humanisten:
Vilka här spelar fortfarande och vilken server är de flesta på? Är det fortfarande Bloodworthy som det finns många svenskar på?

Tillagt 2012-08-04 12:17:
Ah, Bloodworthy är låst såg jag nu.
Någon Server som folk kan rekommendera?


Tomb of Freedom nadd, The red eclipse.
  • 0
Citerar serspower:
Tomb of Freedom nadd, The red eclipse.


Har en Jedi Knight vid namn Adaell på Tomb of Freedon Nadd nu.

Tillagt 2012-08-04 14:44:
Citerar JohnnyK:
Finns bara 1 Engelsk PvP, PvE osv server. Spelet är dött.


Finns faktiskt hela 2 PVE-servrar på engelska
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Rova
  • Rova
Som Bounty Hunter, hur hög jäkla level måste man ha för att klara av Vereta Fraabaal i family cleansing?!
Glorp.
  • 0
Skaffa spelet idag men kommer fucking inte in!!!!!!!
"I've made a huge mistake
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!