Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


39 kommer inte att vara med i spelet av det jag sett hittills.

Jag kan säga att det blir allt som BF2 skulle varit och bra mycket mer! med underbar grafik både tekniskt och design.

Kan faktiskt inte säga mycket men räkna med officiell info inte så långt in på 2009.
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Itachi:
Angående flygplan och andra fordon så skulle jag tycka att det var skoj om man kunde låsa upp fordon, som ingen annan kan använda om de inte själv låst upp det. Om det t.ex står ett flygplan på flygfältet och du hoppar in i det så blir det för dig ett något av de flygplanen som du valt att låsa upp och spela med.


Jepp, bra idé. Då kan nybörjarna få spela med dåliga plan som JAS-39 Gripen medan lite mer rutinerade spelare kan spela med F-15, MIG och Raptor-plan istället.
  • 0
Citerar Logos:
Jepp, bra idé. Då kan nybörjarna få spela med dåliga plan som JAS-39 Gripen medan lite mer rutinerade spelare kan spela med F-15, MIG och Raptor-plan istället.


Jag skulle inte gilla att fordon på slagfältet helt plötsligt skulle transformeras om. Däremot så skulle jag inte ha mycket emot om flygplanen på vissa banor bara skulle kunna användas av folk som var av en viss rang eller liknande.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Logos:
Citerar Itachi:Angående flygplan och andra fordon så skulle jag tycka att det var skoj om man kunde låsa upp fordon, som ingen annan kan använda om de inte själv låst upp det. Om det t.ex står ett flygplan på flygfältet och du hoppar in i det så blir det för dig ett något av de flygplanen som du valt att låsa upp och spela med.

Jepp, bra idé. Då kan nybörjarna få spela med dåliga plan som JAS-39 Gripen medan lite mer rutinerade spelare kan spela med F-15, MIG och Raptor-plan istället.


Nej usch fyfan vad hemskt. Sämsta idé någonsin. Fyfan vad fult det hade sett ut om man sätter sig i ett plan och sen förvandlas det till det plan man vill ha... Sen att ge spelarna som redan är bra fler fördelar gör det bara obalanserat.
  • 0
Det fanns en viss sarkasm i "Jepp, bra idé".
  • 0
Citerar Logos:
Det fanns en viss sarkasm i "Jepp, bra idé".


Du skulle förtydligat det.
  • 0
Nu när alla tjatar om flygplan. HATAR spelare som bara står vid flygplanen och väntar.... Patetiskt om jag får säga det.
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar Calle92:
Nu när alla tjatar om flygplan. HATAR spelare som bara står vid flygplanen och väntar.... Patetiskt om jag får säga det.


Ja, det är störande. Att man försöker få ett alldeles i början av en spelomgång är förståeligt, men inte att man står där i en jäkla halvtimme för det.
  • 0
Citerar Logos:
Då kan nybörjarna få spela med dåliga plan som JAS-39 Gripen medan lite mer rutinerade spelare kan spela med F-15, MIG och Raptor-plan istället.


Du och din förakt mot Gripen.

Citerar Calle92:
Nu när alla tjatar om flygplan. HATAR spelare som bara står vid flygplanen och väntar.... Patetiskt om jag får säga det.


*känner mig skyldig*
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Haha, jag hoppas iallafall att de har något som stoppar det i den tredje delen.
Another Kind Of Hero
  • 0
Ett sätt att inte bjuda in till det i alla fall är ju att inte införa någon form av kösystem till fordonen. Då lär halva laget stå och vänta på flygplan och helikoptrar.
  • 0
Det skulle kunna vara den mest högst flygplansrang i varje lag som får köra flygplan. ?
Another Kind Of Hero
  • 0
Friendsystem i spelet och jag är nöjd.


Sjukt att det inte finns i 2:an.
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
Citerar Calle92:
Det skulle kunna vara den mest högst flygplansrang i varje lag som får köra flygplan. ?

Så sitter den där nybörjaren som aldrig får ett flygplan på grund av att högrangarna tar dem hela tiden. Tråkigt, tycker jag.

Tycker att det funkar bra som det är nu, med att först till kvarn tar dem. Det som skulle kunna förbättras vore en "no punish"-zon över hela startfältet, det är det mest frustrerande som finns när så snorungar ställer sig framför planet för att de själva inte fick det, och sedan ger en minuspoäng för att man kör iväg.
  • 0
Alltså ett B-52 skulle kräva en "Flyplats" som täcker halva kartan..skämt åsido.
Med rätta "teamworket" skulle det här planet ge stort övertag...
Eller ett AC-130 Spectre med 105mm,bomber o.s.v
  • 0
Jag tycker att man borde få välja hur ens gubbe ska se ut, man ska kunna välja allt, kläder, tattueringar, ursprung osv. Sen när man går in i en match borde man få välja om man vill vara med i flottan, luftburna, infanteri, flygvapnet och så.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Citerar Calle92:
Det skulle kunna vara den mest högst flygplansrang i varje lag som får köra flygplan. ?


Haha. Väldigt dålig idé hörru.
  • 0
Citerar TheDante:
Jag tycker att man borde få välja hur ens gubbe ska se ut, man ska kunna välja allt, kläder, tattueringar, ursprung osv. Sen när man går in i en match borde man få välja om man vill vara med i flottan, luftburna, infanteri, flygvapnet och så.


Kläder låter bra, dock så låter ursprung som en ehm "värdelös" idee för vem bryr sig om någon annans ursprung/historia. Man vill ju bara skjuta folk.
  • 0
Citerar TheDante:
när man går in i en match borde man få välja om man vill vara med i flottan, luftburna, infanteri, flygvapnet och så.


Ganska bra faktist. Med ett särskilt antal platser per klass. Och ett suveränt kickingsystem för dem som inte sköter sig. Genom Teamkilling, Blocking, allmänt störiga spelare som inte gör annat än klagar. Osv.
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar -Jonte-:
Kläder låter bra, dock så låter ursprung som en ehm "värdelös" idee för vem bryr sig om någon annans ursprung/historia. Man vill ju bara skjuta folk.


Andra bryr sig såklart inte, men man själv gör det. Tycker det lät som en bra idé.

Hoppas flygningen blir som i BF2 - lätt att lära sig men svårt att bemästra. Vill inte ha någon inbyggd uberrealistisk flygsimulator, men det ska inte vara för lätt heller. Som i BF2, något svårare kanske.
  • 0
Ja Bf spelen är riktigt lätt att flyga plan i, jag kan flyga i princip allt, men jag är inte superbra som vissa andra är och kan ta hur många kills som helst i ett flygplan.
Another Kind Of Hero
  • 0
Man kan tycka att vem som helst kan sätta sig och få 50 kills i ett flygplan i BF2, men så är det verkligen inte. Jag har över 160 flygtimmar och börjar visserligen bli riktigt bra på det, men det händer fortfarande ibland att det finns folk på servern som äger ut mig på alla sätt, trots att de sitter i ett betydligt sämre flygplan (F-35 Joint Strike Fighter).
  • 0
Yeeeeeeeees. Äntligen är det bekräftat! Nu skall detta förbokas från Webhallen så snart det finns tillgängligt.
I Like!!1
  • 0
Ser ut som att en Battlefield veteran får ta på sig kängorna igen.
Tjena fan
  • 0
Citerar World_of_Games:
Ser ut som att en Battlefield veteran får ta på sig kängorna igen.


Agree.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!