Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Logga in medlem
amigo

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
Välj forum
Sök forum
Tråd:

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~

Antal inlägg: 18286
icepepsii
Citerar World_of_Games:
Ser ut som att en Battlefield veteran får ta på sig kängorna igen.

Agree.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
LtParker
Härligt!

BF3, med denna lilla ryktesinformationen som släpptes för några år sen så står det 2 spelabara fraktioner, Nato och MEC, skulle förvåna mig om inte USMC är med igen.

Skulle och kunna tänka mig en rysk fraktion. Alltså 4st totalt.

2 fraktioner som slåss för fred och demokratin medans Ryssland och MEC för ja vad dem nu slåss för..:p

Hoppas fordonssytemet,teamworket och squad systemet utvecklas ytterliggare eftersom att sitta 5/6 st i en HMMWW och få massa poäng är bland det roligaste som man kan göra i BF2.

Angånde planen,
US: F-15,F-25,Thunderbolt(?)
Nato: Eurofighter,JAS 39 Gripen(Används väl av många Nato länder?)
MEC: -
Ryssland: MiG:s

Allt för mig
knoe1
Detta skulle kunna bli mitt drömspel!
"You did good son, you did good"
The_gunners
Ska köpa en monsterdator när detta kommer.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
same486
Någon som vet vilken spelmotor dom kommer använda?
"I'll glitch on your mom"
Twisp
Citerar same486:
Någon som vet vilken spelmotor dom kommer använda?

Skulle nog satsa på att dem använder en uppgraderad version av Frostbite. Tror inte att DICE vill spendera några miljoner på att utveckla en helt ny ännu.
Fuck yeah!
The_gunners
Jag längtar som fan. Ge mig!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
Alex09
Några trailers än ?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
knoe1
Citerar Alex09:
Några trailers än ?

Spelet är inte officiellt utannonserat än.
The_gunners
Citerar knoe1:
Citerar Alex09:
Några trailers än ?

Spelet är inte officiellt utannonserat än.

Dem har dock sagt att det är på gång.
knoe1
Citerar The_gunners:
Dem har dock sagt att det är på gång.

Det var väll en EA anställd som råkade säga lite mer än han fick.

Spelet är ju helt klart under utvecklingen, det kan vi ju spika upp.
same486
På sätt och vis hoppas jag inte att DICE använder Frostbite motorn. En stor del v BF, för mig iaf, är moddar, och jag är inte säker på om Frostbite motorn är särkild lätt moddad.
"I'll glitch on your mom"
Vapendragaren
Nu är det officiellt!

Köper man Limited Edition av kommande Medal of Honor så får man förtur till betan som börjar 2011, ska införskaffas.

Källa: http://xbox360.ign.com/articles/110/1109659p1.html
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
van_ished
tycker inte om sånt... alla borde få del av kakan
har internet kommit för att stanna eller som man också kan se det har jag stannat vid internet för att komma
Axelorio
Inte vidare förtjust i att det även görs till konsol framförallt...
History will be kind to me, because I intend to write it
Logos
Citerar Vapendragaren:
Köper man Limited Edition av kommande Medal of Honor så får man förtur till betan som börjar 2011, ska införskaffas.

Tack för nyheten!
PSN och XBL: BoyeNeE
smoothedahustla
Jag har förbokat mitt MoH på Gamestop. Får väl se när jag hämtar ut det om det är limited eller vanliga^^ För när jag förbokade RDR på Game så trodde jag att det bara var den vanliga versionen, men sen gav snubben mig Limited Edition, and I was like
@Smoothiver. Spelmolnet.nu
Vapendragaren
Citerar Axelorio:

Håller med, men så länge det blir som Bad Company 2 fast med 64 spelare, flygplan och lite mindre buggar så kommer det bli grymt tror jag.

Citerar Logos:
Tack för nyheten!

Varsågod.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
aroon
Jag var inte helt säker på att jag skulle köpa Medal of Honor. Nu är det bestämt. Riktigt trevligt också att det kommer till konsol, då slipper jag köpa ny dator.
smartjag33
Citerar smoothedahustla:
För när jag förbokade RDR på Game så trodde jag att det bara var den vanliga versionen, men sen gav snubben mig Limited Edition, and I was like

Alla som köpte RDR den första veckan fick Limited Edition till samma pris som vanliga. Det fanns ingen direkt samlarutgåva av RDR, eftersom att den kostade lika mycket som vanliga. Det är annorlunda med MOH, där finns det en vanlig samlarutgåva med ett högre pris, så förvänta dig inte att få en dyrare utgåva än den du bokat.

Krångligt skrivet, men jag tror du fattar.
TB the gr8 n3rd
Citerar van_ished:
tycker inte om sånt... alla borde få del av kakan

De har inte plats för att alla ska ta del av kakan.
Tänk på att de behöver sätta upp servrar, och sånt är dyrt, så de kan bara ha ett begränsat antal platser.

Fett bra grej dock, tur som fan att jag läste o_O

Måste köpa limited helt helt enkelt ^^
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
ChrizZz
Moderator
Citerar Axelorio:

Inte speciellt konstigt då konsolversionerna antagligen sålt sjukt mycket mer.
Playing since ´93. Gamer since ´99. On Gamereactor.se since ´04.
Aaandy
Moderator
Tycker de borde porta Battlefield 3 till konsol, inte tvärtom.
Swe 08
Hm, är det värt att köpa MoH för betan? Av det lilla jag spelat så var MoH ganska värdelöst.
Aaandy
Moderator
Citerar Swe 08:
Hm, är det värt att köpa MoH för betan? Av det lilla jag spelat så var MoH ganska värdelöst.

Man måste köpa spelets specialutgåva.
Skriv ett inlägg

För att diskutera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Omröstning Vad tycker du om Xbox One hittills?
  • 5% Grymt imponerad
  • 21% Känns ganska lovande
  • 26% Hade hoppats på mer
  • 43% En besvikelse
  • 5% Va, har den visats?
Resultat
Zime: Tack zwqase! Grymt!Följ
2013-05-22 22:50
The Vision: #111 | Journey - GR-bandets tredje låt blir mitt senaste musiktips http://www.gamereactor.se/blog/The+Vision/551901Följ
2013-05-22 21:32
Sparda: 14 årig tjej lirar Van Halens Eruption http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rV6SmY04WdEFölj
2013-05-22 21:12
KentaKobbe Jr: Onsdag betyder nya serietidningar! Vilka ser du fram emot? http://www.gamereactor.se/blog/KentaKobbe+Jr/552111/Följ
2013-05-22 21:00
AG Jati: Nu skriver jag förmodligen endast strunt på min blogg. Du har blivit varnad!Följ
2013-05-22 20:28
zwqase: Betala vad du vill för Alan Wake och Alan Wake's American Nightmare: http://www.humblebundle.com/weeklyFölj
2013-05-22 20:07
NoFanboy: Vi borde inte straffa invandrare överhuvudtaget, det är rasistiskt!Följ
2013-05-22 20:04
putterman: Jag ger er världens åttonde vackraste kvinna! http://www.gamereactor.se/blog/putterman/551991/Följ
2013-05-22 18:39
YumeLord: På Instagram heter jag: fabianthelord. Följ mig gärna!Följ
2013-05-22 18:28
whatsyourname13: Metro last light är...Bra!Följ
2013-05-22 16:41
Aaandy: Var hittar man vinnarna?Följ
2013-05-22 15:31
Kufuffin: McPetter vart en av vinnarna, stort grattis käre chefsredaktör!Följ
2013-05-22 15:08
Airosisme: Jag ska då ta och köpa mig en Mcpetter!Följ
2013-05-22 14:11
nilazz: Grattis till Petter vart vinnare #4 i MyBurger tävlingen! Nu ser vi fram emot att äta en McPetter inom en snar framtid.Följ
2013-05-22 14:04
Alex09: Positivt för PC marknaden åtminstone! Nu har vi ingen anledning att köpa Xbox One och kan istället lägga pengarna på nya PC komponenterFölj
2013-05-22 12:53
5murfen: Äntligen klar med C-uppsatsen, nu ska här softas!Följ
2013-05-22 12:25
Bjorvy: Bara jag som tänker på Nintendo Revolution när jag ser Xbox One?Följ
2013-05-22 10:12
maaden: Catherine är grymt läckert ^o^Följ
2013-05-22 10:10
AG Jati: Jag gillar verkligen hur underbart dålig "Stockholmsnatt" är. Så dålig att den blir mästerlig.Följ
2013-05-22 09:57
Alex09: En sån period igen... Somnar 3 på natten och vaknar kl 6 klarvaken.Följ
2013-05-22 07:43
Epix: swemarzipan: Nej den såg ju jättebra ut! Om det blir en ny konsol för mig blir det en Xbox One. Anars har jag ju bara haft mitt 360 så längeFölj
2013-05-22 07:23
zwqase: Avgift för begagnade spel på XOne: http://majornelson.com/2013/05/21/xbox-one-and-used-games/Följ
2013-05-22 01:25
Noire: Man kan ju inte annat än att älska musiken i Silent Hill 2! Underbar!!!Följ
2013-05-22 00:40
Tribe: Ett nytt PGR till Xbox One känns onekligen lockande, även om det känns som att konsoler håller på att utvecklas till PC:s med joysticks...Följ
2013-05-22 00:19
Sällskapet: Hej se på mig!Följ
2013-05-21 22:23
BETA +