Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Härligt!

BF3, med denna lilla ryktesinformationen som släpptes för några år sen så står det 2 spelabara fraktioner, Nato och MEC, skulle förvåna mig om inte USMC är med igen.

Skulle och kunna tänka mig en rysk fraktion. Alltså 4st totalt.

2 fraktioner som slåss för fred och demokratin medans Ryssland och MEC för ja vad dem nu slåss för..:p

Hoppas fordonssytemet,teamworket och squad systemet utvecklas ytterliggare eftersom att sitta 5/6 st i en HMMWW och få massa poäng är bland det roligaste som man kan göra i BF2.

Angånde planen,
US: F-15,F-25,Thunderbolt(?)
Nato: Eurofighter,JAS 39 Gripen(Används väl av många Nato länder?)
MEC: -
Ryssland: MiG:s

Allt för mig
  • 0
Detta skulle kunna bli mitt drömspel!
"You did good son, you did good"
  • 0
Ska köpa en monsterdator när detta kommer.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Någon som vet vilken spelmotor dom kommer använda?
"I'll glitch on your mom"
  • 0
Citerar same486:
Någon som vet vilken spelmotor dom kommer använda?


Skulle nog satsa på att dem använder en uppgraderad version av Frostbite. Tror inte att DICE vill spendera några miljoner på att utveckla en helt ny ännu.
Fuck yeah!
  • 0
Jag längtar som fan. Ge mig!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Några trailers än ?
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Några trailers än ?



Spelet är inte officiellt utannonserat än.
"You did good son, you did good"
  • 0
Citerar knoe1:
Citerar Alex09:
Några trailers än ?



Spelet är inte officiellt utannonserat än.

Dem har dock sagt att det är på gång.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Dem har dock sagt att det är på gång.



Det var väll en EA anställd som råkade säga lite mer än han fick.

Spelet är ju helt klart under utvecklingen, det kan vi ju spika upp.
"You did good son, you did good"
  • 0
På sätt och vis hoppas jag inte att DICE använder Frostbite motorn. En stor del v BF, för mig iaf, är moddar, och jag är inte säker på om Frostbite motorn är särkild lätt moddad.
"I'll glitch on your mom"
  • 0
Nu är det officiellt!

Köper man Limited Edition av kommande Medal of Honor så får man förtur till betan som börjar 2011, ska införskaffas.

Källa: http://xbox360.ign.com/articles/110/1109659p1.html
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
tycker inte om sånt... alla borde få del av kakan
har internet kommit för att stanna eller som man också kan se det har jag stannat vid internet för att komma
  • 0
Inte vidare förtjust i att det även görs till konsol framförallt...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Vapendragaren:
Köper man Limited Edition av kommande Medal of Honor så får man förtur till betan som börjar 2011, ska införskaffas.


Tack för nyheten!
  • 0
Jag har förbokat mitt MoH på Gamestop. Får väl se när jag hämtar ut det om det är limited eller vanliga^^ För när jag förbokade RDR på Game så trodde jag att det bara var den vanliga versionen, men sen gav snubben mig Limited Edition, and I was like
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Axelorio:
Inte vidare förtjust i att det även görs till konsol framförallt...


Håller med, men så länge det blir som Bad Company 2 fast med 64 spelare, flygplan och lite mindre buggar så kommer det bli grymt tror jag.

Citerar Logos:
Tack för nyheten!


Varsågod.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0
Jag var inte helt säker på att jag skulle köpa Medal of Honor. Nu är det bestämt. Riktigt trevligt också att det kommer till konsol, då slipper jag köpa ny dator.
  • 0
Citerar smoothedahustla:
För när jag förbokade RDR på Game så trodde jag att det bara var den vanliga versionen, men sen gav snubben mig Limited Edition, and I was like


Alla som köpte RDR den första veckan fick Limited Edition till samma pris som vanliga. Det fanns ingen direkt samlarutgåva av RDR, eftersom att den kostade lika mycket som vanliga. Det är annorlunda med MOH, där finns det en vanlig samlarutgåva med ett högre pris, så förvänta dig inte att få en dyrare utgåva än den du bokat.

Krångligt skrivet, men jag tror du fattar.
  • 0
Citerar van_ished:
tycker inte om sånt... alla borde få del av kakan

De har inte plats för att alla ska ta del av kakan.
Tänk på att de behöver sätta upp servrar, och sånt är dyrt, så de kan bara ha ett begränsat antal platser.

Fett bra grej dock, tur som fan att jag läste o_O

Måste köpa limited helt helt enkelt ^^
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Axelorio:
Inte vidare förtjust i att det även görs till konsol framförallt...


Inte speciellt konstigt då konsolversionerna antagligen sålt sjukt mycket mer.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Tycker de borde porta Battlefield 3 till konsol, inte tvärtom.
  • 0
Hm, är det värt att köpa MoH för betan? Av det lilla jag spelat så var MoH ganska värdelöst.
  • 0
Citerar Swe 08:
Hm, är det värt att köpa MoH för betan? Av det lilla jag spelat så var MoH ganska värdelöst.


Man måste köpa spelets specialutgåva.
  • 0
Är det en attentionwhore jag skådar? Räcker det inte med att skriva nazistiska saker i alkoholtråden?

Hans inlägg är visst borta nu, bra att någon tog bort det.
Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!