Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Trist att man missar ett sådant här spel på grund av DICE's programmerare som inte alls gör ett bra jobb på att debugga sina spel. Frysbuggen fanns på senaste MoH, så då bör den även existera på BF3. Tror dock att det är DICE som lägger för lite resurser på det och programmerarna får inte tid till att få spelen att fungera helt enkelt.

Sedan ignoreras problemen också.

Nej, BF3 verkar bli skitbra, men synd att jag och många andra inte kommer kunna köra det.
  • 0
Så bara för att spelet fryser sig ibland kan folk inte spela det?:X Sen är det ju ganska självklart att de inte lade ner särskilt mycket tankekraft eller tid på MoH, tror de tar BF3 MYCKET seriösare. Fast frysbuggar är väl aldrig okej å andra sidan. Men att folk inte kommer kunna spela det är väl en överdrift.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
håller med zodihax här, tror de kommer lägga ner mycket mer tid och energi på BF3. MOH var nog mest för att få lite snabba cash De vet att om de failar med BF3 kommer många spelare överge dem...
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
De vet att om de failar med BF3 kommer många spelare överge dem...


BC2 hade samma problem, så jag har redan övergett dem.
  • 0
Aja, en mindre spelare kan de nog klara sig utan ändå.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Är inte BF3 Bad company 2 vietnam expansionen?
  • 0
Citerar micke_1993:
Trist att man missar ett sådant här spel på grund av DICE's programmerare som inte alls gör ett bra jobb på att debugga sina spel. Frysbuggen fanns på senaste MoH, så då bör den även existera på BF3. Tror dock att det är DICE som lägger för lite resurser på det och programmerarna får inte tid till att få spelen att fungera helt enkelt.

Sedan ignoreras problemen också.

Nej, BF3 verkar bli skitbra, men synd att jag och många andra inte kommer kunna köra det.


BF3 bygger på en annan motor med en förfinad cooking-process, vilket gör att de då slipper de problemen som BC2 drogs med. Bara för att du hade problem med BC2 så verkar det som att du har gått ut på något sorts heligt korståg mot DICE.
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Citerar psIII:
Är inte BF3 Bad company 2 vietnam expansionen?


eeeh, nej. BF3 är ett helt fristående spel.
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Citerar psIII:
Är inte BF3 Bad company 2 vietnam expansionen?


eeeh, nej. BF3 är ett helt fristående spel.
För att har MOH edition och jag hade en lapp därinne och den sa beta test BF3. To play it you need BF BC2. Så det är nog expansionen som dom kallar för BF3 vilket är big scam.
  • 0
Citerar psIII:
För att har MOH edition och jag hade en lapp därinne och den sa beta test BF3. To play it you need BF BC2. Så det är nog expansionen som dom kallar för BF3 vilket är big scam.


De kallar inte BC2 Vietnam för BF3. Om det står så står det fel. Man behöver bara MOH limited edition för betan.

http://www.medalofhonor.com/battlefield3

Aztec: wtf?
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar psIII:
Citerar filleeeh:Citerar psIII:
Är inte BF3 Bad company 2 vietnam expansionen?


eeeh, nej. BF3 är ett helt fristående spel.För att har MOH edition och jag hade en lapp därinne och den sa beta test BF3. To play it you need BF BC2. Så det är nog expansionen som dom kallar för BF3 vilket är big scam.


Wtf? Troll?

Och Aztec: Wtf?
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar psIII:
För att har MOH edition och jag hade en lapp därinne och den sa beta test BF3. To play it you need BF BC2. Så det är nog expansionen som dom kallar för BF3 vilket är big scam.


Du behöver BC2 för att starta betan, samma med Reach - ODST. Ett sätt att tjäna lite extra pengar.
  • 0
Citerar aroon:
Du behöver BC2 för att starta betan


Måste säga att de döljt det väl, har letat info om betan och har inte sett det nånstans Känns lite surt att behöva köpa 2 spel bara för att prova en beta isåfall =/
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Måste säga att de döljt det väl, har letat info om betan och har inte sett det nånstans Känns lite surt att behöva köpa 2 spel bara för att prova en beta isåfall =/


Det är inte bara för att pröva en Beta. Det är för att uppleva decenniets största händelse.
  • 0
Citerar aroon:
Det är inte bara för att pröva en Beta. Det är för att uppleva decenniets största händelse.


Svårt att säga mot det Fast när det kommer till kritan är det bara en beta - hur awesome den än kommer bli. Skulle gärna va med, men har inte råd med MOH
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar filleeeh:
Svårt att säga mot det Fast när det kommer till kritan är det bara en beta - hur awesome den än kommer bli. Skulle gärna va med, men har inte råd med MOH


Oroa dig inte! Vi skriver intryck senare.
  • 0
Citerar aroon:
Oroa dig inte! Vi skriver intryck senare.


det uppskattas
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar IngeNalls:
BF3 bygger på en annan motor med en förfinad cooking-process, vilket gör att de då slipper de problemen som BC2 drogs med. Bara för att du hade problem med BC2 så verkar det som att du har gått ut på något sorts heligt korståg mot DICE.


Problem uppstår, anledningen till mitt "heliga korståg" är att de ignoreras och hur kan jag vara säker på att BF3 fungerar? Fungerar det inte är det ju 400kr bortkastade, då det ej existerar något sätt att få tillbaka pengarna. Eller var bör man vända sig egentligen? Supporten svarar inte i alla fall. Är det ARN eller, bra att veta om jag köper BF3.
  • 0
Citerar micke_1993:
Fungerar det inte är det ju 400kr bortkastade, då det ej existerar något sätt att få tillbaka pengarna.


Du kan ju byta in det på GAME.
  • 0
Citerar aroon:
Du kan ju byta in det på GAME.


PC-verran så nope.
  • 0
Citerar micke_1993:
PC-verran så nope.


GAME tar emot PC-spel. Iaf gjort det förut.
  • 0
Citerar micke_1993:
Citerar IngeNalls:BF3 bygger på en annan motor med en förfinad cooking-process, vilket gör att de då slipper de problemen som BC2 drogs med. Bara för att du hade problem med BC2 så verkar det som att du har gått ut på något sorts heligt korståg mot DICE.

Problem uppstår, anledningen till mitt "heliga korståg" är att de ignoreras och hur kan jag vara säker på att BF3 fungerar? Fungerar det inte är det ju 400kr bortkastade, då det ej existerar något sätt att få tillbaka pengarna. Eller var bör man vända sig egentligen? Supporten svarar inte i alla fall. Är det ARN eller, bra att veta om jag köper BF3.


Har väldigt svårt att tro att spelet är helt ospelbart för dig, verkar ju inte vara några andra med samma problem.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Om jag ska skaffa BF 3 till PC, så måste jag skaffa Windows 7
Evil Is Back
  • 0
Citerar zodihax:
Har väldigt svårt att tro att spelet är helt ospelbart för dig, verkar ju inte vara några andra med samma problem.


Då var det ju den här lilla piken med att det finns en tråd på 270sidor som hanterar problemet. Den låstes utan motivering också, konstigt, eller? Nej, inte konstigt, kapitalistisk censur kallar jag fenomenet.

Tråden: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4035/380660.page

Men återigen, var ska man vända sig om man ska ha pengarna tillbaka?
  • 0
När startar BF3 betan?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!