Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar oskwish:
När startar BF3 betan?


Finns inget datum än, men det ska vara inom ett år från det att MOH släpptes
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Citerar micke_1993:
Då var det ju den här lilla piken med att det finns en tråd på 270sidor som hanterar problemet. Den låstes utan motivering också, konstigt, eller? Nej, inte konstigt, kapitalistisk censur kallar jag fenomenet.

Tråden: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4035/380660.page


Konstigt Har inte hört några andra mer problem.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar oskwish:
När startar BF3 betan?



Early 2011, så det blir nog någon gång mellan Januari - Mars
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Citerar oskwish:När startar BF3 betan?


Early 2011, så det blir nog någon gång mellan Januari - Mars


Står det det på inviten i MoH? Hade hoppats på lite längre fram faktiskt, vill ha maximal utvecklingstid .
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Hade hoppats på lite längre fram faktiskt, vill ha maximal utvecklingstid


Det gäller att hitta den där balansen mellan utvecklingstid och innehåll - nåt som jag tror BF3 kommer lyckas med

Själv vill jag bara ha spelet NU!
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Enligt Mäki i hans senaste blogg så kommer vi att få se(mest troligt i alla fall) BF3 på VGA som hålls den 11 December av Spike(visas tidigt på morgonen den 12:e december här). Tagga?
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Enligt Mäki i hans senaste blogg så kommer vi att få se(mest troligt i alla fall) BF3 på VGA som hålls den 11 December av Spike(visas tidigt på morgonen den 12:e december här). Tagga?


Om det är så, så ser man med spänning fram emot det! men de lär väll säkert inte visa så mycket. Säkert bara någon slags teaser för att visa att de är på G med det...
  • 0
Citerar zodihax:
Tagga?


Tagga till tusen!
  • 0
Citerar lindellan:
Säkert bara någon slags teaser för att visa att de är på G med det...


Mest troligt, men förhoppningsvis inte .
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
  • oejl
  • oejl
Längtar som tusan till både betan och spelet!
Jollz
  • 0
Citerar zodihax:
http://www.youtube.com/watch?v=ryK5zMuaT9w&feature=pla
yer_e
mbedded !



Vissa detaljer stämmer inte alls med battlefield, och än mindre med battlefield 3 tyvärr, men nån chans finns det la.

Enligt nån sida ska det vara EA som ligger bakom teasern, men det är inte säkert.

Men det är väldigt mass effect liknande, men vissa saker stämmer inte där heller.



äh, tyst
  • 0
Citerar Svenskt ansikte:
Finns det inga bilder på det här skitspelet?

Tillagt 2010-11-30 14:05:
Dice, en gång ett företag skapad av svenskar till svenskar har förvandlats till ett mångkulturellt skräphög som producerar bara skit, med bara ett mål, att tjäna pengar!

Dö, Dice!


The fuck?

Tillagt 2010-11-30 14:26:
Citerar sebban91:
Citerar zodihax:http://www.youtube.com/watch?v=ryK5zMuaT9w&am
p;feature=pla
yer_e
mbedded !


Vissa detaljer stämmer inte alls med battlefield, och än mindre med battlefield 3 tyvärr, men nån chans finns det la.

Enligt nån sida ska det vara EA som ligger bakom teasern, men det är inte säkert.

Men det är väldigt mass effect liknande, men vissa saker stämmer inte där heller.



äh, tyst

Vad är det som inte stämmer med att det skulle vara Battlefield?:
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar Svenskt ansikte:
Finns det inga bilder på det här skitspelet?

Tillagt 2010-11-30 14:05:
Dice, en gång ett företag skapad av svenskar till svenskar har förvandlats till ett mångkulturellt skräphög som producerar bara skit, med bara ett mål, att tjäna pengar!

Dö, Dice!


Är du dum eller, klart dom är ute efter att tjäna pengar. Och dom gör inte skit.

_______________________________________________________
____________

Det som inte stämmer med battlefield 3 är liksom hur det ser, framtidsgrejen, siktet.

Sen berget känns inte battlefield.

mm, jag vet inte.

Men det kanske är battlefield 3 hoppas det.

Kan vara ett nytt SSX också kanske, kanske inte.

hej

Tillagt 2010-11-30 14:53:


Såg på videon igen, och på ett ställe ser det precis ut som när man skickar care-package eller nått i COD.

Om detta tyder på släppa snowboardåkare ifrån helikopter i SSX, eller att det är ljusgranater ifrån battlefield 3(som dom sagt dom ska ha), eller något annat vet jag inte dock.



Tillagt 2010-11-30 14:57:

hahaaha, fasen vad dum jag är

Läste igenom mitt senaste inlägg igen och kollade på helikoptern i videon igen, och den ser precis ut som i Call of Duty, så det kanske är nästa del i call of duty serien som skulle utspela sig i framtiden!

Fast det är säkert bara något jag fick för mig för tillfället.

Men kul id'e eftersom ingen annan verkar tänka på det.
  • 0
Citerar sebban91:
Det som inte stämmer med battlefield 3 är liksom hur det ser, framtidsgrejen, siktet.

Sen berget känns inte battlefield.

mm, jag vet inte.

Men det kanske är battlefield 3 hoppas det.


Håller med. Och just därför tror jag att det är BF3. Tänk på det bara, alla fullpris-spel de släppt sedan BF2(förutom BF: 2142) har ju utspelat sig i nutid, och det är ganska säkert att Bad Company 3 är på gång. Så det känns ganska självklart att de inte kommer att ha nutiden som tids-era till spelet, fast om de har nutid så måste de ändra allt, ganska radikalt. För nutiden har gjorts förr, eller ganska nyligen faktiskt, av DICE i fem år.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
  • oejl
  • oejl
Någon som vet när betan kommer?
Jollz
  • 0
Fråga Chuck Norris, han vet nog.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Citerar sebban91 et som inte stämmer med battlefield 3 är liksom hur det ser, framtidsgrejen, siktet.

Sen berget känns inte battlefield.

mm, jag vet inte.

Men det kanske är battlefield 3 hoppas det.

Håller med. Och just därför tror jag att det är BF3. Tänk på det bara, alla fullpris-spel de släppt sedan BF2(förutom BF: 2142) har ju utspelat sig i nutid, och det är ganska säkert att Bad Company 3 är på gång. Så det känns ganska självklart att de inte kommer att ha nutiden som tids-era till spelet, fast om de har nutid så måste de ändra allt, ganska radikalt. För nutiden har gjorts förr, eller ganska nyligen faktiskt, av DICE i fem år.


Tror verkligen inte att det kommer vara något annat än nutid, möjligtvis att dom hoppar fram några år, men inte så långt att det blir någon större förändring. Jag är i alla fall inte trött på Battlefield 2 konceptet.



Tillagt 2010-12-15 16:16:
Fast visst vore det nice med ett nytt fordon eller nått slags vapen som man aldrig tidigare använt

Men då tänker jag bara på nått litet.

(precis som UAVn i bc2)
  • 0
Nej, asså jag tror inte att det kommer vara i framtiden heller men nån radikal ändring som skiljer det från alla andra moderna FPS-spel tror jag nästan är ett måste. Jag är väl inte direkt trött på moderna FPS-spel heller men skulle vara kul med något nyskapande liksom.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
  • oejl
  • oejl
Hoppas detta spelet är minst lika bra som dom föregående BF-spelen
Jollz
  • 0
En fråga: Eftersom detta kommer till konsol, hur kommer det spelas? Likt Bad Company 2 där det är mellan CoD och BF? Eller ett BF3 med oförstörbara väggar osv?
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
En fråga: Eftersom detta kommer till konsol, hur kommer det spelas? Likt Bad Company 2 där det är mellan CoD och BF? Eller ett BF3 med oförstörbara väggar osv?


De ska ju använda Frostbite 2.0, så förstörelse lär det allt bli. Hur det kommer spelas kan vi ju inte veta ännu då vi inte ens sett hur det spelas till PC.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
De ska ju använda Frostbite 2.0, så förstörelse lär det allt bli. Hur det kommer spelas kan vi ju inte veta ännu då vi inte ens sett hur det spelas till PC.



Okej, kan bli mycket intressant. Detta före alla CoD i framtiden
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Ber till gud att det kommer vara som BF2 fast på ps3. Jag vill SÅ GÄRNA flyga runt o bomba sönder tanks med flygplan och helikoptrar
If it bleeds, we can kill it
  • 0
Citerar orreborre1:
Ber till gud att det kommer vara som BF2 fast på ps3. Jag vill SÅ GÄRNA flyga runt o bomba sönder tanks med flygplan och helikoptrar


Apache på en stor bana med en grym squad
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!