Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


  • oejl
  • oejl
Förhoppningsvis kommer dom att visa något om BF på E3 nu i sommar.
Jollz
  • 0
  • oejl
  • oejl
Citerar Elak Kyckling:
Om det här blir något jävla Bad Company 3 så blir jag ARRRG. Ge mig en värdig uppföljare till Battlefield 2, för megafasicken.


Kan nästan lova dig att Battlefield 3 kommer släppas före BF:BC3.
Jollz
  • 0
  • oejl
  • oejl
Oj, nu fattade jag...
Jollz
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Om det här blir något jävla Bad Company 3 så blir jag ARRRG. Ge mig en värdig uppföljare till Battlefield 2, för megafasicken.


Sant. Längtar till lite mer info kommer.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
De säger ju att vapenstilen ska vara som BC, men banorna som BF2 Perfekt blandning om du frågar mig
If it bleeds, we can kill it
  • 0
Citerar orreborre1:
De säger ju att vapenstilen ska vara som BC, men banorna som BF2 Perfekt blandning om du frågar mig


Så vapenfysiken som BC, också som BC2 eller?

Det låter intressant. Har inte lirat BF2 så mycket.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Så vapenfysiken som BC, också som BC2 eller?


Är väl ingen större skillnad mellan de två spelen. Jag gillar iaf hur vapnen hanteras i BC2, så på den punkten lär jag inte bli besviken.

Vill veta ett datum för när det ska släppas så jag vet på ett ungefär när jag behöver ha köpt en ny dator.
We own your fucking dreams!
  • 0
Battle field 3 borde bara släppas till pc.
Kommer det till konsol kommer de förenkla och göra skiten till ett bad company spel utan tvekan.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Tror också på att BC2-vapnen och BF2-maps blir awesome. Vill verkligen ha storslagna battles med flygplan, anti air-vapen, massa apaches, tanks, båtar. Ja, allt som gör det till ett riktigt jäkla Battlefield!
@SmoothCooperata
  • 0
  • oejl
  • oejl
Vill veta när betan startar! Hoppas verkligen att detta spelet blir minst lika bra som föregående BF-spel.
Jollz
  • 0
Citerar sammiboii:
Battle field 3 borde bara släppas till pc.
Kommer det till konsol kommer de förenkla och göra skiten till ett bad company spel utan tvekan.


Det kommer ju till konsol. Så vi får se hur de löser det. Jag är fundersam över hur det kommer vara till konsol.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
  • oejl
  • oejl
Tror ni att det kommer finnas flygplan i BF3?
Jollz
  • 0
  • I
  • I
Citerar oejl:
Tror ni att det kommer finnas flygplan i BF3?


Kunde man flyga flygplan i tvåan? Jag har inget minne av det...
Ad finem ambulo.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Elak Kyckling:
Göra det? Men ja, det fanns flygplan i BF2.


Okej. Det har jag visst glömt bort.
Ad finem ambulo.
  • 0
  • oejl
  • oejl
Några andra här på GR som också har BF betan?
Jollz
  • 0
Citerar orreborre1:
De säger ju att vapenstilen ska vara som BC, men banorna som BF2 Perfekt blandning om du frågar mig

Låter som BF Play4Free, och det spelet är ungefär lika kul som att äta bajs.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
oejl: Japp, jag har MoH Limited Edition till PC
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Låter som BF Play4Free, och det spelet är ungefär lika kul som att äta bajs.


Fast jag tror de lägger lite mer energi på BF3
Everyone chill the fuck out, I got this!
  • 0
Enligt en som jobbar på DICE visade dom spelet för hans chefs chef, och han blev tydligen helt "mållös" och "kippade efter andan".
  • 0
Vill inte vara en party pooper, men det verkar som om många här i tråden bara skriver random rykten hela tiden utan källhänvisning, skulle vara mycket intressantare om ni kunde bekräfta infon eller nåt.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Låter som BF Play4Free, och det spelet är ungefär lika kul som att äta bajs.


Fast i princip är det ju inte ens DICE som gör Play4Free.
  • 0
  • I
  • I
Citerar aroon:
Fast i princip är det ju inte ens DICE som gör Play4Free.


DICE gjorde däremot BF: Heroes, och det var kul.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar aroon:
Citerar Sentinel Excess:Låter som BF Play4Free, och det spelet är ungefär lika kul som att äta bajs.

Fast i princip är det ju inte ens DICE som gör Play4Free.


Det är ett litet utvecklingsteam på DICE som tidigare gjorde BF: Heroes om jag minns rätt.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
DICE gjorde Heroes, men de gör inte majoriteten av P4F, det gör Easy Studios. Därför är det inte alls konstigt att P4F inte håller samma kvalité som spel från DICE.
  • 0
  • I
  • I
Citerar aroon:
DICE gjorde Heroes, men de gör inte majoriteten av P4F, det gör Easy Studios. Därför är det inte alls konstigt att P4F inte håller samma kvalité som spel från DICE.


Ingen förväntar nog sig att de ska göra det heller.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!