Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

~ Battlefield 3 ~ Officiell tråd ~


Citerar I:
Ingen förväntar nog sig att de ska göra det heller.


Det har jag inte sagt heller.
  • 0
  • I
  • I
Citerar aroon:
Det har jag inte sagt heller.


Jag vet, men jag ville bara poängtera det faktumet.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Jag vet, men jag ville bara poängtera det faktumet.


Precis som jag baara ville poängtera faktumet att förvänta sig att det ska hålla hög kvalité är som att förvänta sig att Mass Effect 3 blir dåligt. Dumt alltså.
  • 0
  • I
  • I
Citerar aroon:
Precis som jag baara ville poängtera faktumet att förvänta sig att det ska hålla hög kvalité är som att förvänta sig att Mass Effect 3 blir dåligt. Dumt alltså.


Mm. Men lite mindre OT: vad vet vi egentligen om BF3? Jag har ingen koll alls...
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
vad vet vi egentligen om BF3?


Att motorn till PC ska vara byggd för 64 bitars operativsystem för bästa prestanda och att man måste ha minst DirectX 10 för att kunna spela det. Så XP är helt uteslutet tills någon moddar spelet.

Utöver lite sån teknisk information så finns det inte så mycket som är värt att veta.
We own your fucking dreams!
  • 0
  • I
  • I
Citerar sirjohnnyking:
Utöver lite sån teknisk information så finns det inte så mycket som är värt att veta.


Det var det jag trodde. Men om det ska släppas i år så borde det snart vara dags att berätta lite mer om det.
Ad finem ambulo.
  • 0
De kommer säkert visa gameplay och annonsera när betan börjar någon gång snart.
We own your fucking dreams!
  • 0
Vaaaaaaaaaaaaaaaad göööööööööööör diiiiiiiiicccccceee..... Börjar verkligen tvivla på att det kommer släppas i år om de inte börjar visa nåt från det strax eller faktiskt utannonserar det på riktigt.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
  • I
  • I
Citerar sirjohnnyking:
De kommer säkert visa gameplay och annonsera när betan börjar någon gång snart.


Det känns inte helt osannolikt att vi får se någonting i februari eller mars, om spelet kommer i år.
Ad finem ambulo.
  • 0
dom senaste rediga informationen kom 2007 om det fortfarande har lika många vapen och fordon som det låvades får tre år sedan är det inget att ora sig för. det kommer att vara en direkt upföljare till battlefield 2. mec mot usmc. här är vidare information. ´´http://www.youtube.com/watch?v=cw92-xvxMMc´´
det enda DICE gjort som jag blivit besvicken på är det nyaste medal of honor multiplayer.

Tillagt 2011-01-22 12:06:
Citerar I:
Citerar sirjohnnyking:
De kommer säkert visa gameplay och annonsera när betan börjar någon gång snart.


Det känns inte helt osannolikt att vi får se någonting i februari eller mars, om spelet kommer i år.
Citerar I:
Citerar sirjohnnyking:
De kommer säkert visa gameplay och annonsera när betan börjar någon gång snart.


Det känns inte helt osannolikt att vi får se någonting i februari eller mars, om spelet kommer i år.

nä det gör det inte för EADICE kommer att släpa information om spelet och visa spelmotorn på GDC11. GDC11 pågår mellan 28 februari och 4 mars.

Tillagt 2011-01-22 12:08:
jag menade nato inte usmc
  • 0
Hoppas det blir anpassat för 64/128 players och inte 24/32 som i Bad Company 2. Skulle va så fett awesome med ett riktigt massivt slagfält
  • 0
Citerar Szreaper:
Hoppas det blir anpassat för 64/128 players och inte 24/32 som i Bad Company 2. Skulle va så fett awesome med ett riktigt massivt slagfält

möjligt men senaste informationen är 3 år gamla och enligt det så ska det vara mer starts kartor urban. vi får allt se på GDC. men den högsta begränsningen har ju varit 64 och det sista battlefield spelet som tillät detta var ju bf2142
  • 0
Enligt en från Dice, följer honom på Twitter, så blev han mållös av gameplay från BF3!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Old news is old, no offense.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Old news is old, no offense.



Död tråd is död, försöker skapa ett samtalsämne.

Så det verkar iaf vara på väg.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Battlefield 3 info i PC Gamer som kommer 1/3.
Evil Is Back
  • 0
Citerar skogis_psp:
Död tråd is död, försöker skapa ett samtalsämne.


Touché. ;)

Citerar HellSpawn:
Battlefield 3 info i PC Gamer som kommer 1/3.


Nice! Står det nåt på deras hemsida om artikeln eller?
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
David Goldfarb via Twitter: "You guys ready for tomorrow? You sure? Really really sure? #BF3"

  • 0
WAT Sweeeet!
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar WaltX:
David Goldfarb via Twitter: "You guys ready for tomorrow? You sure? Really really sure? #BF3"


Niice!
  • 0
Vad ska dom visa imorn då?

Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Vad ska dom visa imorn då?


Det får vi se imorgon
  • 0
Citerar WaltX:
Citerar HellSpawn:Vad ska dom visa imorn då?

Det får vi se imorgon

'
Antagligen en teaser.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Längtar verkligen.
"You did good son, you did good"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!