Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Max Payne 3: Officiell Tråd


Citerar Humanisten:
Skrivet 2012-05-24 14:00
Cit


Tack... men finns risk för dom kommer använda sig av något dom gjort själva... och inte blir servrar
  • 0
Orimligt att alla spel ska vara 20+ timmar. Folk är sjukt kräsna nuförtiden. Är spelet 10+h är det faktiskt väldigt bra, speciellt när det är ett korridorspel där man inte har en massa dötid och fria val.

Men tycker inte att dem behöver slänga in MP i alla spel även om jag förstår varför ($$$). Gillade MP i ME3 men nu i efterhand kunde jag inte bry mig mindre om det ej funnits med för det är väldigt ytligt och onödigt imo.
  • 0
Har fått reda på av rockstar nu att det kommer inte vara servrar.... kommer vara p2p
  • 0
Citerar kaptenmange:
Har fått reda på av rockstar nu att det kommer inte vara servrar.... kommer vara p2p


Works fine for me.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
För dig kanske men för oss som inte orkar spela med en ryss från Sibirien med k24 modem och kunna spela utan att de laggar så
  • 0
Citerar kaptenmange:
För dig kanske men för oss som inte orkar spela med en ryss från Sibirien med k24 modem och kunna spela utan att de laggar så


Jag har aldrig förstått vad alla dessa mardrömsvisioner kommer ifrån. Har spelat P2P-spel på konsol och PC ett bra tag och utsätt väldigt, väldigt sällan för sådana problem när det varit ett bra spel. Med Rockstar har jag dessutom bara haft bra erfarenheter i princip vad gäller deras nätkod. Red Dead Redemption (som utrifrån den info jag hittar har P2P) är typ det spel som jag spelat som typ haft minst latency av alla mina konsolspel då jag jämfört med hur stor fördröjning det är från att man skjuter och en person jag spelar med hör att jag gör det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Tycker att det är synd att de gjorde en sånt annorlunda spel av max payn3. Tyckte att omgivningarna i snön och storstaden fungerade bättre.
  • 0
Snart släpps det. Riktigt sugen, faktiskt, även om Diablo III kommer fortsätta att underhålla mig en lång tid framöver.
  • 0
via mobil

Har spelet igenom kampanjen. Riktigt bra. 10/10.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar korthus:
Tyckte att omgivningarna i snön och storstaden fungerade bättre.


Fast man överlevde tvåan som inte hade någon snö alls. Vintern fanns bara i ettan
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hehe, nu fick jag L.A. Noire till PC via Steam för att jag förköpt Max Payne 3 också
Det blir bara trevligare och trevligare det här.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Efter att ha nu ha spelat igenom kampanjen så måste jag säga att jag är besviken Gryma kontroller och grafik men någonstans på vägen så försvann en stor bit av själen från de första spelen.
  • 0
Har börjat spelat igenom på Hard och där är det inte lätt, en rejäl utmaning
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar Humanisten:
Hehe, nu fick jag L.A. Noire till PC via Steam för att jag förköpt Max Payne 3 också


Aha, det var inget skumt för mig bara alltså. Måste säga att Rockstar har blivit jävligt schysta på senaste tiden, vi fick ju trots allt tre gratis spel för att köpa Max Payne 3.
  • 0
Citerar aroon:
Citerar Humanisten:Hehe, nu fick jag L.A. Noire till PC via Steam för att jag förköpt Max Payne 3 också

Aha, det var inget skumt för mig bara alltså. Måste säga att Rockstar har blivit jävligt schysta på senaste tiden, vi fick ju trots allt tre gratis spel för att köpa Max Payne 3.


Dom vill nog göra allt dom kan för att få PC spelarna att glömma hur stort spelet faktiskt är. En schysst grej att göra, som kompensation får man tre spel samtidigt som deras fanbase ökar. Win win situation.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Dom vill nog göra allt dom kan för att få PC spelarna att glömma hur stort spelet faktiskt är.


Jag förstår inte riktigt folk som klagar på det. Är ert hårddiskutrymme så kärt?
  • 0
Citerar aroon:
Citerar metroid_prime:
Dom vill nog göra allt dom kan för att få PC spelarna att glömma hur stort spelet faktiskt är.


Jag förstår inte riktigt folk som klagar på det. Är ert hårddiskutrymme så kärt?


Jag kommerinte köpa det till PC men om jag hade gjort så hade jag inte brytt mig. Hårddiskarna idag tillräckligt med lagringsutrymme för allt egentligen. Kan inte förstå att folk klagar.
  • 0
Jag bryr mig inte så extremt mycket om hårddiskutrymet. Har liksom 1TB på den ena hårdisken för lagring när jag väl installerat Windows på min SSD så 30+ GB är ingen stor fara, speciellt inte när jag väl skaffat en ännu en hårddisk i sommar.

Jag tror mera att folk är lite... chockade över det utrymme spelet tar. Om vi tar till exempel L.A. Noire till PC så är det 12,5 GB att ladda ner (free roam, lång kampanj, massa dialog), inte ens MMOs är så stora för det mesta så att helt plötsligt få ett linjärt singelplayerspel som tar upp det utrymmet är inte förvånande att det får folk att bli lite misstänksamma eller fundersamma.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som gjort ett GR-crew än?
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag tror mera att folk är lite... chockade över det utrymme spelet tar. Om vi tar till exempel L.A. Noire till PC så är det 12,5 GB att ladda ner (free roam, lång kampanj, massa dialog), inte ens MMOs är så stora för det mesta så att helt plötsligt få ett linjärt singelplayerspel som tar upp det utrymmet är inte förvånande att det får folk att bli lite misstänksamma eller fundersamma.


Det håller jag med om, jag blev också överraskad över hur mycket det tar. Men jag förstår inte folk som aktivt klagar eller till och med avstår från spelet på grund av det.
  • 0
Har någon annan här fått Midnight Club 2?

EDIT:
Ignore it, nu kom jag ihåg varför jag fick spelet.

Citerar aroon:
Det håller jag med om, jag blev också överraskad över hur mycket det tar. Men jag förstår inte folk som aktivt klagar eller till och med avstår från spelet på grund av det.


Inte jag heller. Misstänksamhet I get. Men aktivt klagande... nah. Bitches be crazy
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Har någon annan här fått Midnight Club 2?


Notice: This game does not support Windows 7 or Windows Vista.

Jag är tacksam Rockstar, men kom igen.
  • 0
Citerar aroon:
otice: This game does not support Windows 7 or Windows Vista.

Jag är tacksam Rockstar, men kom igen.


Fast det går att spela. Fick igång det just i 1080p. Det har inget officiellt stöd för nyare operativsystem, men det fungerar ändå verkar det som.

PCWorld-interbju och nya specs för PC-versionen.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/34911/max-payne
-3-pc-new-screens-and-details-plus-exclusive-interview-.html
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Fast det går att spela. Fick igång det just i 1080p. Det har inget officiellt stöd för nyare operativsystem, men det fungerar ändå verkar det som.


Åhå, i så fall.
  • 0
Ni som spela på Xbox360 kan gå med i mitt Crew. Jag lirar ofta max payn multiplayer.
Sök på swe aCaB "All Campers Are Bastards"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!