Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Max Payne 3: Officiell Tråd


Citerar aroon:
Det är riktigt bra. Payne Killer och Gang Wars är en rätt skön omväxling från (Team) Deathmatch.


Dock så hade man gärna haft fler kartor från början även om det ganska snabbt kommer DLC.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Dock så hade man gärna haft fler kartor från början även om det ganska snabbt kommer DLC.


Mjo, det är kanske sant. Eftersom inga av mina kompisar spelar slutade jag spela innan jag tröttnade på kartorna, så jag märkte inte av det något vidare.
  • 0
Är inne på andra kapitlet nu...jag vet inte riktigt.....känns inte riktigt som det där toppspelet jag hade hoppats på.

Striderna erbjuder ju inte direkt någon variation. Känns som att man inte utvecklat konceptet från de två tidigare spelen överhuvudtaget. Har man haft lite drygt 9 år på sig kan jag tycka att det är rimligt att vi får se serien utvecklas. För som det känns nu så är det lite som att spela ett spel från 2003.

Sen kan jag inte riktigt säga att jag diggar presentationen. Varför måste kameran gå ur fokus så att bilden blir helt blurrig? Var väl lite småcoolt de första 5 minuterna men nu är det ju enbart störigt.

Förväntat betyg ifrån mig är nog 6-7/10. Hade förväntat mig betydligt mer ifrån Rockstar. Får hoppas att spelet tar fart snart.
  • 0
Så där ja. Klarade av spelet nu ikväll. Blev snäppet bättre efter de första två kapitlen. En stabil 8:a får det bli.
  • 0
Jag är ännu helt såld nytt dlc gratis augusti med kommer.splde ghost recib för att jag endast kör mp i max payne nu förtiden det är ju fantastiskt bra lite tröligt men när man når level 16 och får tillgpng till hardcore läget så växer det ännu mer lägg till immortalsork på live om ni vill lira.jag kör mest kvällar o nätter
Krieg!!
  • 0
Någon fler som har problem med senaste uppdateringen på Max Payne 3 inte vill starta Social Club?
  • 0
Citerar Miicke:
Någon fler som har problem med senaste uppdateringen på Max Payne 3 inte vill starta Social Club?


Jag hade det också men gick in i installationsmappen för Max Payne 3. Där det en mapp som heter MP3_Installers och i den finns Social Club v1.0.9.7 setup. Kör den så kan det lösa sig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som vet hur man löser problemet med krascher i Windows 8? Kompabilitetsläget fungerar inte för mig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!