Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Max Payne 3: Officiell Tråd


Jag har redan förköpt spelet på Steam. Fick med Max Payne 1 och 2 på köpet.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Måste faktiskt säga att jag tycker att förändringen är en trist sådan. Mörkt snöigt film-noir New York till ett soligt Brasilien? Nja, men trots det så är jag ganska sugen på spelet om jag ska vara ärlig.
Men jag kommer förmodligen inte att köpa det. Inte än på ett tag.

http://www.youtube.com/watch?v=W4OdA-0ao9U&feature=related
Allt var inte deppigt i Max Payne
60% of the Time, It Works Every Time.
  • 0
Citerar pBEAR:
http://www.youtube.com/watch?v=W4OdA-0ao9U&feature=related




Max Payne 2 <3
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag har redan förköpt spelet på Steam. Fick med Max Payne 1 och 2 på köpet.


Då har du något att värma upp med alltså
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar nilazz:
Då har du något att värma upp med alltså


Indeed
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Väldigt schysst erbjudande av Rockstar/Valve måste jag säga.
  • 0
Beställde nyss Nordic Edt. Är en extra MP-bana det enda exlusiva eller?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Sen när har Rockstar gjort oss spelare besvikna med deras spel,`?? Hmm never
Detta spelet kommer vara supergrymmt
  • 0
Lirar för fullt nu. Det är underbart att återse spelvärldens hårdaste snut Miljöbyten och bristande noir-känsla märks... Men det är Rockstar och det regerar! Om andra halvan är ännu bättre så är förväntningarna nådda med råge
  • 0
Hur är grafiken? Får man se något av Sao Paulo? Om det nu är där man är. Statdsvyer etc. Såg sjukt fint ut i en trailer.

Svårt?
  • 0
Hoppades att det skulle ligga något i brevlådan när jag kom hem idag.

Jag blev besviken. Lär väl inte få det förens på fredag. Röd dag imorgon.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Nizyo:
Hur är grafiken? Får man se något av Sao Paulo? Om det nu är där man är. Statdsvyer etc. Såg sjukt fint ut i en trailer.

Svårt?


Fysiken, mellansekvenser och röstskådespelare är top notch. Grafiken kunde varit bättre med upp-poppande objects och knappt några vyer. Det ska bli kul att testa PC-versionen.

Det är ett korridorsspel, om det nu är breda eller smala korridorer spelar ingen roll. Det är antingen On-Rail eller korridor som gäller.

Fast det är kul, jag gillar det. Dock så saknar jag Noir-känslan samt att spelet är sjukligt punishing om man vill leka actionhjälte. Iallafall på Normal. Dessutom, varför man måste spara ammunition i ett spel som Max Payne är beyond me alltså.

Dock är skjutarkänslan bland den bästa som finns.
  • 0
Fan, satt och hoppades djupt och innerligt på att få hem lådan idag.

Blir väl på fredagen man sätter tänderna i den skallige surgubben. Hemskt jobbig väntan. Ser så förbenat bra ut.
  • 0
via mobil

Jädrans vad hajpad jag är (är alltid världens hypemaskin vid nya spelsläpp) ge mig spelet nu! Vi borde starta en GR-Crew.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
via mobil

Jädrans vad hajpad jag är (är alltid världens hypemaskin vid nya spelsläpp) ge mig spelet nu! Vi borde starta en GR-Crew.


Det tycker jag låter som e bra idé!
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar bjooo:
Jädrans vad hajpad jag är (är alltid världens hypemaskin vid nya spelsläpp) ge mig spelet nu! Vi borde starta en GR-Crew.


Det vore skoj, speciellt om någon kunde göra ett schysst emblem.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
via mobil

Skitbra, men ska skaffar ni det till? ;)
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Har fortfarande inte bestämt mig om det ska bli ps3 eller xbox 360 jag ska köpa det, har tyvär en rutten dator så det kommer inte ens på fråga.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
via mobil

Väntar på posten

Tillagt 2012-05-18 09:58:
via mobil

Väntar på posten
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Håller mitt ex i handen nu!

Tillagt 2012-05-18 10:57:
Det här med day-one patchar alltså...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Håller mitt ex i handen nu!

Tillagt 2012-05-18 10:57:
Det här med day-one patchar alltså...


Vart köpte du ditt ex någonstans ?
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Vart köpte du ditt ex någonstans ?


Jag bokade det på CDON.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Fan köpte från electroworld i onsdags. Självklar ska det vara röd dag på torsdagen så inget idag, fan jag som ville spela i helgen.
  • 0
Är på Chapter 4 nu, verkar jäkligt bra än sålänge. Ganska svårt, även på normal. Tror det är för att det var riktigt längesedan man spela ett spel utan health regeneration
  • 0
Citerar Alvaries:
Är på Chapter 4 nu, verkar jäkligt bra än sålänge. Ganska svårt, även på normal. Tror det är för att det var riktigt längesedan man spela ett spel utan health regeneration


Chapter 6 här.

Det är bra, helt klart. Vapenkänslan är helt otrolig, och att sänka någon med en hagelbrakare medans man slänger sig ner för en trappavsats, känns väldigt givande. Svårt är det också, speciellt om man kör free aim.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!