Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Sims 3


Hur långt har Sims generationen kommit denna gången? Från att man spelade The Sims 1 som en besatt på lördagkvällarna till att man nästan fick sig en dödlig chock av lycka när äns gubbar i The sims 2 hade ordentliga fingrar. Nackdelar låg lika med fördelar och dom säger att The Sims 3 ska rocka hela äns bild på det negativa med sims. Jag tvivlar inte på att Maxis och EA Games har lyckats igen att chocka alla Sims fans.

Frågan är då? Vad tycker alla andra?
penx6
  • 0
  • Phip
  • Phip
Tycker att The Sims 3 ser väldigt bra ut. Mycket nyheter och annat skoj.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Det är samma sak igen och de så kallade stora skillnaderna som personligheter är inget speciellt alls som påverkar hela spelupplevelsen.

Ex: Tänk dej det som en grafik uppdatering till The Sims 2!
some ppl are hot some are not.....and im somewere in between!
  • 0
jag har gått från The Sims till The Sims 3 så det är rätt mycket nytt för mej men det jag inte förstått helt är att om det går bara att styra en sims/simsfamiljhushåll i en stad och inte flera hushåll? är rätt störande att man måste göra en ny stad bara för att laga en ny sim man vill spela med.. Eller kan man spela med flera simmar på en stad?
Hej
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Cool_Zed:
Det är samma sak igen och de så kallade stora skillnaderna som personligheter är inget speciellt alls som påverkar hela spelupplevelsen.

Ex: Tänk dej det som en grafik uppdatering till The Sims 2!


Man är ju en stad, Kan gå runt och bli tjock.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Sims 3 är skitkul. Dom har tagit dom gamla delarna och ändrat på dom dåliga och behållit dom bra!
  • 0
Fick The Sims 3 1 dag före sverige releasen, vet ej varför... CDON.com Men det äger
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
  • Wox
  • Wox
Jag tyckte att Sims 3 var hur jävla likt tvåan som helst... Or is that just me?
Är det bara jag som tänker på fiskar?
  • 0
Eh... asså... Hur bygger man hus?

Jag blev tvungen att göra simmar, jag gjorde dom, sen så får jag flytta in i något unket hus. Men jag vill ju bygga! Det är ju det som är roligt med sims. Bygga hus.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Eh... asså... Hur bygger man hus?

Jag blev tvungen att göra simmar, jag gjorde dom, sen så får jag flytta in i något unket hus. Men jag vill ju bygga! Det är ju det som är roligt med sims. Bygga hus.


Flytta in på en tom tomt, fuska till dig pengar och bygg ett stort palats.
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Citerar Hallowed:
Flytta in på en tom tomt, fuska till dig pengar och bygg ett stort palats.

Hur flyttar jag in på en tomt?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Citerar Hallowed:
Flytta in på en tom tomt, fuska till dig pengar och bygg ett stort palats.

Hur flyttar jag in på en tomt?


Som du gjorde när du flyttade in i ett hus, fast istället för ett hus så är det bara en tom tomt som du får bygga eget på.
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Citerar The Vision:
Eh... asså... Hur bygger man hus?

Jag blev tvungen att göra simmar, jag gjorde dom, sen så får jag flytta in i något unket hus. Men jag vill ju bygga! Det är ju det som är roligt med sims. Bygga hus.


Du får göra så att du först flyttar in i ett hus med en familj, och sedan får du gå in i alternativ och klicka på "ändra stad" (vet inte riktigt vart det är någonstans), och därifrån kan du placera ut nya tomter eller ändra på befintliga...
Men fuska inte! Det förtar lite charmen med The Sims...
Life is Soon.
  • 0
Men vafan, har haft spelet sedan realese, men nu funkar inte skivan! God damn it.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Har inte kunnat spela sen jag skaffade Windows 7.

För alternativ fönstret kommer upp o typ en halvsekund och försvinner, så kan inte ändra några inställningar
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
  • Phip
  • Phip
Satsar på att bli rik.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Hur fan skapar man en ny familj? Min syster har det spelet, hon vill skapa en ny familj men varken jag eller hon har kommit på hur man gör. (vi har redan en familj skapad)
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Hur fan skapar man en ny familj? Min syster har det spelet, hon vill skapa en ny familj men varken jag eller hon har kommit på hur man gör. (vi har redan en familj skapad)

Hahahaha! Minns att jag hade jättemycket problem med det också. Var något skit om att byta "neighbourhood" eller något. Minns inte riktigt, minns bara att jag tyckte att de hade gjort det alldeles för komplicerat för en sån enkel sak.
Pwnxorz
  • 0
Har en juävla brandkvinna som har står i mitt hus och har stått där i två dagar, hur får man henne att gå iväg? (att trycka på henne går inte)
  • 0
Visste ni killar att långa sessioner framför Sims kan orsaka huvudvärk, illamående och oönskad graviditet. Läskigt va !
Good Morning Starshine, The Earth Says Hello !
  • 0
Om man köper Ambitions/Drömjobb kan man placera sina egna blanka tomter i sitt existerande kvarter?

Tillagt 2010-09-05 12:55:
Hittade en tråd om att lägga till tomter. Det har lagts till i en spel uppdatering. Kollade mitt spel och det går att lägga till tomter nu även om denna knappen är lite svår att hitta.
  • 0
Någon som spelat detta på PS3 eller 360 och har några åsikter?
Det finns ju ingen recension på konsolversionen här på sidan.
Mmm, Melody...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!