Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fable III (Officiella)


Vi vet alla att Fable III kommer att komma inom en snar framtid så varför inte börja snacka om det. Vad tror du om det kommande spelet, vad vill du ska komma med, när vill du att det ska utspela sig osv. Här snackar vi allså om våra förhoppningar till Fable III och om spelet överhuvudtaget nu före och efter realese.

Fable serien är utvecklad av Lionhead som utöver Fable serien även gjort den hyllade strategi serien Black & White. Första Fable spelet kom höster 2004 medans dess uppföljare Fable II hadde release hösten 2008.

så vad väntar ni på? Börja snacka!
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Citerar icepepsii:
inom en snar framtid


Beror på vad man kallar en snar framtid.

Jag vill ha ett Fable 2 med extra allt. Att man spelar på makt skulle varit kul. Att man får en annan status, exp om man är rik så kan man köpa livvakter och tjänstefolk som sköter hemmet. Vill ha tillbaka kartan !! Gillade aldrig det där ljuset man sprang efter.
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Fable III vill jag gärna att det ska vara buggfri (vilket är en väldigt stor utmaning för lionhead) resten bryr jag mig inte
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Jag tror nästan vi kan få en utanonsering redan detta E3 och sen att spelet kommer till Jul handeln 2010-2011.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
En sak till. Spelet ska vara MYCKET svårare en vad det är idag. Tycker att man ibland tappar motivationen pågrund utav att spelet är så löjligt lätt.
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Jag vill att det ska komma till PS3.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Eddan:
Jag vill att det ska komma till PS3


Då skulle lionheads buggar ta kål på PS3:an (medvetet)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar Eddan:
Jag vill att det ska komma till PS3.


skulle alldrig hända då Microsoft äger serien.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Jag skulle vilja att dem ändrade på en del irriterande saker, bland annat att alla inte går in i ditt hus hela tiden och alla inte springer runt helt förälskade i dig. Men det blir helt klart ett köp.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar icepepsii:
skulle alldrig hända då Microsoft äger serien.


Det vet jag, därav " ".
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Eddan:
Det vet jag, därav " "


Va?
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Citerar Eddan:
Det vet jag, därav " "


Va?


Behöver jag förklara för dig?
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Vem vet inte att Microsoft äger Fable 2. Skryter du om att du vet det eller? Förklara dig nu.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Vem vet inte att Microsoft äger Fable 2. Skryter du om att du vet det eller? Förklara dig nu.


Nej, men det lät lite grann som om icepepsii trodde att jag inte visste det. Nu tycker jag det är dags att lämna denna diskussion eftersom den är off-topic.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
  • I
  • I
Jag gillade tvåan, men jag hoppas att grafiken i trean blir betydligt bättre.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Jag gillade tvåan, men jag hoppas att grafiken i trean blir betydligt bättre.

Indeed. Hoppas på att dem förbättrar allt. Svårigheten, längre samt bättre story, fler alternativ och möjligheten att fiska! Fss. ^
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
<quote author.>

. Att man spelar på makt skulle varit kul. Att man får en annan status, exp om man är rik så kan man köpa livvakter och tjänstefolk som sköter hemmet..</quote>

Du har 100% rätt vore skit kul!
  • 0
  • Felx
  • Felx
Man borde få ändra utseendet på sin karaktär mer, och mer frihet..
  • 0
  • I
  • I
Citerar Echo lake:
Citerar I:
Jag gillade tvåan, men jag hoppas att grafiken i trean blir betydligt bättre.

Indeed. Hoppas på att dem förbättrar allt. Svårigheten, längre samt bättre story, fler alternativ och möjligheten att fiska! Fss. ^


Storyn var det inget fel på, däremot hade jag velat ha mer utforskning och en öppen värld.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Storyn var det inget fel på,


Jo, mycket sämre än ettan.. Många cliffhangers också.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
  • Amox
  • Amox
Citerar daniel_1995:
Citerar
Jo, mycket sämre än ettan.. Många cliffhangers också.


Indeed!
Amor vincit omnia.
  • 0
Jag vill ha ännu bättre sätt att interagera med NPC'erna och mer fokus på städerna, vad man kan göra där etc.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Viktor:
Jag vill ha ännu bättre sätt att interagera med NPC'erna och mer fokus på städerna, vad man kan göra där etc.


Det vore trevligt, sen skulle det ju också vara roligt om det blev lite svårare.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!