Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fable III (Officiella)


Ja, man var i princip odödlig i 2:an
It's time for PS VITA!!!
  • 0
  • I
  • I
Citerar daniel_1995:
Ja, man var i princip odödlig i 2:an


Jag var aldrig nära att dö förutom när man flydde från Lucien någonstans i mitten av spelet.
Ad finem ambulo.
  • 0
Om de fixar alla jävla buggar som helt förstörde tvåan för mig så kanske... Och om de fixar detdär "maxa en magi ----> odödlig" möget...

...

Fan, nu kommer minnena tillbaka, nej jag tror jag skippar Fable 3.
Pwnxorz
  • 0
Svårighetsgraden måste verkligen göras om. När jag fick roll så var jag praktiskt taget odödlig, och sen när man fick Dextrous Styles 4 så fanns det ingen som kunde nå en.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar daniel_1995:
Ja, man var i princip odödlig i 2:an


Jo vad jag kommer ihåg så var man odödlig. Väldigt konstigt egentligen. Hoppas också på ett lite svårare spel. Älskade Fable 2 det var rå mysigt. Jag vill också ha lite fler olika npc:s, de kändes väldigt opersonliga.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
  • I
  • I
Citerar outcast:
Citerar daniel_1995:
Ja, man var i princip odödlig i 2:an


Jo vad jag kommer ihåg så var man odödlig. Väldigt konstigt egentligen. Hoppas också på ett lite svårare spel. Älskade Fable 2 det var rå mysigt. Jag vill också ha lite fler olika npc:s, de kändes väldigt opersonliga.


De kändes inte direkt särskilt unika.
Ad finem ambulo.
  • 0
Älskar båda spelen. Det är som att det han lovar i första spelet kommer i andra, och det han lovade i andra kommer kanske i tredje. Det mesta iaf, men inte allt.

Tycker bara det känns för tidigt, och gillar faktiskt inte det lilla vi sett. Kung? Jag vill inte vara en kung. Jag vill vara en i mängden, men en som ändå är speciell. Jag kommer köpa spelet oavsett för jag älskar vad jag upplevt i båda spelen hittills och det kan inte bli sämmre... bara lite kanske, men det är jävligt bra ändå.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
  • I
  • I
Citerar Murdoc:
Älskar båda spelen. Det är som att det han lovar i första spelet kommer i andra, och det han lovade i andra kommer kanske i tredje. Det mesta iaf, men inte allt.

Tycker bara det känns för tidigt, och gillar faktiskt inte det lilla vi sett. Kung? Jag vill inte vara en kung. Jag vill vara en i mängden, men en som ändå är speciell. Jag kommer köpa spelet oavsett för jag älskar vad jag upplevt i båda spelen hittills och det kan inte bli sämmre... bara lite kanske, men det är jävligt bra ändå.


Man får delta i strider som kung om man vill och göra allt som man kunde göra i den första delen av spelet.
Ad finem ambulo.
  • 0
Göra allt man kunde i den första delen av tvåan? Och vart har du läst/hört detta?
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
  • I
  • I
Citerar Murdoc:
Göra allt man kunde i den första delen av tvåan? Och vart har du läst/hört detta?


GRs intervju med Peter Molyneux , men jag tror att du menade trean.
Ad finem ambulo.
  • 0
Jag är sjukt taggad nu, December 2010 verkar vara datumet för spelet, pepp!
A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti. - Hannibal Lecter
  • 0
Jag ser fram emot detta riktigt mycket. Men jag försöker hålla förhoppningarna på en rimlig nivå. Blev ju lite besviken på förra spelet. Sedan alla dessa jobbiga buggar. Det förstörde spelet en del. Men jag gillar att man inte kommer spela hjälten i detta spelet. Kung kommer ju vara jättekul.

Hoppas att det finns flera länder att attackera och många tvister som man får lösa.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
  • Phip
  • Phip
Fable serien är konstig, jag har fått för mig att Lionhead bara bygger på med nytt material. Utan att fixa det som verkligen är fel.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Efter att ha spelat 1:an och 2:an (som förvisso var bra spel) så har jag inga större förväntningar på 3:an. Det kommer säkert bli ett bra spel det också, men nu har jag lärt mig att inte hypa spelet som jag gjorde innan det första spelet kom ut.

Hoppas att dem kan göra spelet riktigt fritt á la Oblivion så är jag nöjd. Fable känns väldigt inramat tyvärr.
  • 0
Fler vapen, fler magier, hunden ska kunna få en eller två hundvalpar.
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Citerar Super-Kirby:
Fler vapen, fler magier, hunden ska kunna få en eller två hundvalpar


Tycker snarare att sånt är ganska oviktigt i sammanhanget. Vill hellre att man bygger om spelet från grunden och skrotar jycken.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Jag vill ha blod, häst, länder, större ytor, kunna springa vart man vill utan att följa den dumma vägen, Stora städer, Ett riktigt kommunikations system. Att dina barn växer upp och kan bli dina följeslagare.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Assaults:
Tycker snarare att sånt är ganska oviktigt i sammanhanget. Vill hellre att man bygger om spelet från grunden och skrotar jycken.
This.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • Phip
  • Phip
Tror inte detta kommer att bli så bra. Men jag kommer ändå att köpa det. Det enda som de verkligen behöver ändra på är kommunikations systemet och jag tror inte att de kommer att göra det.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Dem borde fixa så att man kan göra något med alla pengar. För i tvåan när man har över ett par miljoner så är inget någon utmaning.
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Bara dem fixar kommunikations systemet så blir jag glad. Men vet att dem inte kommer att ändra nått till trean, utan bara bygga på.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
Men vet att dem inte kommer att ändra nått till trean


Länk?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Länk?


Okej, jag tror att dem inte kommer att ändra något.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!