Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar Costae Cavea:
Njao alltså... Jag lyssnar på musik samt ser film på min 360 från min laptop. Laptopen är trådlös men min 360 är trådad till routern.


Hur fick du det att fungera?

Håller på just nu och försöker lösa detta genom olika sätt.
  • 0
Citerar Th3 End:
Hur fick du det att fungera?


Jag hade faktiskt problem med det där länge. Men jag har öppnat portar och sånt för min bärbara antar jag. Sen fixar ju TVersity en del. Testa med det programmet. Det är faktiskt den grej med 360 som jag har haft med krångel med.
  • 0
Undra hur mycket pengar man får för ett trasigt 360 utan garanti kvar.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Undra hur mycket pengar man får för ett trasigt 360 utan garanti kvar.


Att sälja menar du? Du kanske kan få en riktigt fin brevpress eller stöd för bokhyllor
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Att sälja menar du? Du kanek kan få en riktigt fin brevpress eller stöd för bokhyllor


Awesome, har alltid velat ha det!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Min kompis är en tattare o utnytjade en bug med microsoft, han sa att hans gittar va sönder i fick en ny gittar direkt

360/pc-blogg http://vinnyweinys.blogg.se/
  • 0
Citerar vinc970:
Min kompis är en tattare o utnytjade en bug med microsoft, han sa att hans gittar va sönder i fick en ny gittar direkt


Det är rätt!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Behöver lite hjälp. Fattar inte detta med Awards =/ enligt xboxawards så ska jag kunna få dessa:
[Male] ODST Helmet - Unlocked Halo 3: ODST's Campaign Complete Achievement
[Male] ODST Armor - Unlocked Halo 3: ODST's Good Samaritan Achievement.

Jag antar ju att dem inte kommer gratis och så, men vart hittar jag dem? För under awardsfliken står det bara "you have to play games to unlock awards" vilket jag fanimej har gjort
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
Citerar out-now:
Behöver lite hjälp. Fattar inte detta med Awards =/ enligt xboxawards så ska jag kunna få dessa:
[Male] ODST Helmet - Unlocked Halo 3: ODST's Campaign Complete Achievement
[Male] ODST Armor - Unlocked Halo 3: ODST's Good Samaritan Achievement.

Jag antar ju att dem inte kommer gratis och så, men vart hittar jag dem? För under awardsfliken står det bara "you have to play games to unlock awards" vilket jag fanimej har gjort


DU måste ha Waypoint, sen när du går in i den fliken får du alla awards.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Sätt in Halo 3 ODST skivan först, tror att det ska dyka upp en uppdatering som du behöver acceptera.

Bara en vildgissning,har själv inte testat.
  • 0
Okej tack så mycket!
He got that ambition baby look in his eyes This week he mopping floors next week it's the fries
  • 0
Citerar out-now:
Okej tack så mycket!


No problem.


  • 0
det ska väll komma awards till alla kommande spel, eller
  • 0
Kunde inte ansluta till Live idag. Könstigt värre.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Kunde inte ansluta till Live idag. Könstigt värre.


Kom det ett vanligt "Could not connect" meddelande eller något annat? Jag loggade in för några timmar sen och laddade ner Halo Waypoint utan problem.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
det ska väll komma awards till alla kommande spel, eller


Ja det kommer väl fler men det är inte inte ett måste.
  • 0
Om man har 3 månaders live tycker jag man borde kunna omvandla dessa till MS points och vice versa. Sitter med ett 1 mån kort (som är värt x kronor) och skulle gärna använda dess värde till något annat då mitt guld går ut om 100 år.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Om man har 3 månaders live tycker jag man borde kunna omvandla dessa till MS points och vice versa. Sitter med ett 1 mån kort (som är värt x kronor) och skulle gärna använda dess värde till något annat då mitt guld går ut om 100 år.


Man har väl öppnat en sex månaders sluten testgrupp som ska testa att ge belöningspoäng för att göra olika saker som att använda och betala netflix eller köpa Guld och liknande. Har i alla fall hört att de testar det för att sen kolla om man ska stoppa in det för alla.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Kom det ett vanligt "Could not connect" meddelande eller något annat? Jag loggade in för några timmar sen och laddade ner Halo Waypoint utan problem.


Nä, som du sa, det kunde inte kopplas. Could not connect.
  • 0
Citerar Humanisten:
Man har väl öppnat en sex månaders sluten testgrupp som ska testa att ge belöningspoäng för att göra olika saker som att använda och betala netflix eller köpa Guld och liknande. Har i alla fall hört att de testar det för att sen kolla om man ska stoppa in det för alla.


vore ju F#&%ing sveet
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Nä, som du sa, det kunde inte kopplas. Could not connect.


Kollat om alla sladdar fungerar och sitter i?

Tillagt 2009-11-05 20:10:
Citerar xbenjiboyx:
vore ju F#&%ing sveet


Jag har bara hört det någonstans, men jag kan försöka hitta källan. Undrar bara vart fan jag hörde det
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Kolla om alla sladdar fungerar och sitter i.


De satt utmärkt, och jag startade om modemet flera gånger. Det konstiga är att det funkar utan problem till datorn. Alltså, det är ju inte hela världen just, så jag får hoppas att det funkar i morrn =)
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
De satt utmärkt, och jag startade om modemet flera gånger. Det konstiga är att det funkar utan problem till datorn. Alltså, det är ju inte hela världen just, så jag får hoppas att det funkar i morrn =)


Det kan du göra. Testa att logga in på Xbox.com och kolla så det inte är något problem med ditt konto om det inte fungerar imorgon.

Tillagt 2009-11-05 20:16:
Citerar Humanisten:
Jag har bara hört det någonstans, men jag kan försöka hitta källan. Undrar bara vart fan jag hörde det


Det här var inte originalkällan där jag läste om det på, men det är i alla fall något: http://xbox360.gamespy.com/articles/104/1041732p1.html
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det kan du göra. Testa att logga in på Xbox.com och kolla så det inte är något problem med ditt konto om det inte fungerar imorgon.


Yeah! Good call.
  • 0
Yay, fan vad najs med gratis odst armour till avataren D:
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!