Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

League of Legends


Sökte och hittade inget så jag tänkte att vi skulle kunna ha en tråd här!

League of legends är ett riktigt bra dotabaserat spel som är helt gratis att spela.
Jag rekomenderar verkligen att ni provar det!

Registrera och ladda ner här:

https://signup.leagueoflegends.com?ref=4b78876257758

Vi skulle kunna köra rundor med alla från gr!
Fuchs du stal gäss, ge dem tillbaka!
  • 0
Citerar nintendo-mannen:
Sökte och hittade inget så jag tänkte att vi skulle kunna ha en tråd här!

League of legends är ett riktigt bra dotabaserat spel som är helt gratis att spela.
Jag rekomenderar verkligen att ni provar det!

Registrera och ladda ner här:

https://signup.leagueoflegends.com?ref=4b78876257758

Vi skulle kunna köra rundor med alla från gr!


Kollat lite på youtube. Grafiken påminner lite om Wiis/DS grafik. Härliga färger och så. Ska lätt fundera på saken.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Har kört det ett tag. Mycket bra enligt mig!
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Har kört det ett tag. Mycket bra enligt mig!


Är spelet verkligen gratis? Hur klarar företaget sig?
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Citerar Sony boj:Har kört det ett tag. Mycket bra enligt mig!



Är spelet verkligen gratis? Hur klarar företaget sig?


Gratis ja, men om du inte köper spelet så måste du låsa upp alla karaktärer och runer vilket tar... evigheter.

Förövrigt så var det så oerhört obalanserat i höstas att jag slutade, fast det har ju gått ett tag sedan dess så man borde kanske pröva det igen? Hmm...
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Gratis ja, men om du inte köper spelet så måste du låsa upp alla karaktärer och runer vilket tar... evigheter.

Förövrigt så var det så oerhört obalanserat i höstas att jag slutade, fast det har ju gått ett tag sedan dess så man borde kanske pröva det igen? Hmm...
'

Har spelat spelet nu lite. Har även invitat 2st vänner som har accepterat. Har inte fattat vad det ger mig i bonus men men... Spelat är väldigt charmigt men man måste träna ögat om man är van vid HoNs grafik.

Och så mycket man måste lära sig!
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Citerar Sony boj:
Har kört det ett tag. Mycket bra enligt mig!


Är spelet verkligen gratis? Hur klarar företaget sig?


Samma som alla gratis MMORPGS(typ som Flyff, Perfect World), finns vissa saker att köpa för riktiga pengar typ kostymer, karaktärer men grunden är gratis om man behöver inte betala för att ha roligt.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Spelar nu några matcher. Tycker det är svårt att se alla gubbar om det är massiva strider med flera gubbar inblandade. Extremt jobbigt.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Spelar nu några matcher. Tycker det är svårt att se alla gubbar om det är massiva strider med flera gubbar inblandade. Extremt jobbigt.


Riktigt jobbigt, jag upplevde iofs samma problem med både DotA och HoN så det hör väl till genren kanske.
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Citerar Frantz3n pelar nu några matcher. Tycker det är svårt att se alla gubbar om det är massiva strider med flera gubbar inblandade. Extremt jobbigt.

Riktigt jobbigt, jag upplevde iofs samma problem med både DotA och HoN så det hör väl till genren kanske.


Ja, det är det nog.

Detta med IP-points är rätt så kul. Fast man får jobba som fan, för att få ihopa nåt. Köpte precis lite Runor. Kanske ska köpa en hero sen.


EDIT: Kolla gärna in min senaste blogg om League of Legends.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Detta med IP-points är rätt så kul. Fast man får jobba som fan, för att få ihopa nåt. Köpte precis lite Runor. Kanske ska köpa en hero sen.


Innan du köper runor så borde du nog kolla en guide eller två om karaktären du spelar med för tillfället, det blir lätt fel med runorna om man inte vet vad man gör. Sedan så skulle jag nog vänta tills du kan köpa tier 2 runor då tier 1 är helt värdelösa i princip.
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Citerar Frantz3n etta med IP-points är rätt så kul. Fast man får jobba som fan, för att få ihopa nåt. Köpte precis lite Runor. Kanske ska köpa en hero sen.

Innan du köper runor så borde du nog kolla en guide eller två om karaktären du spelar med för tillfället, det blir lätt fel med runorna om man inte vet vad man gör. Sedan så skulle jag nog vänta tills du kan köpa tier 2 runor då tier 1 är helt värdelösa i princip.


Helt rätt, men köper lite runor, då o då för att lära mig.
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Helt rätt, men köper lite runor, då o då för att lära mig.


Aha, slösa inte för mycket på dem bara för du kommer att behöva all IP senare.
Fuck yeah!
  • 0
Woho, snart lvl 10. Det är då man får "Champion" titeln?
Why are the gnomes running around in goldshire laughing? Cuz the grass is tickeling their balls.
  • 0
Citerar Frantz3n:
Woho, snart lvl 10. Det är då man får "Champion" titeln?


Ingen aning, kommer inte ihåg något om någon titel när jag nådde nivå 10. Fast som sagt så var det i höstas också. =P
Fuck yeah!
  • 0
Har börjat köra igen och är lvl 14, bara till att adda Edews om någon vill spela.

EU klienten.
Fuck yeah!
  • 0
Har nyligen laddat ned spelet, så jag får väl se om det är kul elr ej
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
  • 0
lvl 12 nu detta är svinkul!

Har köpt Nasus, Ashe, Tristana(gratis http://www.lol-europe.com/facebook), Rammus var gratis

Asnice! Plus att dem byter ut varje vecka så att man kan testa innan man köpter. Allt är köpt med in-game pengar btw
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
testade var dock lite väl obalancerat och jag föredrog DotA's heroes dom var helt enkelt roligare att spela. Säger inte att Leauge of legends e dåligt utan att DotA enligt mig är bättre.
  • 0
Level 30 här. Spelet är skitkul, man är bara irritera på vissa champ som är OP. Men de försöker ju balansera ut det hela tiden. Tycker spelet är nyskapande, de försöker skapa nåt nytt av DoTA genre än som HoN som har egentligen inget nytt.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Lvl 21 nu, fortfarande skitkul. Kör detta ett par gånger i veckan, nya rotationer varje vecka. Mycket som var obalanserat är fixat. Kört mycket med Tristana, Fiddlesticks och Rammus och de är lika bra som alltid.

Ny champ på ingång!
http://www.youtube.com/watch?v=pJB6JWDESWU
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Tristana är favoriten, slog precis mitt rekord med 3 kills. Jag fick 42 i killstreak :3
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Fuck yea, LoL is the shit. Är lätt ett av de bästa spelen jag spelat. Gratis rätt bra grafik och en mycket bra spel upplevelse. Det är mycket roligt att man lätt kan spela med kompisar och pröva nya setups, Några champions som jag gillar- Rammus, Lux, LeBlanc, Phantion och Fiddlestick, Fiddlesticks är en utmärk jungler och sättet man bara kan poppa ut och överaska sina fiender med hans ultimate är alltid lika roligt.

Är rätt sugen på att testa den nya Championen som kommer ut snart vid namnet Karma verkar rätt schysst.
wooooooow!
  • 0
Personliga favoriter är Morgana (life steal <3) och Kassadin (flasha runt 24/7 ) ^^

Spar även till Corki som jag testat en gång och som verkar rätt rolig.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Dr.Mundo och Ashe är mina favoriter. Köper man rätt items till Mundo så han får mycket liv, armor och magic res och använder ultin så är det typ omöjligt och dö
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!