Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 4 - Officiell tråd


Citerar SytruZ:
fast enligt ms på e3 förra året så är ju phantom pain också exklusivt till xbox one


Fast.. nae? De sade aldrig att det var exklusivt eller något och det finns inga nyheter om det. De pratade mera om att det kom till Xbox över huvud taget.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar SytruZ:fast enligt ms på e3 förra året så är ju phantom pain också exklusivt till xbox one

Fast.. nae? De sade aldrig att det var exklusivt eller något och det finns inga nyheter om det. De pratade mera om att det kom till Xbox över huvud taget.


oh.. okej sorry
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Citerar SytruZ:
oh.. okej sorry


Alla demos man visat på Phantom Pain har liksom spelats på Ps4
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar SytruZ:oh.. okej sorry

Alla demos man visat på Phantom Pain har liksom spelats på Ps4



Whatever man
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Citerar SytruZ:
Whatever man


No need for that tone, mister.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Grabbar! Ps4 kostar 3490 på dustin, ska jag slå till?
Babak
  • 0
Citerar Unknown user:
Grabbar! Ps4 kostar 3490 på dustin, ska jag slå till?


Nuff'said
  • 0
Citerar Unknown user:
Grabbar! Ps4 kostar 3490 på dustin, ska jag slå till?


The Last Of Us Remastered
Infamous Second Son
Killzone Shadow Fall
Knack.

Kommande
Uncharted 4
The Order 1886
Until Dawn
Silent Hills
Little Big Planet
Wild
Bloodborne
Teraway
Rime

Som Genera sa, DO IT!
Kan se lite ut med titlar just nu men det kommer och finns många bra multiplattformspel som jag då inte nämnde.
i'll Be Back
  • 0
Citerar Genera:
Citerar Unknown user:Grabbar! Ps4 kostar 3490 på dustin, ska jag slå till?

Nuff'said


Haha jag mena mer tror ni den blir billigare mot jul?
Babak
  • 0
Citerar Unknown user:
Grabbar! Ps4 kostar 3490 på dustin, ska jag slå till?


Jag kunde inte låta bli...
  • 0
PES 15 ser mycket bra ut.. hoppas verkligen att dom lyckas i år...

https://www.youtube.com/watch?v=uVAU63ccX4g
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
PES 15 såg betydligt mycket bättre ut än 14, visserligen va väl det här gameplay från en ps4 också men ändå. PES behöver komma ikapp lite så det finns en seriös konkurrent. Men jag tycker det är dags att fixa lite snyggare menyer o faktarutor, rimmar illa med spelglädjen PES brukar stå för. Jag väljer ändå Fifa 15 för jag står inte ut med en massa olicenserade lag o master league eller vad dom nu kallar det. Kraftmätaren under spelarna var störande men det antar jag att man kan stänga av. Slutligen snyggt Neuer studsade tillbaka vid stolpen när han släppte in 1-0 i första matchen :p
  • 0
Kolla in denna film som visar hur bra PES är i år.. man bara myser i hela kroppen =)

https://www.youtube.com/watch?v=TzajUoRzLgg
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Flera av er har säkert köpt här ifrån innan men riktigt bra sida kan starkt rekommendera den!
https://www.g2a.com/r/ibraalliance
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
Citerar David_hv714ever:
Flera av er har säkert köpt här ifrån innan men riktigt bra sida kan starkt rekommendera den!
https://www.g2a.com/r/ibraalliance


Ja endast $100 för ett PS4 spel..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Hej! Har äntligen köpt en ps4 och är grymt nöjd såhär långt.

Två saker dock: 1. Kan man dimma ljuset på kontrollerna ännu? 2. Finns det några bra psn-spel att ladda ner?

Dessutom undrar jag om knack är helt värdelöst eller kan det passa en 6-åring?
  • 0
Citerar zamorano16:
Två saker dock: 1. Kan man dimma ljuset på kontrollerna ännu? 2. Finns det några bra psn-spel att ladda ner?


Ja du kan dimma ljuset, men inte stänga av. Håll ner PS knappen på kontrollen så tror jag att du kan ändra ljusstyrkan där. Vad gäller spelen... jag vet inte. Har verkligen tappat suget för PS4 spelen, tycker det endast är en jäkla massa indiespel som kommer ut
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar zamorano16:
Hej! Har äntligen köpt en ps4 och är grymt nöjd såhär långt.

Två saker dock: 1. Kan man dimma ljuset på kontrollerna ännu? 2. Finns det några bra psn-spel att ladda ner?


child of light, transistor, rouge legacy och valiant hearts the great war är några psn-titlar som jag kan rekomendera starkt!
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Citerar SytruZ:
child of light, transistor, rouge legacy och valiant hearts the great war är några psn-titlar som jag kan rekomendera starkt!


Rogue Legacy är den PSN-/indietitel jag fastnad mest för någonsin. Så jäkla bra!
@SmoothCooperata
  • 0
Någon som vet om man kan köpa digitala PS4-spel på Ebay från valfritt land i Europa eller borta i USA som funkar att använda här?
  • 0
Citerar Major Nilsson:
Någon som vet om man kan köpa digitala PS4-spel på Ebay från valfritt land i Europa eller borta i USA som funkar att använda här?


Nej de fungerar inte. Och det finns inte så särskilt många digitala koder för spel, så antgligen säljer de konton.. Jag råkade ut för detta när jag köpte The Last of Us på tradera. Fick ett polskt konto med The Last of Us.

Om du köper en kod ifrån USA kan du dock skapa ett USA konto och aktivera spelet på så vis..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Major Nilsson:Någon som vet om man kan köpa digitala PS4-spel på Ebay från valfritt land i Europa eller borta i USA som funkar att använda här?

Nej de fungerar inte. Och det finns inte så särskilt många digitala koder för spel, så antgligen säljer de konton.. Jag råkade ut för detta när jag köpte The Last of Us på tradera. Fick ett polskt konto med The Last of Us.

Om du köper en kod ifrån USA kan du dock skapa ett USA konto och aktivera spelet på så vis..

Okej, det var synd! Tackar så mycket för svaret!
  • 0
Tjena!

Köpte nyligen The Last Of Us Remastered, spelat det på PS3 och älskade det så det var ett givet köp. Men det är knappt spelbart då jag får upp felmeddelande ce-34878-0 och spelet kraschar. Fick det ibland när jag spelade Wolfenstein också men då var det inte lika ofta, nu kan man knappt spela tio min innan krasch.

Någon mer som stött på det? Någon lösning kanske till och med?

Har spelat killzone, watch dogs, thief och call of duty ghosts utan att få det alls, så har svårt att se en koppling eller vad som får det att inträffa..

All hjälp uppskattas!
  • 0
Citerar davidengvall:
Tjena!

Köpte nyligen The Last Of Us Remastered, spelat det på PS3 och älskade det så det var ett givet köp. Men det är knappt spelbart då jag får upp felmeddelande ce-34878-0 och spelet kraschar. Fick det ibland när jag spelade Wolfenstein också men då var det inte lika ofta, nu kan man knappt spela tio min innan krasch.

Någon mer som stött på det? Någon lösning kanske till och med?

Har spelat killzone, watch dogs, thief och call of duty ghosts utan att få det alls, så har svårt att se en koppling eller vad som får det att inträffa..

All hjälp uppskattas!



https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111/k
w/ce-34878-0
"Use the force, Harry" - Gandalf
  • 0
Kommer inte in på PSN. Nere? Någon som har samma problem?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!