Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Asgarv. Var inne på spelbutiken.se. Hur kan det komma sig att PvZ:GW2 kommer vara dyrare än två AAA-titlar (The Division och Quantum Break). Lustigt, alltså.
Hej! Jag är helt ny på Xbox One! Se till och adda mig gärna .

Xbox live: DennisHotSwe

Kolla mitt krypin har också PS4.
  • 0
Eftersom alla mina IRL-polare har gått över till att spela The Division behöver jag nytt folk att spela Halo V med. Adda Galdir90!
Tänker jag slänger ut min gamertag här: Af Vrede
Letar hur som helst efter folk att spela ihop med. och är främst battlefield jag har i åtanke då.
Men är såklart öppen för även andra spel.
"Welcome back to the land of the livin'... NOW PICK UP A SHOVEL AND GET DIGGING!"
  • 0
Tjenare!

Är en spelare på 25 bast. Adda om ni vill lira Halo, Diablo, GOW m.m

BOOMBOX37 är det som gäller vid addning.

Hade fint! Mvh Per.
  • 0
Citerar condemned:
Tjenare!

Är en spelare på 25 bast. Adda om ni vill lira Halo, Diablo, GOW m.m

BOOMBOX37 är det som gäller vid addning.

Hade fint! Mvh Per.


Adda mig för Halo 5. Galdir90
  • 0
Köpte precis Battleborn. Lägg till BOOMBOX37 om ni vill lira.
  • 0
Hej söker personer att spela med, spelar för det mesta Halo 5, Bo3, Diablo, GoW samt nyinköpta Overwatch, har en del andra spel att spela men dessa går som varmast.

är 25 år och söker gärna några i jämnålder att spela med.

GT : LajnuD

har även lagt till några här i tråden
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Spelar overwatch då och då. GT Guldfesken
  • 0
Har flera problem med GWG sidan som inte vill laddas in? Alltså den sidan där alla Deals Of The Week plus Games With Gold listas?

Tillagt 2016-07-11 06:46:
Btw Gamertag : Freeman79a. Spelar mest Warzone Firefight i Halo 5. Spelar nu The Crew.
"Playstation VR. Ett jävligt dyrt bokställ" - Nördigt. Episode 222. Ajjj.
  • 0
Någon som är sugen på några rundor Overwatch?

Bara att adda min GT: Spalac, så kör vi.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Nu är det inte länge kvar till Xbox One S! Fler som är taggade eller är det bara Scorpio som gäller? Adda gärna MaD MozZarella om du blir spelsugen under hösten, jag lirar det mesta.
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Ny konsoll släpptes idag och inte ett enda ord på GR on detta. Ingen recension, ingenting. Hade sett annorlunda ut om Sony eller Nintendo släppt något.
  • 0
Jag är uppenbarligen dum i huvudet. Men hur hittar man id@xbox-spelen enklast? Sorterade "för sig själva" typ?

Mvh
Den korkade
  • 0
En annan fråga: min laddningsbara kontroll går inte att ladda. Jag har provat både att ladda via boxen och i vanligt uttag. Inget fungerar. Däremot funkar den så länge sladden sitter i. Några tips? Ngt jag kan ha missat?
  • 0
Vilka spel har bara släpps på platformen xbox one? Samt tips på spel som är lite "okända" men ändå jävligt bra och som inte finns till pc!!!
  • 0
Är det ingen som lirar Battlefield 1 här?
Verkar vara sjukt låg hype på Gamereactor.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Ingen som har förbokat Halo wars 2? Jag har en fråga isf...
  • 0
Citerar zamorano16:
Ingen som har förbokat Halo wars 2? Jag har en fråga isf...
Jag har.
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
Citerar chrilleman:
Citerar zamorano16:Ingen som har förbokat Halo wars 2? Jag har en fråga isf...Jag har.


Tack! Jag förbeställde ultimate edition för några dagar sen men kan fortf inte spela Halo wars-definitive edition. Har du bokat ultimate? Kan du spela Halo wars 1-editionen ännu isf?
  • 0
Citerar zamorano16:
Citerar chrilleman:Citerar zamorano16:Ingen som har förbokat Halo wars 2? Jag har en fråga isf...Jag har.

Tack! Jag förbeställde ultimate edition för några dagar sen men kan fortf inte spela Halo wars-definitive edition. Har du bokat ultimate? Kan du spela Halo wars 1-editionen ännu isf?


Jag beställde Halo Wars 2 Ultimate Edition för ca 7 dagar sedan (har inte fått min licenskod ännu). De skickas ut i batchar av microsoft inom 1-15 dagar från köpet är gjort. Då får man ett meddelande via Xbox-live Messenger. I meddelandet finns en länk som man klickar på för att Redeema koden.
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
Citerar chrilleman:
Citerar zamorano16:Citerar chrilleman:Citerar zamorano16:Ingen som har förbokat Halo wars 2? Jag har en fråga isf...Jag har.

Tack! Jag förbeställde ultimate edition för några dagar sen men kan fortf inte spela Halo wars-definitive edition. Har du bokat ultimate? Kan du spela Halo wars 1-editionen ännu isf?

Jag beställde Halo Wars 2 Ultimate Edition för ca 7 dagar sedan (har inte fått min licenskod ännu). De skickas ut i batchar av microsoft inom 1-15 dagar från köpet är gjort. Då får man ett meddelande via Xbox-live Messenger. I meddelandet finns en länk som man klickar på för att Redeema koden.


Det visste jag inte! Tack så himla mkt!
  • 0
Snacka om dött forum. 10 månader och inte ens sida!
  • 0
Citerar Galdir:
Snacka om dött forum. 10 månader och inte ens sida!


Så är det. Nu för tiden på GR diskuteras det bara i nyheter och bloggar.
Här hänger jag för relevanta nyheter och diskussioner runt One:
https://www.reddit.com/r/xboxone/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!