Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


låter som dom tar god tid på sig att laga ditt xbox hoppas du får det snart
  • 0
Har ännu ett problem... Enligt bredbandskollen så är min ping 24 ms.. Men på mitt xbox är den alltid över 200. Kan inte spela plants vs xzombies och är desperat
  • 0
Citerar tattooed85:
låter som dom tar god tid på sig att laga ditt xbox hoppas du får det snart


Mjo, hoppas det. Gick sönder dagen innan TItanfall nu hoppas jag på att få det vid expansionssläppet
  • 0
Är det bara mitt Xbox som pausar av sig själv i spel helt random? Dessutom drar Game DVR igång av sig själv ibland och spelar in o.O

Gillar verkligen Xbox One annars, Ryse är ju bara för mysigt! Ser fram emot vad E3 har att bjuda på, inget som jag vanligtvis är intresserad av men detta år så blev allt plötsligt intressant
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
hmm ne mitt funkar fint en så länge får lämna in den om det fortsätter krångla.

Tillagt 2014-04-27 19:24:
galdir ja får vi hoppas får adda mig tattoogamer1985 när du fått hem den igen
  • 0
någon som lirar nya trails? är det skoj å värt köpa?
  • 0
suger hårt det spelet ät bugar och massa missar så jag skulle inte köpa det om jag var du.
  • 0
Citerar Alfvin:
någon som lirar nya trails? är det skoj å värt köpa?


Man får vad man betalar för prismässigt, tycker det är helt okej. Men känns mer som en maffig expansion till tidigare delar än ett eget spel
GT: sir erik89, högst gamerscore i Sverige på Xbox one
  • 0
Vilka här har ett Paypal kopplat till sitt Xbox One? Det är något någonstans som felar så jag inte kan handla
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Löste det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Missing Avatar
  • snot
Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b
Rediscover Communication
  • 0
Citerar snot:
Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b


Hur blev det så??
i'll Be Back
  • 0
  • Missing Avatar
  • snot
Citerar felixen:
Citerar snot:Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b

Hur blev det så??


Vettafan..
Rediscover Communication
  • 0
Citerar snot:
Citerar felixen:Citerar snot:Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b

Hur blev det så??

Vettafan..


Helt förvirrad nu, vågar man köpa det?
i'll Be Back
  • 0
  • Missing Avatar
  • snot
Citerar felixen:
Citerar snot:Citerar felixen:Citerar snot:Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b

Hur blev det så??

Vettafan..

Helt förvirrad nu, vågar man köpa det?


Bara köp, folk streamar redan på Twitch och några har redan 1000 GS.
Rediscover Communication
  • 0
Citerar snot:
Citerar felixen:Citerar snot:Citerar felixen:Citerar snot:Amazing spiderman 2 finns uppe på marketplace nu, för er som har konton i USA.
Detta trotts att utvecklarna inte tänkte släppa X1 versionen samtidigt som resten.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/The-Amazing-Spid
er-Man-2/b0c4e193-1a5c-4530-9933-4400adc3f16b

Hur blev det så??

Vettafan..

Helt förvirrad nu, vågar man köpa det?


Bara köp, folk streamar redan på Twitch och några har redan 1000 GS.


HAHA whaaat....
i'll Be Back
  • 0
Jag har min box inställd på US men hur blir det till svensk release, kan jag spela spelen ändå fast jag byter till svensk region, måste man byta region?? Har en del spel.
i'll Be Back
  • 0
  • Missing Avatar
  • snot
Har inte hört att det ska vara några problem, jag har själv mitt konto inställt på USA.
Rediscover Communication
  • 0
ingen idé att byta till Sverige när det väl går att göra det, är ju billigare att ha den inställd på USA eller?
  • 0
Någon som testat The Amazing Spider-Man 2? Såg på någon video att det var brutal screen tearing men det skulle kunna vara för att det är lnspelat.
i'll Be Back
  • 0
Alla nya Arcade-spel som släpps till 360, kommer dem även samtidigt till One?
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Alla nya Arcade-spel som släpps till 360, kommer dem även samtidigt till One?

Nej
GT: sir erik89, högst gamerscore i Sverige på Xbox one
  • 0
Någon annan som har problem att logga in på sitt account? Blir utloggad hela tiden och alla online-funktioner ligger nere.

Tillagt 2014-05-02 18:56:
Står även att man inte kommer åt sina sparade filer såvida man inte är online. Låter rätt värdelöst om så är fallet.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Är det bara mitt Xbox som pausar av sig själv i spel helt random? Dessutom drar Game DVR igång av sig själv ibland och spelar in o.O

Gillar verkligen Xbox One annars, Ryse är ju bara för mysigt! Ser fram emot vad E3 har att bjuda på, inget som jag vanligtvis är intresserad av men detta år så blev allt plötsligt intressant


Jag har haft samma problem, dock bara i Dead Rising 3. Har ingen aning av vad det kan bero på
Mustig som fan
  • 0
  • Beer
  • Beer
Citerar Savagemessiah:
Är det bara mitt Xbox som pausar av sig själv i spel helt random? Dessutom drar Game DVR igång av sig själv ibland och spelar in o.O

Gillar verkligen Xbox One annars, Ryse är ju bara för mysigt! Ser fram emot vad E3 har att bjuda på, inget som jag vanligtvis är intresserad av men detta år så blev allt plötsligt intressant


Ang att din game DVR drar igång utan att du sakt till den är inget fel, den gör det för alla, den spelar innan oftast när du får en achivment lr typ i BF4 tar någons dogtag. Du kan gå in på settings o stänga av att den ska spela in men då kan du inte heller spela in när du säger till tyvärr..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!