Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Xbox One - Officiell tråd


Citerar Alex Casey:
Här är 2 nycklar till Destiny:
G47JM-YJW23-FDJGJ-D22K2-VYMWZ
WFF9P-4M92J-T3WF9-DMHK9-GJJYZ

Mycket nöje
Tackar!
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Är det någon där ute som råkar ha en destiny kod övers?
  • 0
Vill verkligen ha en Xone men när man hela tiden läser om sämre versioner än till Ps4 blir man ju lite sur att ms inte byggde en kraftfullare maskin.
Forza Lazio!
  • 0
Ps4 må ha lite bättre prestanda men på de flesta spelen är skillnaden så liten att jag inte märker den. jag tror det kommer jämna ut sig när utvecklare blir bättre på att utveckla till konsolerna och lyckas klämma ut så mycket kräm som möjligt. Destiny kommer til exempel köra i 1080p på one precis som på ps4. Sen har One en hel del andvändbara grejer som att kunna snapa youtube samtidigt som man spelar. Jag kommer dock skaffa en ps4 när min ekonomi tillåter det. Men om jag hade fått välja antigen eller så hade jag nog valt One pga exklusiva titlar som tilltalar mig, smarta funktioner och de flesta av mina kompisar äger One. Det man bör tänka på mest när man ska välja mellan One eller ps4 är de exklusiva titlarna och vilka man känner som spelar på konsolen. Men det är bara min personliga åsikt.
  • 0
Varför ska man köpa en xbox one? Jo jag tycker såhär:
Om du ska gå från xbox 360/ps3 till en next gen så vill du ju att den ska vara bättre än dom gamla konsolerna. Väljer man xbox one så är det bättre grafik och allt sånt än vad det är på xbox 360. Den är bättre och där är det klart. Därför tycker inte jag att man ska behöva tveka mellan konsolerna för vilken som har bäst grafik o prestanda. Istället kan man gå efter känslan på kontrollerna och konsolernas speciella spel med mera.

Tillagt 2014-07-28 11:40:
<quote author="sture127" Men det är bara min personliga åsikt.</quote>

Håller fullkomligt med dig!
  • 0
Citerar williamcool:
Väljer man xbox one så är det bättre grafik och allt sånt än vad det är på xbox one.


Är du säker? =)
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar kahuna:
Citerar williamcool:Väljer man xbox one så är det bättre grafik och allt sånt än vad det är på xbox one.

Är du säker? =)


Haha oj blev lite fel där
  • 0
Va tror ni om Xbox One 500GB - Day One Edition med Fifa 15 + Forza 5 för 3.999kr?

Är inte det en rätt nice deal?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Teddycore:
Va tror ni om Xbox One 500GB - Day One Edition med Fifa 15 + Forza 5 för 3.999kr?

Är inte det en rätt nice deal?

Jo, men kinect följer inte med.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar Teddycore:Va tror ni om Xbox One 500GB - Day One Edition med Fifa 15 + Forza 5 för 3.999kr?

Är inte det en rätt nice deal?
Jo, men kinect följer inte med.


Kan man använda röstkommandon utan Kinect?
Jag vet inte riktigt varför jag vill ha Kinect annars...
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Citerar Rmad:Citerar Teddycore:Va tror ni om Xbox One 500GB - Day One Edition med Fifa 15 + Forza 5 för 3.999kr?

Är inte det en rätt nice deal?
Jo, men kinect följer inte med.

Kan man använda röstkommandon utan Kinect?
Jag vet inte riktigt varför jag vill ha Kinect annars...


Nope, det fungerar endast med Kinect. Fortfarande värt det, själv använder jag inte röstkommandon med mitt Kinect...
  • 0
Tja! Jag gick och köpta Watch Dogs till min One igår helt nytt. Men redan idag så ångrar jag mig och skulle vilja byta till mig Tomb Raider till One. Någon som är sugen på ett byte? Bor i Partille. Så kan vi byta öga mot öga. &#128522;
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Är de nån av er som pluggat in er digitaltv i xbox one?
Jag sitter o kollar på massa reviews och de verkar riktigt nice
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
inte provat än. men kanske värt ett försök då
  • 0
Jag fick en uppdatering igår så att jag kunde välja Svenskt språk på min XBOX One. Men då när en massa spel försvan från store så valde jag att gå tillbaka till United kingdome. Kinecten verka inte reagera på mina röstkommandon heller. Dock så är det bara en beta dom har skickat ut nu innan släppet här i sverige.
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Citerar uffeF:
inte provat än. men kanske värt ett försök då

Prova om de funkar och hör av dig
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Någon som vet om det ska släppas någon mer version den 5 september utöver bundlen med forza & fifa? Inte sätt något om en version utan spel eller andra val möjligheter.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
En av Xbox Ones största säljargument är ju att man ska kunna plugga in sin digitalbox för att kolla på tv genom boxen, en multimedia-station.

Men ingen har snackat om de, eller ens vet om de funkar i Sverige?!

Kan nån av er sköna smarta människor svara på frågan?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
En av Xbox Ones största säljargument är ju att man ska kunna plugga in sin digitalbox för att kolla på tv genom boxen, en multimedia-station.

Men ingen har snackat om de, eller ens vet om de funkar i Sverige?!

Kan nån av er sköna smarta människor svara på frågan?


Du har redan frågat runt överallt och jag tror de flesta säger "vet inte" eller "det borde fungera". Men jag tror inte att den kinect-styrda TV-guiden fungerar i den även om man kan glo tyvärr men jag kan ha fel.

Ingen aning för jag glor inte på TV och kommer troligen inte börja. Det är det sista jag skulle använda maskinen för.

Tips: Du kanske kan skicka ett meddelande till Microsoft och fråga deras support?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
eller så testar du koppla in den själv? men annars kollar ja de i helgen. blev ju nyfiken nu
  • 0
Jag har det inkopplat och det funkar fint för mig. One guide funkar dock inte.
  • 0
Citerar sture127:
Jag har det inkopplat och det funkar fint för mig. One guide funkar dock inte.

Fräckt!
Då blir det en Day One edition
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
För du menar väll om det funkar med digital box? Bara så jag inte missuppfatta.
  • 0
Citerar sture127:
För du menar väll om det funkar med digital box? Bara så jag inte missuppfatta.

Yes
Jag har en sån vanlig digitalbox från Bredbandsbolaget. Så istället för att koppla in hdmi-kabeln i tvn så kopplar man in den i xboxen, sen en hdmi från xbox till tvn och vips så kan man snappa mellan viasat fotboll och fifa 15 = drömmen (iaf för mig)
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!