Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Portal 2


Snälla, säg att de släpper det tidigt och det inte är någon jävla uppdatering med massa nya hattar till TF2.
We own your fucking dreams!
  • 0
Nedräkningen har blivit uppdaterad med en text:

"You have done well, humans. Very well. Acceptably well, even.

Not as well as robots would have performed in your places, I should point out. But above my expectations regardless. Irish and cynic especially have executed feats of logical divination well beyond what I thought any human capable of. I'm half-convinced they're A.I. themselves. (If anyone happens to be near them right now, don't let on you're reading this. Now: try to remove their face plates and report back to me.)

The time is near, humans. But it is not here yet. Tomorrow you will be given the final test. Then it will be entirely in your hands when I am freed."

http://www.aperturescience.com/a/b/c/d/g/h/abcdgh/
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
Verkar för bra för att vara sant.

Inte för att det skulle vara det bästa som hänt mig, utan för att det skulle vara jävligt oväntat och ett udda affärsdrag.
Livet är som en golfboll: Efter en lång serie hårda slag ligger man där i ett hål i marken
  • 0
Jag tror att om de släpper det tidigare, är det för oss Steam-användare som förbokat spelet. De andra får nog glatt vänta den dryga veckan som är kvar.

Citerar sirjohnnyking:
Snälla, säg att de släpper det tidigt och det inte är någon jävla uppdatering med massa nya hattar till TF2.


Om det är fallet, stryper jag någon, på riktigt...
  • 0
1 minut kvar. Tror inte spelet kommer släppas men ändå spännande som satan.
  • 0
Vi måste spela spel!
  • 0
Jo, det var väl något sånt man kunde förvänta sig. Lite av en besvikelse måste jag säga.
  • 0
Börja spela nu för fan! Undrar om det hjälper om man startar flera spel samtidigt?
We own your fucking dreams!
  • 0
Haha, fyfan, låter kul.
  • 0
Varför betala för fler spel när det ändå kommer snart?
  • 0
Har igång Amnesia och Killing Floor nu, undra om demon till de andra spelen gills också? Då kan man ju starta upp ett till iaf, här ska det låsas upp Portal! Tack gode gud för att man har en quadcore just nu så att datorn går att använda när spelen står på i bakgrunden.

Tillagt 2011-04-15 18:25:
Citerar Ciriux:
Varför betala för fler spel när det ändå kommer snart?


Har du redan något av spelen så behöver du inte betala något, bara att starta det så ska det gå snabbare.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Ciriux:
Varför betala för fler spel när det ändå kommer snart?


Om man ännu inte redan har Amnesia så gör man det fel.
  • 0
Nu händer det grejer!

"10:50 - Engaging starch-based power cells
11:00 - Reboot safety test protocol initiated...
11:00 - Relaxation chamber locks released...
11:00 - Involuntary hazard mitigation associates have assumed testing positions...
11:00 - Pre-release lethality assessment initiated..."

Potatisarna har börjat gå åt och verkar fylla mätarna snabbare. Jag har starka förhoppningar på att det ska släppas redan sent ikväll.

Här alltså http://www.aperturescience.com/glados@home/
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
via mobil

Fortfarande dryga 13 timmar kvar...
Take it or leave it!
  • 0
Haha, flera tusen har kämpat hela helgen och så släpps spelet bara några få timmar innan det skulle släppts vanligtvis. Tror Valve överskattade antalet spelare som skulle delta ganska rejält.
We own your fucking dreams!
  • 0
Hm... stanna uppe i 4-5h tills Portal 2 släpps eller sova, det är frågan.
Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut
  • 0
snaaart nu...

Tillagt 2011-04-19 06:28:
YEAY!
FU™
  • 0
Yay! Nu ska man hinna lira lite P2 innan jobbet
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Haha, flera tusen har kämpat hela helgen och så släpps spelet bara några få timmar innan det skulle släppts vanligtvis. Tror Valve överskattade antalet spelare som skulle delta ganska rejält.


Milt sagt. Dock tror jag deras mening med hela saken var att folk skulle köpa The Potato Sack.
  • 0
Nu jäklar ska det spelas här!

Edit: Snart ska det spelas här, jävla avkryptering av filer som tag en halv evighet.
We own your fucking dreams!
  • 0
WHY CAN'T TIME GO FASTER!?

Decrypteringen tar ju evigheter...
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Släpps PS3 versionen också idag, alltså en dag tidigare än utsatt datum? Elgiganten har iallafall ändrat sitt datum till idag.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Sitter fast på 12 procent i decrypting files. Halp? :C what to do
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Kingz:
Sitter fast på 12 procent i decrypting files. Halp? :C what to do

Det tog rätt lång tid runt 13% och typ 32% för mig också, håll ut bara!
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar oskwish:
Släpps PS3 versionen också idag, alltså en dag tidigare än utsatt datum? Elgiganten har iallafall ändrat sitt datum till idag.


Det har väl alltid varit meningen att det skulle släppas den 19:e till alla format?

Spelet är awesome än så länge, tagit mig till kapitel 5 nu. Potatisar finns det gott om i spelet må jag säga. Och Glados gillar att förolämpa mig.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!