LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Nintendo 3DS - officiell tråd


      Den nya handhållna enheten från Nintendo. Uppföljaren till Nintendo DS. Spel i 3D utan att behöva använda några dumma glasögon.
      Nå, vad tror ni om den? Kan det bli succé eller flopp så som deras förra satsning (Virtual Boy)?

      Länk till nyheten: http://www.engadget.com/2010/03/23/nintendo-announces-3ds-the
      -glasses-free-3d-successor-to-the-d/
      • 0
      via mobil

      En modern virtual boy minus glasögonen och den röda färgen. Kan mycket väl bli en succé, men jag gillar inte Nintendos metoder att man hela tiden utannonserar nya versioner. Fan, låt en iallafall njuta och slippa ångesten över att ha köpt något som ändå snart blir "gammalt".
      • 0
      Hmm.. Får hoppas det fungerar bra.
      Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
      • 0
      Inte för tidigt för en uppföljare egentligen, även om jag tror NDS skulle kunna leva läsosamt ett bra tag till. Men för tidigt pga alla nya modeller. Dom liknar Apple ännu mer i ett sånt här fall.

      Men det är sjukt intressant och vad det än är så ska jag ju såklart ha den. Intressant men lite oroande med 3D.

      E3 kommer bli crazy!
      Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
      • 0
      Varför ska dom komma med en ny DS redan nu för? Nintendo DSi kom ju bara ut för något år sedan, så varför kan dom inte vänta lite. Jag tror inte speciellt många kommer att köpa den, bara dom som måste ha allt nytt hela tiden. Många kommer säkert köpa den senare, men inte precis när den har släppts.
      Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
      • 0
      Nintendo DS har varit ute sen 2004 i Japan och USA och sen 2005 i Europa så den är rätt gammal. Förresten gjorde Nintendo likadant med Gameboy, man hade till och med redan släppt DS när Gameboy Micro kom om jag kommer ihåg rätt. Nu är det DSi XL som släpps i slutet av generationen.
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Det är dags för en ny DS. Den gamla är ju 5 år nu.
      Men 3DS, njae. Jag är tveksam, iaf tills jag får se den i action.
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Här är för övrigt de relevanta dokumenten:

      Engelska
      Japanska
      Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
      • 0
      E3 kommer bli kungligt. Det börjar bli som gamla dar då nyheterna haglade tätt.
      Som du säger Massakerman så kom Gameboy Micro efter DS hade släppts. Jag kommer ihåg själv dagen för jag var väldigt sugen på att köpa den minsta gameboyen någonsin. =D
      • 0
      Jag tycker inte det är för tidigt med en ersättare. DS har funnits på marknaden i fem år och det kommer antagligen fortfarande finnas köpare till den även efter att 3DS lanserats, därför nya versioner.

      Själv är jag nyfiken på 3DS, även om jag undrar hur 3D-tekniken verkligen kommer fungera på en bärbar enhet..
      Though heavily outnumbered, our hero manages to take control over the turntables. Once more the groovy sounds of disco music is heard in the lil' big city!
      • 0
      Står och väger emellan en NDSi Xl eller vänta tills E3 då jag kanske får upp ögonen för 3DS en.
      Strange becomes mundane
      • 0
      Såklart du ska vänta nu. Men jag tänker ju inte göra mig av med min NDSi när jag köper 3DS. Kanske byter den mot XL dock.

      Det jag tycker är tråkigt är ju att effekten ska kunnas stängas av, och då kan den ju inte vara särskilt imponerande om det går spela utan. Men men, nått annat nytt är det ju såklart också och det kan ju vara coolt ändå. Hade den inte haft 3D hade jag självklart köpt den ändå så, vi får se på E3.


      Jag drömde om att jag såg och provade 3DS för ett tag sen. Det var helt knäppt.

      Den var lik NDS men smalare. Vit och 3D-effekten skapades av några jävla pinnar som fäldes upp över skärmen åt olika håll. Jävla klumpigt och ömtåligt haha.


      Här är en artikel som tittar närmare på den kanske läckta testenheten för 3DS.
      http://gameusagi.com/?p=1158

      Nintendo har även köpt massa domäner som heter nintendo3ds.com osv. Så kanske betyder det att konsollen kommer få det namnet i slutändan.
      Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
      • 0
      Citerar Murdoc:
      Här är en artikel som tittar närmare på den kanske läckta testenheten för 3DS.
      http://gameusagi.com/?p=1158


      Nu vart jag förvirrad. Ska inte 3DS vara ungefär pockformat ungefär som DSi Xl eller kanske en aning större? Ser ut som på bilden att kretskortet är grymt stort
      Strange becomes mundane
      • 0
      TEST-enhet.

      Jo visst finns det svenskar som liknar amerikanser. ;P

      Nu är det bekräftat att 3D-effekten iaf inte handlar om i stil med iPhone där spelet rör på sig för att likna 3D bakom skärmen.
      http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=123834
      Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
      • 0
      http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=126822
      Intressant video där man pratar om en annan teknologi lik den Nintendo kommer använda. Han har tom. sett den.
      Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
      • 0
      Ska köps dag 1
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      Sålänge den funkar bra för vänsterhänta är jag glad...
      • 0
      Vill se den nuuuu! Finns de inga bilder eller videos ?
      Wrestling is not fake, people are fake
      • 0
      Citerar neostar:
      Vill se den nuuuu! Finns de inga bilder eller videos ?

      http://e3.nintendo.com/3ds/

      Finns säkert videos också.

      Jag är helt såld. GRAFIKEN
      • 0
      Succe!
      Nintendo FTW!!!
      asså grafiken på konsole är grym
      och 3d?
      jag förstår inte hur det funkar utan glasögon
      Dom är då bra kluriga Asiater
      Dra En Vits!
      • 0
      Citerar Danne89:
      Sålänge den funkar bra för vänsterhänta är jag glad...

      What the...

      Den är nice. Mycket nice. Bra spel påväg och snygg grafik.

      3D-effekten verkar inte vara som man trodde, men det ger ändå en stark kännsla. Det är som 3D, bara att det är bakom skärmen istället för framför.

      Längtar tills vi får trailers till flera av spelen som blev utannonserade.
      Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
      • 0
      Nu börjar de ta bort bilderna (ocarina of time remake)
      It's time for PS VITA!!!
      • 0
      Citerar daniel_1995:
      Nu börjar de ta bort bilderna (ocarina of time remake)

      Kan ladda upp dem igen om någon vill se.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!